eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałecki_IZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Dąbrowskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 67 250 84 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@powiatwalecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą wyposażenia pracowni diagnostyki samochodowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54a51276-d4b7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00030509/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wyposażenie pomieszczeń i pracowni szkolnych w ramach Projektu 9.9

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: Modernizacja, rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana funkcji obiektów położonych przy ul. Bankowej 13 w Wałczu z przeznaczeniem na Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144505/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.272.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 415133.33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza obejmuje dostawę linii diagnostycznej składającej się z:
1) urządzenia rolkowego do badania sił hamujących,
2) urządzenia do kontroli działania amortyzatorów wbudowanych w pojazd,
3) urządzenia do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych,
4) podnośnika nożycowego,
5) podnośników jednokolumnowych (2 sztuki),
6) zestawu do geometrii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia - część pierwsza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 232666.67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga obejmuje dostawę symulatora linii diagnostycznej posiadającego następujące parametry:
1) zintegrowany przyrząd z własnym fotelem, zestawem komputerowym, kierownicą oraz zestawem nożnych pedałów sterujących,
2) oprogramowanie umożliwiające symulację przejazdu przez linię diagnostyczną,
3) realistyczne sterowanie, kierownica z oporami podłoża,
4) tor testowy po wykonaniu badań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia - część druga.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34150000-3 - Symulatory

4.5.5.) Wartość części: 29500.00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia obejmuje dostawę mebli do pracowni diagnostyki samochodowej, w tym:
1) stoły warsztatowe z imadłem – 2 sztuki,
2) szafa narzędziowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia - część trzecia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 8633.33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część czwarta obejmuje dostawę dodatkowego wyposażenie do pracowni diagnostyki samochodowej w tym:
1) montażownica do opon,
2) wyważarka do opon,
3) zestaw startowy do wulkanizacji,
4) prasa hydrauliczna,
5) przyrząd do laserowego ustawienia i regulacji świateł w pojazdach samochodowych wszystkich typów,
6) analizator spalin,
7) zlewarko – wysysarka pneumatyczna do oleju,
8) stojak do skrzyni biegów,
9) tester diagnostyczny,
10) przedłużacz na ścianę (2 sztuki),
11) tester hybryd,
12) wózek narzędziowy wraz z wyposażeniem,
13) endoskop warsztatowy,
14) klucz dynamometryczny ½”,
15) klucz dynamometryczny 3⁄8”,
16) klucz dynamometryczny ¼”,
17) komplet ściągaczy dwuramiennych (2 sztuki),
18) tester płynu hamulcowego,
19) bębnowy odciąg spalin z napędem sprężynowym dla samochodów osobowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia - część czwarta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 97833.33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część piąta obejmuje dostawę modeli wyposażenia samochodowego w tym:
1) silnik spalinowy ZI,
2) silnik spalinowy ZS,
3) sprzęgło,
4) skrzynia biegów,
5) most napędowego,
6) zawieszenie kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia - część piąta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34640000-5 - Elementy samochodowe

4.5.5.) Wartość części: 46500.00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18 sierpnia 2021 r. zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10 sierpnia 2021 r. (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152135/01 z dnia 2021-08-18), w którym omyłkowo nie zmienił terminu składania ofert, a zmienił termin otwarcia ofert
i termin związania ofertą oraz opublikował zmianę specyfikacji warunków zamówienia na platformie zakupowej działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki o godzinie 10:12.

Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, w tym wypadku zmiana treści postępowania miała miejsce po terminie składania ofert, który w ogłoszeniu z dnia 10 sierpnia 2021 r. został wskazany na dzień 18 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18 sierpnia 2021 r. zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10 sierpnia 2021 r. (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152135/01 z dnia 2021-08-18), w którym omyłkowo nie zmienił terminu składania ofert, a zmienił termin otwarcia ofert
i termin związania ofertą oraz opublikował zmianę specyfikacji warunków zamówienia na platformie zakupowej działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki o godzinie 10:12.

Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, w tym wypadku zmiana treści postępowania miała miejsce po terminie składania ofert, który w ogłoszeniu z dnia 10 sierpnia 2021 r. został wskazany na dzień 18 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18 sierpnia 2021 r. zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10 sierpnia 2021 r. (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152135/01 z dnia 2021-08-18), w którym omyłkowo nie zmienił terminu składania ofert, a zmienił termin otwarcia ofert
i termin związania ofertą oraz opublikował zmianę specyfikacji warunków zamówienia na platformie zakupowej działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki o godzinie 10:12.

Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, w tym wypadku zmiana treści postępowania miała miejsce po terminie składania ofert, który w ogłoszeniu z dnia 10 sierpnia 2021 r. został wskazany na dzień 18 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18 sierpnia 2021 r. zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10 sierpnia 2021 r. (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152135/01 z dnia 2021-08-18), w którym omyłkowo nie zmienił terminu składania ofert, a zmienił termin otwarcia ofert
i termin związania ofertą oraz opublikował zmianę specyfikacji warunków zamówienia na platformie zakupowej działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki o godzinie 10:12.

Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, w tym wypadku zmiana treści postępowania miała miejsce po terminie składania ofert, który w ogłoszeniu z dnia 10 sierpnia 2021 r. został wskazany na dzień 18 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 18 sierpnia 2021 r. zamawiający opublikował w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 10 sierpnia 2021 r. (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00152135/01 z dnia 2021-08-18), w którym omyłkowo nie zmienił terminu składania ofert, a zmienił termin otwarcia ofert
i termin związania ofertą oraz opublikował zmianę specyfikacji warunków zamówienia na platformie zakupowej działającej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwalecki o godzinie 10:12.

Zgodnie z art. 286 ust. 1 w uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ, w tym wypadku zmiana treści postępowania miała miejsce po terminie składania ofert, który w ogłoszeniu z dnia 10 sierpnia 2021 r. został wskazany na dzień 18 czerwca 2021 r. na godzinę 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.