eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podedwórze › "Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Podedwórze oraz Budowa zbiornika wyrównawczego Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Podedwórze oraz Budowa zbiornika wyrównawczego Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 379 50 11

1.5.8.) Numer faksu: 83 379 50 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16be3062-a0ae-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w gminie Podedwórze - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Podedwórze oraz Budowa zbiornika wyrównawczego Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16be3062-a0ae-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Podedwórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich", poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00070213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 482673,20 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184390,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem części nr 1 zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Podedwórze”
1. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) dostawę, montaż i uruchomienie 7 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi, fabrycznie nowymi produktami. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Gminy Podedwórze. W ramach zadania wykonanych zostanie 7 sztuk przydomowych oczyszczalni o minimalnej przepustowości 0,9 m3 /d każda z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do studni chłonnej ze wspomagającym drenażem rozsączającym. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dokonania nieodpłatnych serwisów gwarancyjnych przez okres gwarancji wraz z wykonaniem wszystkich prac (napraw, wymian).Wykonawca przeprowadzi indywidualne szkolenie dla wszystkich użytkowników 7 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków w zakresie sposobu ich użytkowania.
Zamawiający zastrzega, iż zamówienie może ulec zmianie w zakresie ostatecznych lokalizacji lub zmniejszenia wielkości zamówienia do 15% jego wielkości. W przypadku, gdy ze względów niezależnych od Zamawiającego, w szczególności rezygnacji właścicieli nieruchomości z uczestnictwa w projekcie, wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków w projektowanej lokalizacji nie będzie możliwe, Zamawiający wskaże lokalizację zastępczą dla oczyszczalni danego typu. Zamawiający zastrzega, że może nie wskazać lokalizacji zastępczej dla maksymalnie 15% wielkości zamówienia, tj. dla 1 sztuki przydomowej oczyszczalni ścieków. W takim przypadku wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia danego typu zgodnie z kosztorysem ofertowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 226800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest „Budowa zbiornika wyrównawczego Stacji Uzdatniania Wody Podedwórze”
4.1. Zamówienie obejmuje m.in.
1) budowę stalowego zbiornika magazynowania wody o średnicy nominalnej 4,5m i wysokości płaszcza H=9,5m, który zlokalizowany będzie na powierzchni terenu powyżej poziomu otaczającego terenu ok 0,2m: , wyposażonego w drabinę zewnętrzna i wewnętrzną;
2) budowę konstrukcji żelbetowej fundamentu pod zbiornik stalowy o pojemności użytkowej 150m3 o średnicy 465 cm wraz z instalacjami międzyobiektowymi;
3) Utwardzenie dojść z okrawężnikowanej betonowej kostki brukowej grub. 6cm układanej na podsypce piaskowej do projektowanego zbiornika.
4) wykonanie izolacji asfaltowo-żywicznej na fundamencie
5) wykonanie izolacji termicznej zbiornika.
6) zabezpieczenie antykorozyjne zbiornika

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.5.5.) Wartość części: 366888,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147231 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147231 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMKAN-PRO Krzysztof Murawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231107575

7.3.4) Miejscowość: Pstrągi-Gniewoty

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147231 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539925,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.