Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035871/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00040804/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00043897/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00047947/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00052977/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-12
- 2021/BZP 00058487/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00066151/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00073754/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00078613/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00084340/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00092807/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00100329/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa koncentratu antyodorowego do MZO w Wołominie Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD OCZYSZCZANIA W WOŁOMINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146348721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łukasiewicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 318 14 92
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 318 14 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzo@mzo.wolomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzo.wolomin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzowolomin.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa koncentratu antyodorowego do MZO w Wołominie Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72619e41-a114-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035871/09
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/9/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197893,66 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Preparat antyodorowy do zastosowania w stacjonarnych urządzeniach rozpylających4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 170668,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Preparat antyodorowy do zastosowania w urządzeniach mobilnych – opryskowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831240-0 - Preparaty czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 27225 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60639 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368016 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368016 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multieko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130270261
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce
7.3.5) Kod pocztowy: 32-086
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368016 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7197 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33579 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7197 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrobiotech Stanisław Kolbusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341426079
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 08-540
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7197 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wywóz nieczystości stałych oraz odpadów segregowanych z budynków Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Wykonanie dok. projek. wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zadania inwestycyjnego: "Wykonanie dok. projektowej dla budowy nowego śladu drogi powiatowej w Wołominie wraz z budową tunelu drogowego (...)
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej p.n. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4351W w zakresie przebudowy skrzyżowania drogi powiatowej Nr4351W z drogą gminną ul. Skonieckiego...
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Powiatu Wołomińskiego w ramach zadania pn.: "Modernizacja i uzupełnienie brakującej infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Wołomińskiego"
- Wykonanie aranżacji wnętrz wraz z zagospodarowaniem terenu dla realizacji Biblioteki Sąsiedzkiej w Lipinkach przy ul. Klonowej 24 na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Wołominie
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości w podziale na trzy części.
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych oraz sprzętu medycznego
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Sukcesywne dostawy środków czystości do siedziby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego w roku 2025
- Dostawa preparatów do maszynowego oraz manualnego reprocesingu instrumentarium chirurgicznego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni MSzS w Radomiu
- Zakup i dostawy produktów leczniczych oraz płynów infuzyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.