eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SIERADZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000662600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dominikańska 2

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 16 39

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mos@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-sieradz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7618b2a-c62b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046899/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP:/SieradzMuzeum/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej mos@pro.onet.pl
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

Wykonawca składa ofertę na Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć w oryginale, przy użyciu dedykowanych funkcji systemu miniPortal; Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w systemie miniPortal; Rejestracja i korzystanie z systemu miniPortal jest bezpłatne; Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu; Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z systemu miniPortal; Pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje znajduje się także instrukcja dla Wykonawcy prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty); Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, poprzez system miniPortal, w:
a) formie elektronicznej
lub
b) w postaci elektronicznej (plik elektroniczny) opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych systemu miniPortal:
1) Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,
2) Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,
3) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani jest Muzeum Okręgowe z siedzibą w Sieradzu przy ul. Dominikańskiej 2, 98-200 Sieradz; Inspektor Danych Osobowych w Muzeum Okręgowym w Sieradz, kontakt telefoniczny 43 827 16 39 lub pocztą e-mail: iod.mos@pro.onet.pl; Podstawa prawna : Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych; Dane osobowe są przechowywane do momentu określonego prawem lub do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie; Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, niż wynikające z przepisów prawa oraz w celu obsługi informatyczno-administracyjnej oraz nie będą udostępniane do państwa trzeciego poza UE; Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania;
Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Administrator na podstawie danych nie dokonuje profilowania w rozumieniu RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOS.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 164657,02 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w budynku tzw. kamienicy pojagiellońskiej przy ul. Dominikańskiej 2 na działce nr ewid. 20/3, obręb 6 w Sieradzu.
2. Zakres zamówienia:
a) dostawa wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wykonanie prac kablowych;
c) montaż urządzeń - zasilaczy, akumulatorów, gniazd pożarowych w wykonaniu adresowym do samoczynnych ostrzegaczy pożarowych; czujek optycznych i wielosensorowych; ręcznych ostrzegaczy pożaru, sygnalizatorów optyczno akustycznych zewnętrznych, elementów kontrolno sterujących EKS, elektrotrzymaczy;
d) uruchomienie systemu SSP;
e) wykonanie odpowiednich pomiarów;
f) prace ogólnobudowlane – tynkarsko – malarskie;
g) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi systemu


W budynku tym zamontowany jest dotychczasowy system sygnalizacji pożaru tylko w piwnicy oraz zamontowany jest w przylegającym budynku przy ul. Zamkowej 1 w oparciu o adresowalny certyfikowany system SSP POLON 4200 (POLON – ALFA), podłączonego do systemu monitoringu PSP. Centralka ppoż. znajduję się na parterze w budynku przy ul. Dominikańskiej 2.
Istniejąca centrala SSP skonfigurowana jest w sposób pozwalający wykorzystanie czterech pętli adresowalnych z możliwością adresowania po 64 elementów liniowych w każdej pętli. Pętla I – to jest pętla istniejąca i dozorem obejmuje pomieszczenia piwnicy i sąsiedniego budynku ekspozycyjnego przy ul. Zamkowej 1; Pętla II – obejmuje dozorem pomieszczenia parteru i sterowanie systemu; Pętla III – obejmuje dozorem pomieszczenia poddasza użytkowego i nieużytkowego. Istniejąca centrala sygnalizacji pożaru umieszczona jest na parterze w korytarzu. Wewnątrz budynku oraz na zewnątrz umieszczono sygnalizatory optyczno – akustyczne informujące o zagrożeniu każdej strefy.
Na terenie budynku rozmieszczone są następujące elementy systemu sygnalizacji pożaru: sygnalizator wewnętrzny i zewnętrzny informujące o zagrożeniu ludzi znajdujących się wewnątrz budynku; ręczne ostrzegacze pożarowe (ROP) służące do przesłania zagrożenia pożarem do centrali sygnalizacji pożaru. Przyciski te , po wciśnięciu, wywołują alarm drugiego stopnia; czujniki punktowe systemu sygnalizacji pożaru oraz elementy kontrolno – sterujące EKS, sterujące wentylacją i elektro-trzymaczami drzwi oddzielenia pożarowego.
Istniejący system sygnalizacji pożaru został zamontowany w 2013 roku.
3. Szczegółowy zakres robót określają:
- Projekt Architektoniczno – Budowlany,
- Projekt Techniczny;
- przedmiar robót.

Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Umowa na roboty budowlane będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym . Dlatego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacja projektową.
W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji umowy większej ilości robót (nieopisanych w przedmiocie, a niezbędnych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tych robót w cenie umownej. Wykonawca ma prawo do skorygowania ilości robót niezgodnych z przedmiarem robót według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej na terenie wykonywanych prac.


4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z:
- projektem architektoniczno – budowlanym;
- projektem technicznym;
- przedmiarem robót;
- Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
- wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego.
- Pozwoleniem na budowę, Decyzja Nr 872/2021 z dnia 10 listopada 2021 roku;
- Pozwoleniem nr WUOZ-ZN.5142.1142.2021.ADB z dnia 28 października 2021 r. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
- Opinią Narodowego Instytutu Muzealnictwa i Ochrony Zabytków nr DOZP.411.55.2021 z dnia 22 października 2021 r.
5. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy:
a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego;
b) prowadzenia robót pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
d) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane-min. 24 miesięcy oraz min. 24 miesiące gwarancji na urządzenia zainstalowane w budynku;
e) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.);
f) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją;
g) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż;
h) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
i) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-07-05 do 2022-11-08

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w tym m.in. do oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert.
2. Przy wyborze oferty zamawiający stosować będzie niżej przedstawione kryteria oceny ofert:
- cena - 60 %
- doświadczenie - 20%
- gwarancja - 20%
3. Oceny będą dokonywać członkowie Komisji Przetargowej .
- w kryterium "cena" - ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: Liczba punktów=najniższa cena/cena oferty ocenianej x 60% x 100 pkt
Maksymalna ilość punktów to 60.
- w kryterium "doświadczenie" - ocena ofert zostanie dokonana w poniższy sposób: Wykonawca, który wykaże (udokumentuje), że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach wpisanych do rejestru zabytków (o wartości minimum 50.000,00 brutto): - 1 robotę - otrzyma 0 punktów; 2 roboty - otrzyma 10 punktów; 3 roboty i więcej - otrzyma 20 punktów. Maksymalna ilość punktów to 20.
- w kryterium "gwarancja" na roboty budowlane - ocena ofert zostanie dokonana w poniższy sposób: - gwarancja 24 m-cy - otrzyma 0 punktów; - gwarancja 36 m-cy - otrzyma 10 punktów; - gwarancja 48 m-cy i powyżej - otrzyma 20 punktów. Maksymalna ilość punktów to 20.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty tj. cena + doświadczenie + gwarancja.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące: zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że posiadania ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarantowaną minimum 250.000,00 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości minimum 50.000 zł brutto
W przypadku Wykonawców, którzy zrealizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 4 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował zespołem (Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jeden nadzór), złożonym z co najmniej:
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności.
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności .
- 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
- 1 osoby posiadającej aktualne szkolenie projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych przeprowadzanych przez narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów lub byłego Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych.

W przypadku wypełnienia powyższych wymagań łącznie przez mniejszą liczbę niż 4, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.

UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 z późn. zm.) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ.

a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 3 do SWZ), że zrealizował należycie/zakończył, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości minimum 50.000 zł brutto
W przypadku Wykonawców, którzy zrealizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

b) warunki dotyczące osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (Załącznik Nr 4 do SWZ), że dysponuje lub będzie dysponował zespołem (Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jeden nadzór), złożonym z co najmniej:
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności.
- 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności .
- 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.
- 1 osoby posiadającej aktualne szkolenie projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych przeprowadzanych przez narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów lub byłego Ośrodka Ochrony Zbiorów Publicznych.
W przypadku wypełnienia powyższych wymagań łącznie przez mniejszą liczbę niż 4, Zamawiający uzna spełnienie tego warunku.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy, w następujących przypadkach:
a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, stosownie do wysokości zmiany stawek,
b) w przypadku zmiany uregulowań prawnych mających istotny wpływ na podniesienie kosztów realizacji zamówienia stosownie do wynikających z nich zmian,
c) zmiany nazwy lub adresu Wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej –przekształceniem,
d) zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem:
- działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia a także okoliczności wywołane epidemią lub stanem zagrożenia epidemiologicznego,
- konieczności wykonania robót dodatkowych, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
- konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np.: nadzoru budowlanego itp.,
- konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz
- niezależności od stron okoliczności powodujących braki w materiałach i produktach koniecznych do realizacji zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem systemu miniPortal. Sposób złożenia oferty opisany został pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w punkcie XI niniejszej SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.