eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie modernizacji i rozbudowy instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w obiektach Krajowej Administracji Skarbowej województwa zachodniopomorskiego - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji i rozbudowy
instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem
w obiektach Krajowej Administracji Skarbowej
województwa zachodniopomorskiego – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4803-663

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji i rozbudowy
instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem
w obiektach Krajowej Administracji Skarbowej
województwa zachodniopomorskiego – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2621ca0f-d0fb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00311332/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja i rozbudowa sieci lokalnych (LAN) w obiektach KAS woj. Zachodniopomorskiego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
- Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- Wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 obejmuje wykonanie modernizacji i rozbudowy instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w następujących obiektach:
1. Urząd Skarbowy w Gryficach ul. Niepodległości 54A, 72-300 Gryfice
2. Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim ul. Mieszka I 5B, 72-400 Kamień Pomorski”
3. Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin
4. Urząd Skarbowy w Kołobrzegu ul. Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności :
a) wykonanie warstwy wyrównujące w pomieszczeniu GPD i PPD,
b) przygotowanie podłoży pod osprzęt instalacyjny,
c) wykonanie przebić przez ściany, stropy,
d) montaż przepustów w stropach i ścianach,
e) uszczelnienie przepustów kablowych masą ogniotrwałą,
f) zamurowanie przebić przez stropy i ściany,
g) uzupełnienie ubytków w tynkach po demontażu,
h) malowanie tynków,
i) wywóz gruzu, odpadów,
j) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
k) przebudowa instalacji telefonicznej zgodnie z dokumentacją ,
l) modernizacji / rozbudowa instalacji strukturalnej LAN,
m) modernizacja/przebudowa punktów dystrybucyjnych; dostosowanie pomieszczeń serwerowych,
n) ułożenie nowych tras koryt, listew instalacyjnych,
o) montaż skrzynek i rozdzielnic elektrycznych w raz z wyposażeniem,
p) wykonanie robót przygotowawczych: przebijanie otworów w ścianach, stropach, montaż przepustów, przygotowanie podłoża, uzupełnianie ubytków tynku, uszczelnienie przepustów masą ognioochronną, malowanie powierzchni wewnętrznych,
q) przeniesienia jednostki wewnętrznej systemu klimatyzacji – o ile jest wymagane,
r) ułożyć na podłodze wykładzinę PCV o właściwościach elektrostatycznych w pomieszczeniach, gdzie są zlokalizowane SZAFY GPD i LPD (jeżeli dotyczy),
s) dostosowania pomieszczenia do funkcji punktu dystrybucyjnego,
t) w pomieszczeniu szafy GPD zainstalować przełącznik BYPASS, który umożliwi w przyszłości podłączenie UPS –a do zasilania gwarantowanego,
u) demontażu starej instalacji strukturalnej i zasilania, szafek rozdzielczych elektrycznych i logicznych wyłączonych z eksploatacji wraz z utylizacją, kopię karty odpadu należy przekazać do Zamawiającego,
v) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, pomiarów sieci strukturalnej w systemie „Permanent Link.” ,
w) wykonanie okablowania światłowodowego we wskazanym w dokumentacji zakresie,
x) usunięcie ewentualnych kolizji z innymi instalacjami,
y) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
z) dostarczenie Certyfikatu Gwarancyjnego na system z okresem gwarancji min. 25 lat wystawiony przez producenta okablowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 obejmuje wykonanie modernizacji i rozbudowy instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w następujących obiektach:
1. Zachodniopomorski Urząd Celno-Skarbowy w Szczecinie ul. Małopolska 44, 70-515 Szczecin
2. Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie ul. Rydla 65, 70-783 Szczecin
3. Urząd Skarbowy w Choszcznie ul. Lipcowa 16, 73-200 Choszczno
4. Urząd Skarbowy w Pyrzycach ul. 1 Maja 16, 74-200 Pyrzyce
Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności :
a) wykonanie warstwy wyrównujące w pomieszczeniu GPD i PPD,
b) przygotowanie podłoży pod osprzęt instalacyjny,
c) wykonanie przebić przez ściany, stropy,
d) montaż przepustów w stropach i ścianach,
e) uszczelnienie przepustów kablowych masą ogniotrwałą,
f) zamurowanie przebić przez stropy i ściany,
g) uzupełnienie ubytków w tynkach po demontażu,
h) malowanie tynków,
i) wywóz gruzu, odpadów,
j) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
k) przebudowa instalacji telefonicznej zgodnie z dokumentacją ,
l) modernizacji / rozbudowa instalacji strukturalnej LAN,
m) modernizacja/przebudowa punktów dystrybucyjnych; dostosowanie pomieszczeń serwerowych,
n) ułożenie nowych tras koryt, listew instalacyjnych,
o) montaż skrzynek i rozdzielnic elektrycznych w raz z wyposażeniem,
p) wykonanie robót przygotowawczych: przebijanie otworów w ścianach, stropach, montaż przepustów, przygotowanie podłoża, uzupełnianie ubytków tynku, uszczelnienie przepustów masą ognioochronną, malowanie powierzchni wewnętrznych,
q) przeniesienia jednostki wewnętrznej systemu klimatyzacji – o ile jest wymagane,
r) ułożyć na podłodze wykładzinę PCV o właściwościach elektrostatycznych w pomieszczeniach, gdzie są zlokalizowane SZAFY GPD i LPD (jeżeli dotyczy),
