Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091506/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK PROKURATURY OKRĘGU SOSNOWIECKIEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W SOSNOWCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388236041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czarna 14
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 296-28-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.posos@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-sosnowiec
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fbba5e7-f5b1-40d5-bfe9-4e57904d4c1c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK PROKURATURY OKRĘGU SOSNOWIECKIEGO”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fbba5e7-f5b1-40d5-bfe9-4e57904d4c1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091506
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3048-7.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 835944,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia, pomieszczeń, budynków, terenu przyległego do obiektów Jednostek Prokuratury okręgu sosnowieckiego w wymiarze 22 840 roboczogodzin w okresie 12 miesięcy obowiązywania umowy (zamówienie podstawowe).
1.2 Miejsce realizacji (obiekty):
1) Prokuratura Rejonowa w Będzinie; ul. Modrzejowska 73a, 42-501 Będzin.
2) Prokuratura Rejonowa w Dąbrowie Górniczej; ul. Graniczna 23, 41-300 Dąbrowa G.
3) Prokuratura Rejonowa w Jaworznie; ul. Inwalidów Wojennych 14, 43-603 Jaworzno.
4) Prokuratura Rejonowa w Zawierciu; ul. Ignacego Paderewskiego 12, 42-400 Zawiercie
5) Prokuratura Rejonowa Sosnowiec – Południe w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.
6) Prokuratura Rejonowa Sosnowiec – Północ w Sosnowcu; ul. Janowskiego 14, 41-200 Sosnowiec.
7) Prokuratura Okręgowa w Sosnowcu ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec.
1.3 Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia w zakresie:
- podstawowym
- opcjonalnym
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028211,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1761780,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028211,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo Handlowe "NOWA" Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6440011927
7.3.3) Ulica: Teatralna 9/416
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028211,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Najem świetlnych elementów dekoracyjnych dla miasta Sosnowca na sezony 2025/2026, 2026/2027
- "Dostawa i wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Obiegiem Dokumentów oraz objęcie Systemu Opieką Serwisową i Nadzorem Autorskim."
- Sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku przy ul. Saperów 2 administrowanym przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- "Zakup (dostawa i montaż) sprzętu nagłośnieniowego z procesorem dźwięku przestrzennego oraz sprzętu do audiodeskrypcji w ramach projektu "Inny wymiar kina".
- Wymiana pokrycia i remont dachu wraz z kominami w budynku wielorodzinnym przy ulicy Obrońców Westerplatte 4a w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowe świadczenie usług ochrony osób, mienia i terenu przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- Obsługa gospodarcza oraz dozór mienia nieruchomości położonej w Zamościu przy ul. Zagłoby 8.
- Dozór i ochrona obiektów użytkowanych przez Bio Star Sp. z o.o. na terenie Instalacji Komunalnej w Łęczycy oraz przyległego terenu składowiska na 2026 rok
- "Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Starachowicach w budynkach przy ul. Staszica 12 i Staszica 15"
- Usługa monitoringu z interwencją grup patrolowych obiektów Oddziału Terenowego KOWR w Pruszczu Gdańskim położonych w Bytowie i w Malborku oraz terenu przynależnego
- Ochrona fizyczna i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Kaliszu oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w archiwum w budynku przy ul. Kilińskiego 13 i ul. Zamkowej 18-20.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.