Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00118173/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa materiałów pomocniczych oraz nagród na potrzeby organizacji imprez edukacyjnych i warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w 2025 r. z podziałem na 2 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a
1.5.2.) Miejscowość: Urszulin
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825713071
1.5.8.) Numer faksu: 825713003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ae361b1-d7fd-4a6b-aeda-1b1a1fe1bb221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa materiałów pomocniczych oraz nagród na potrzeby organizacji imprez edukacyjnych i warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w 2025 r. z podziałem na 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae361b1-d7fd-4a6b-aeda-1b1a1fe1bb22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007448/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie dostaw nagród i materiałów pomocniczych dla uczestników imprez upowszechniających wiedzę ekologiczną, rajdów, warsztatów i szkoleń organizowanych w 2025 i 2026 r. z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach umowy o dofinansowanie Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-20271 Priorytet II. Energia i klimat Działania 2.3. Bioróżnorodność nr FEPW.02.03-IW.01-0011/24 pt. „Kampania edukacyjno-informacyjna w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2029 skierowana do mieszkańców Makroregionu Polski Wschodniej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ED 601-3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 22764,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - „Zakup materiałów edukacyjno-promocyjnych na potrzeby organizacji warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w 2025 .”notatnik ze znakowaniem– 140 szt.
długopis ze znakowaniem 140 szt.
pendrive ze znakowaniem - 140 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Dostawa nagród dla uczestników konkursu plastycznego oraz materiałów pomocniczych na potrzeby organizacji zajęć edukacyjnych” w Poleskim Parku Narodowym w 2025 r.profesjonalny zestaw artystyczny duży – 4 kpl.
profesjonalny zestaw artystyczny średni - 4 kpl.
profesjonalny zestaw artystyczny mały - 4 kpl.
profesjonalny zestaw artystycznych kredek ołówkowych – 8 kpl.
profesjonalny zestaw farb olejnych – 16 kpl.
profesjonalny zestaw artystyczny do szkicowania – 12 kpl.
farby akrylowe - 7 szt.
flamastry - 4 kpl.
zestaw pędzli - 4 kpl.
Zestaw do malowania numerycznego– 50 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6671,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6671,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMBROS Agencja Reklamy s.c. M.Lis, P.Stachal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462453054
7.3.3) Ulica: Szmaragdowa 24a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-570
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PM BROS AGENCJA REKLAMY SPÓŁKA CYWILNA MAREK LIS, PAWEŁ STACHAL
jakie przetargi wygrała firma
PM BROS AGENCJA REKLAMY SPÓŁKA CYWILNA MAREK LIS, PAWEŁ STACHAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8205,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63349,94 PLN
INNE PRZETARGI URSZULIN
więcej: przetargi URSZULIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Dostawa i wykonanie manekinów cało-postaciowych
- Usługa polegająca na organizacji wydarzenia pod nazwą Made in Wroclaw
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Politechniczna sieć VIA CARPATIA.
- BZP.272.41.2025.ŁC POMPIK - Pierwsza Podlaska Wyprawka
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.