s) dostosowania pomieszczenia do funkcji punktu dystrybucyjnego,
t) w pomieszczeniu szafy GPD zainstalować przełącznik BYPASS, który umożliwi w przyszłości podłączenie UPS –a do zasilania gwarantowanego,
u) demontażu starej instalacji strukturalnej i zasilania, szafek rozdzielczych elektrycznych i logicznych wyłączonych z eksploatacji wraz z utylizacją, kopię karty odpadu należy przekazać do Zamawiającego,
v) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, pomiarów sieci strukturalnej w systemie „Permanent Link.” ,
w) wykonanie okablowania światłowodowego we wskazanym w dokumentacji zakresie,
x) usunięcie ewentualnych kolizji z innymi instalacjami,
y) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
z) dostarczenie Certyfikatu Gwarancyjnego na system z okresem gwarancji min. 25 lat wystawiony przez producenta okablowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 obejmuje wykonanie modernizacji i rozbudowy instalacji sieci teleinformatycznych wraz z dedykowanym zasilaniem w następujących obiektach:
1. Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-656 Szczecin,
2. Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie ul. Odrowąża 1, 71-420 Szczecin
Jednocześnie informuję, że budynki Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Energetyków 55 oraz Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie ul. Odrowąża 1 zostały wpisane do rejestru zabytków odpowiednio jako:
1) gmach Urzędu Celnego, ul. Energetyków 55, 1908, nr rej.: A-1190 z 20.12.1988,
2) zespół gmachów władz d. Prowincji Pomorskiej, ob. Urząd Miasta, pl. Armii Krajowej /
ul. Szymanowskiego 2 / ul. Odrowąża 1, 1924-1927, nr rej.: A-835 z 27.10.1995.
4. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności :
a) wykonanie warstwy wyrównujące w pomieszczeniu GPD i PPD,
b) przygotowanie podłoży pod osprzęt instalacyjny,
c) wykonanie przebić przez ściany, stropy,
d) montaż przepustów w stropach i ścianach,
e) uszczelnienie przepustów kablowych masą ogniotrwałą,
f) zamurowanie przebić przez stropy i ściany,
g) uzupełnienie ubytków w tynkach po demontażu,
h) malowanie tynków,
i) wywóz gruzu, odpadów,
j) oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
k) przebudowa instalacji telefonicznej zgodnie z dokumentacją ,
l) modernizacji / rozbudowa instalacji strukturalnej LAN,
m) modernizacja/przebudowa punktów dystrybucyjnych; dostosowanie pomieszczeń serwerowych,
n) ułożenie nowych tras koryt, listew instalacyjnych,
o) montaż skrzynek i rozdzielnic elektrycznych w raz z wyposażeniem,
p) wykonanie robót przygotowawczych: przebijanie otworów w ścianach, stropach, montaż przepustów, przygotowanie podłoża, uzupełnianie ubytków tynku, uszczelnienie przepustów masą ognioochronną, malowanie powierzchni wewnętrznych,
q) przeniesienia jednostki wewnętrznej systemu klimatyzacji – o ile jest wymagane,
r) ułożyć na podłodze wykładzinę PCV o właściwościach elektrostatycznych w pomieszczeniach, gdzie są zlokalizowane SZAFY GPD i LPD (jeżeli dotyczy),
s) dostosowania pomieszczenia do funkcji punktu dystrybucyjnego,
t) w pomieszczeniu szafy GPD zainstalować przełącznik BYPASS, który umożliwi w przyszłości podłączenie UPS –a do zasilania gwarantowanego,
u) demontażu starej instalacji strukturalnej i zasilania, szafek rozdzielczych elektrycznych i logicznych wyłączonych z eksploatacji wraz z utylizacją, kopię karty odpadu należy przekazać do Zamawiającego,
v) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, pomiarów sieci strukturalnej w systemie „Permanent Link.” ,
w) wykonanie okablowania światłowodowego we wskazanym w dokumentacji zakresie,
x) usunięcie ewentualnych kolizji z innymi instalacjami,
y) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
z) dostarczenie Certyfikatu Gwarancyjnego na system z okresem gwarancji min. 25 lat wystawiony przez producenta okablowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32428000-9 - Modernizacja sieci

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej
a) doświadczenie Wykonawcy
Dla potwierdzenia doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca:
dla Części nr 1 wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu, modernizacji lub rozbudowie istniejących, lokalnych sieci komputerowych (elektrycznej i teleinformatycznej) obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, przy czym w ramach każdej zainstalował co najmniej 400 linii okablowania strukturalnego kat. 6 lub wyższej;
dla Części nr 2 wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu, modernizacji lub rozbudowie istniejących, lokalnych sieci komputerowych (elektrycznej i teleinformatycznej) obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, przy czym w ramach każdej zainstalował co najmniej 800 linii okablowania strukturalnego kat. 6 lub wyższej;
dla Części nr 3 wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu, modernizacji lub rozbudowie istniejących, lokalnych sieci komputerowych (elektrycznej i teleinformatycznej) obiektów kubaturowych użyteczności publicznej, przy czym w ramach każdej zainstalował co najmniej 400 linii okablowania strukturalnego kat. 6 lub wyższej.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedna część wystarczające jest wykazanie się wykonaniem dwóch ww. robót z zainstalowaniem największej w wymaganej (dla części na które jest składana oferta) ilości linii w każdej w dwóch wykazywanych robót.
