Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160949/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00232753/01 - Wynik z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przegląd okresowy budowli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190030083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 36
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzdiz-przetargi@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzdiz.gda.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie infrastrukturą drogową i zielenią
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd okresowy budowli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-656f9e94-ce07-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093588/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przegląd okresowy budowlany dróg, mostów, konstrukcji stalowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-656f9e94-ce07-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wskazano w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 15/B/IM/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów okresowych budowli na terenie Gminy Miasta Gdańska, w tym:
a) przeglądów podstawowych i rozszerzonych obiektów mostowych,
b) przeglądów podstawowych tuneli i przejść podziemnych,
c) przeglądów podstawowych przepustów,
d) przeglądów rozszerzonych konstrukcji oporowych,
e) przeglądów rozszerzonych ekranów akustycznych,
f) przeglądów podstawowych wież i przeglądów rozszerzonych punktów widokowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71631450-9 - Usługi kontroli mostów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, poprzez zwiększenie o 5% ilości przeglądów budowli. Z tego prawa Zamawiający może skorzystać w przypadku przejęcia w utrzymanie nowych budowli wymagających ewidencji.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu co najmniej 100 przeglądów podstawowych, rozszerzonych lub szczegółowych obiektów mostowych lub tuneli.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
b) dysponują wykwalifikowanym personelem min. 3 osoby do realizacji zamówienia tj.:
w zakresie obiektów inżynierskich co najmniej 2 osobami, z których każda posiada:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
doświadczenie w wykonaniu co najmniej 10 przeglądów (podstawowych, rozszerzonych lub szczegółowych) obiektów mostowych o długości powyżej 50 m każdy.
w zakresie pozostałych budowli co najmniej 1 osobą, która posiada:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
doświadczenie w wykonaniu co najmniej 5 przeglądów podstawowych (rocznych) lub rozszerzonych (pięcioletnich) obiektów użyteczności publicznej lub przemysłowych o konstrukcji stalowej, jak: wieże widokowe, hale przemysłowe lub magazyny, konstrukcje wsporcze naziemnych instalacji, lub estakady transportowe.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – Wykonawcy mogą spełnić ten warunek wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy).
2) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie wykonawcy znajduje się w treści formularza ofertowego, nie należy go składać na osobnym formularzu.
Uwaga: W przypadku podwykonawcy lub podmiotu użyczającego potencjał należy do oferty dołączyć dodatkowe oświadczenia o analogicznej treści.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych zamówień, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
2) dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy.2) Dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).
3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
4) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy).
5) Informacja z KRS lub CEIDG
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1 300,00 ZŁ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-05
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Osoba do kontaktu: Ewa Osuch, tel (58) 52 44 624.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, jeżeli wykonawca wskazany jest w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy p.z.p.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Okresowa kontrola stanu technicznej sprawności przewodów kominowych (wentylacyjnych, spalinowych i dymowych), w podziale na 6 części.
- Usługa przeglądu i konserwacji instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych w budynku Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty)
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów na rzecz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- SZPiFP-33-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych
- Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.