eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrêbie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i ¦widnickiej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y.



Og³oszenie z dnia 2024-04-22

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrêbie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i ¦widnickiej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Pa³acowa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sjanaszkiewicz@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrêbie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i ¦widnickiej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9797694d-0079-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00294769

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050503/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.33 Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu w obrêbie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i ¦widnickiej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy Logintrade.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym komunikacji miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami jest Platforma dostêpna pod adresem https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Instrukcja obs³ugi platformy w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytañ do postêpowania oraz Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie:
 Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) Microsoft Edge 92
 Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment
6 Update 24 lub nowszy.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodkach dowodowych, przedmiotowych ¶rodkach dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przes³ania na Platformê.
7. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych
na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: sjanaszkiewicz@op.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów
lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ, z wy³±czeniem ofert, za pomoc± poczty elektronicznej, na adres e-mail: sjanaszkiewicz@ugk.pl, przy czym za datê ich przekazania przyjmuje siê datê ich otrzymania przez Zamawiaj±cego. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
11. W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): patrz projekt Umowy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz projekt Umowy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R¦ZiZP.271.25.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie docelowej organizacji ruchu na podstawie wydanego zatwierdzenia nr 64/2024 z dnia 11.03.2024r. przez Starostwo Powiatowe we Wroc³awiu dla projektu sta³ej organizacji ruchu w obrêbie ulic Biskupickiej, Szkolnej, Kwiatowej i ¦widnickiej w miejscowo¶ci Tyniec Ma³y, Gmina Kobierzyce.
2. Podstawowym celem zadania jest ograniczenie ruchu i prêdko¶ci pojazdów doje¿d¿aj±cych do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego ulicami Biskupick± i Kwiatow± oraz skierowanie dojazdu do niego poprzez ulicê szkoln±, poprzez:
- fizyczne spowolnienie dojazdu ulicami Biskupick± i Kwiatow±
- oznakowanie dojazdu na ul. ¦widnickiej tablicami informacyjnymi
- wprowadzenie zakazu wjazdu autobusów w ulice Kwiatow± i Biskupick±
- ujednolicenie zakazu wjazdów pojazdów ciê¿arowych
- wprowadzenie pierwszeñstwa przejazdu dla ulicy Szkolnej na skrzy¿owaniu z ul. Kwiatow±.
- uporz±dkowanie pozosta³ego oznakowania.
3. Dokumentacja projektowa opracowana przez Plan Projekt Piotr Mastalerz, ul. Inowroc³awska 39/48 53-649 Wroc³aw stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysoko¶ci nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objêtych ewentualnym zamówieniem podobnym mo¿e dotyczyæ prac zwi±zanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia. Zamówienia te zostan± udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikaj±cych ze wzoru umowy z zastrze¿eniem zmian ¶ci¶le zwi±zanych ze specyfik± danego zamówienia oraz wynikaj±cych ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

10. Do oferty Wykonawca za³±cza:
10.1 O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2a oraz Za³±cznik nr 2a’ (dotyczy wspólników spó³ek cywilnych)) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
10.2 O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê orz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Za³±cznik nr 2b do SWZ)
10.3 Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
10.4 Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

patrz projekt Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-30 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma przetargowa LOGINTRADE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-30

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

szczegó³y patrz SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.