eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Utrzymanie porządku na placach, drogach i terenach będących w zarządzie Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Dąbrowie Górniczej Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji..."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie porządku na placach, drogach i terenach będących w zarządzie Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Dąbrowie Górniczej Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji..."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie porządku na placach, drogach i terenach będących w zarządzie Oddziału Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Dąbrowie Górniczej Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji..."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4621d66e-a51d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0034/21-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia uwzględnia wskazane miasta oraz tereny przyległe do nich w obrębie do 20 km i obejmuje w szczególności:

1. Koszenie trawników i wywóz ściętej trawy.
2. Sprzątanie placów, dróg i terenów, w tym grabienie liści i gałęzi wraz
z wywozem zebranych odpadów komunalnych oraz zgrabionych liści i gałęzi.
3. Przycinanie i wycinanie krzewów (krzaków, samosiejek) wraz z wywozem ściętych gałęzi i pędów do kompostowni lub innego miejsca utylizacji odpadów.
4. Likwidacja dzikich wysypisk oraz odpadów wielkogabarytowych ze wskazanych terenów wraz z przekazaniem odpadów na wysypisko, do recyklingu lub utylizacji, poniesieniem opłat związanych ze składowaniem lub utylizacją odpadów, niwelacją terenu i na żądanie Zamawiającego wykonaniem i ustawieniem tablic informacyjnych o treści: „Teren SRK SA - ZAKAZ SKŁADOWANIA ODPADÓW” w miejscu zlikwidowanego wysypiska (tablica o wymiarach 400 mm x 600 mm wykonana z blachy, osadzona na słupku z rury stalowej o średnicy 60 mm trwale związana z gruntem).
5. Pielęgnacja i wycinka drzew:
a. Wycinanie drzewa bez usuwania karpy oznacza wycięcie drzewa rosnącego lub wykrotu (drzewa przewróconego) i wiatrołomu lub śniegołomu (drzewa połamanego) wskazanego przez Zamawiającego z możliwością pozostawienia karpy (korzeni i pniaka). Wycięte drzewo staje się własnością Wykonawcy, który ma obowiązek wywieźć drewno i uporządkować teren.
b. Wycinanie drzewa z usuwaniem karpy oznacza wycięcie drzewa j.w.
i usunięcie karpy (korzeni i pniaka) lub sfrezowanie karpy. Sposób usunięcia karpy należy uzgodnić z Zamawiającym. Przez frezowanie karpy należy rozumieć odsłonięcie karpy na głębokość ok. 20 cm poniżej powierzchni gruntu, wycięcie jej i wyrównanie terenu. Wycięte drzewo staje się własnością Wykonawcy, który ma obowiązek wywieźć drewno, wyrównać i uporządkować okolicę wycinki,
c. Przycinanie drzewa oznacza zabieg w obrębie korony drzewa zgodnie
z aktualnymi zapisami Ustawy o ochronie przyrody. Po przycince należy wywieźć ścięte gałęzie do utylizacji i uporządkować teren,
d. Sadzenie drzewa należy przeprowadzić w miejscu wycinki lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca dostarcza sadzonki wskazane w decyzjach urzędu miejskiego lub przez Zamawiającego, a są to najczęściej sadzonki lipy, klonu, miłorzębu, jaworu, olchy. Sadzonka ma mieć obwód pnia co najmniej 10 cm, wysokość ma wynosić co najmniej 1,2 m, sadzonki winny być pojemnikowane. Wykonawca udziela gwarancji żywotności sadzonki na okres trzech lat od dnia odbioru usługi.
6. Wykonawca wraz z przyjęciem zlecenia staje się właścicielem istniejących lub powstałych odpadów i jest odpowiedzialny za ich zagospodarowanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21).
Za przyjęcie zlecenia rozumie się odbiór zlecenia drogą mailową. Wykonawca odpowiada za estetykę terenu zarówno przed Zamawiającym, jak i przed organami gminy oraz funkcjonariuszami Straży miejskiej do czasu podpisania protokołu odbioru zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467380,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR MARIUSZ RAIWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411708502

7.3.3) Ulica: MICHAŁOWICKA 26

7.3.4) Miejscowość: CHORZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467380,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.