Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097023/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, oraz wędlin wieprzowych" do Zakładu Karnego w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Hrubieszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 64
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 696 69 00
1.5.8.) Numer faksu: 84 696 33 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_hrubieszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, oraz wędlin wieprzowych" do Zakładu Karnego w Hrubieszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a4f5e1-ab52-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00095900/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego oraz wędlin drobiowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097023/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.2022.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 257822,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę mięsa wieprzowego, wołowego oraz wędlin wieprzowych” do Zakładu Karnego w Hrubieszowie.Część 1: Mięso wieprzowe i wołowe
1.Mięso wieprzowe - łopatka b/k, w stanie mrożonym w opakowaniach próżniowych do 15 kg – 2 600 kg,
2.Ozór wołowy, w stanie mrożonym, w opakowaniach próżniowych - 450 kg,
4.Wątroba wieprzowa, świeża, nie mrożona 1 000 kg,
1. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, naloty pleśni, fragmenty obcych ciał) o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres co najmniej:
a) mięso – 3 miesiąca od dnia dostawy, do siedziby Zamawiającego
Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
nazwę środka spożywczego,
dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
oznaczenie partii produkcji,
klasę jakości handlowej,
waga brutto.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu,
b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych
i odżywczych. Dostawy artykułów określonych powyżej będą realizowane sukcesywnie raz
w tygodniu, od poniedziałku do piątku do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie, w godzinach 8:00 – 13:00.
4. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
5. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111000-9 - Mięso wołowe
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 58424,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawę mięsa wieprzowego, wołowego oraz wędlin wieprzowych” do Zakładu Karnego w HrubieszowieCzęść 2: Wędliny wieprzowe
1.Kiełbasa zwyczajna, w osłonie naturalnej, hermetycznie lub gazowo pakowana – 1 650 kg.
2.Kiełbasa serdelowa wieprzowa, w osłonie naturalnej, hermetycznie lub gazowo pakowana – 1 650 kg
3.Parówki cienkie wieprzowe, w osłonie naturalnej lub sztucznej, hermetycznie lub gazowo pakowane – 1 650 kg
4.Przysmak śniadaniowy, hermetycznie lub gazowo pakowany – 1 650 kg
5.Kiełbasa mielona lench, hermetycznie lub gazowo pakowana – 1 650 kg
6.Mielonka tyrolska, hermetycznie lub gazowo pakowana – 1 650 kg
7.Kiełbasa mortadela, hermetycznie lub gazowo pakowana – 1 650 kg
8.Kiełbasa szynkowa, hermetycznie lub gazowo pakowana – 550 kg
9.Kiełbasa krakowska – parzona, hermetycznie lub gazowo pakowana – 550 kg
10.Szynka mielona prasowana, hermetycznie lub gazowo pakowana – 550 kg
1. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, naloty pleśni, fragmenty obcych ciał) o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie przez okres co najmniej:
a) wędliny – 10 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane:
nazwę środka spożywczego,
dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym,
datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia,
dane identyfikujące producenta środka spożywczego,
zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu,
warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania,
oznaczenie partii produkcji,
klasę jakości handlowej,
waga brutto.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia:
a) jednak nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu,
b) ponad 30%, w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie przewidzianej w umowie.
Wykonawcy dostarczać będą przedmiot zamówienia na własny koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCAP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych
i odżywczych. Dostawy artykułów określonych powyżej będą realizowane sukcesywnie raz
w tygodniu, od poniedziałku do piątku do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Hrubieszowie, w godzinach 800 – 1300:
4. Przy każdorazowej dostawie będzie dostarczana faktura VAT.
5. Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie określał telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 199397,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52205,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.4) Miejscowość: Spławy II 45
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52205,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-19 do 2023-01-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145233,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145233,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Masarnia Rzemieślnicza Elżbieta Zając Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150202051
7.3.4) Miejscowość: Spławy II 45
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MASARNIA "RZEMIEŚLNICZA" ELŻBIETA ZAJĄC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145233,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-19 do 2023-01-16INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- "DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI"
- Modernizacja (poprzez remont) drogi wewnętrznej dz. nr 94 w miejscowości Kułakowice Pierwsze, Gmina Hrubieszów
- "DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH DLA SP ZOZ HRUBIESZÓW"
- Budowa wieży widokowej w Gródku
- Budowa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na szkółce leśnej w Nadleśnictwie Strzelce
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa infrastruktury sportowej przy ZS nr 1 w Hrubieszowie
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2025
- ..Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wadowicach Górnych..
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2025
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na II PÓŁROCZE 2025r."
- Dostawa pieczywa, nabiału, mięsa, wędlin oraz drobiu
- Dostawy mięsa,wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w II półroczu roku 2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.