Definicja budynku użyteczności publicznej, przyjęta na potrzeby niniejszego postępowania, zawarta jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1065).
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem „doświadczenia” należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie wymaganych dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu, modernizacji lub rozbudowie istniejących, lokalnych sieci komputerowych . Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu zdolności zawodowej, dwóch robót budowlanych wykonanych przez różne podmioty, nie posiadające wymaganego w niniejszym postępowaniu doświadczenia.
b) kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia
Dla potwierdzenia spełniania warunku w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, odpowiednio:
dla każdej z dwóch części (Części nr 1 oraz Części nr 2):
1) kierownikiem robót telekomunikacyjnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
dla Części nr 3:
1) kierownikiem robót telekomunikacyjnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Ponadto osoba musi udokumentować odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
2) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Ponadto osoba musi udokumentować odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Jeden z kierowników robót określonych wyżej musi pełnić rolę kierownika budowy.
Zamawiający dopuszcza także łączenie funkcji ww. kierowników, w przypadku gdy wskazana na określone stanowisko osoba posiada stosowne, wymagane przez zamawiającego kwalifikacje.
UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz.1333 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz.831);
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa;
lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 220), zgodnie z art. 12a uPb.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (art. 118 ust. 1 ustawy Pzp), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizujący zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2) Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane (art.118 ust.2 ustawy Pzp).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia/ nie spełnia” na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
W przypadku konieczności zmiany w toku postępowania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe lub rezygnacja), osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a wskazanych z imienia i nazwiska w ofercie, nowe osoby powołane do pełnienia ww. obowiązków muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie, nie niższe niż kwalifikacje i doświadczenie osób, które zastępują. Ponieważ doświadczenie stanowi kryterium oceny ofert, zmiana oświadczenia dotyczącego poziomu doświadczenia osób mająca realizować przedmiotowe zamówienie, złożonego w ofercie nie jest dopuszczalna. Liczba przyznanych punktów w ramach kryterium wyboru ofert nie ulega przeliczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w lit. a) - e), składa każdy z wykonawców oddzielnie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ,
b) dowodów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czy dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Certyfikat instalatora wydany, przez producenta okablowania strukturalnego, które wykonawca oferuje,
2) Certyfikaty imienne dla min 2 instalatorów potwierdzające, że osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadają autoryzację producenta okablowania strukturalnego, które wykonawca oferuje,
3)Tabele równoważności dla każdej lokalizacji oraz inne dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych materiałów (dotyczy jeżeli wykonawca zamierza wykonać na materiałach innych niż w projekcie ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie o podziale obowiązków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia według Załącznik nr 3a do SWZ (jeżeli dotyczy),
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 4 do SWZ,
3)Pełnomocnictwa lub inne dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dna 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 670), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,
4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zgodnie z art. 97 ust.1 w związku z art. 281 ust 2 pkt.10 ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część nr 1 - 20.000,00 zł
Część nr 2 - 20.000,00 zł
Część nr 3 – 10.000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków , o których mowa w art. 98 ust.1 pkt.2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na przelewie
„Wadium w postępowaniu na wykonanie modernizacji sieci lokalnych LAN – Etap II
– Część nr …”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie o podziale obowiązków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia według Załącznik nr 3a do SWZ,
2) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 58 ust. 2 ustawy Pzp.
3) W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.
4) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego prowadzących do zmiany ceny. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu;
3) konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych/zaniechanych oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie zawierania umowy;
4) zmiany podwykonawcy, na którego wiedzę i doświadczenie Wykonawca powoływał się przy spełnianiu warunku udziału w postępowaniu tylko po potwierdzeniu spełniania warunków opisanych w rozdziale VII SWZ w stopniu nie niższym i przedłożeniu dokumentów wskazanych w rozdziale VIII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiający.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.