eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego, multimedialnego wraz z montażem do Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego, multimedialnego wraz z montażem do Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TUCHOLSKI OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093062359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 334 3388

1.5.8.) Numer faksu: 52 334 3388

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tok@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.toktuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego, multimedialnego wraz z montażem do Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c004f30e-a045-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081031/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego, multimedialnego wraz z montażem do Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w ramach II Osi Programu, 3.2. „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotycząca realizacji projektu systemowego pod nazwą: „Konwersja cyfrowa na rzecz domów kultury” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUN.341.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135569,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, nagłaśniającego, multimedialnego wraz z montażem do Tucholskiego Ośrodka Kultury w Tucholi
Zadanie jest dofinansowane z projektu na podstawie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w ramach II Osi Programu – zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z Internetu, w tym e-usług publicznych w szczególności realizuje cel stworzenie trwałych mechanizmów podnoszenia kompetencji cyfrowych na poziomie lokalnym, 3.2. „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” dotycząca realizacji projektu systemowego pod nazwą: „Konwersja cyfrowa na rzecz domów kultury” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
Zamawiający zastrzega sobie, że – w wyniku braku dofinansowania ze środków ww. zrezygnuje z realizacji zamówienia.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2021 r. – jego zakres (ilość i parametry) szczegółowo określono w załączniku nr 1 do SWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
a) Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00 – po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy urządzeń.
b) Wykonawca dokona rozlokowania urządzeń w obiekcie oraz uruchomi sprzęt i dokonania optymalizacji całego dostarczonego systemu nagłośnienia i pozostałego sprzętu w miejscu docelowym ustalonym przez Zamawiającego - Tucholskim Ośrodek Kultury.
c) Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualną deklarację CE (ConformitéEuropénne).
d) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dostawy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wymogów bhp, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń.
e) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone
i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań (dotyczy również przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzeń), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
f) Gwarancja jakości na dostarczony przedmiot zamówienia będzie podlegała ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w rozdz. 15 SWZ. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane były w ramach wynagrodzenia umownego. Zamawiający nie będzie ponosił jakichkolwiek kosztów związanych z naprawami lub wymianą. Minimalny wymagany okres gwarancji urządzeń 1 rok (12 miesięcy).
g) Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt i ryzyko, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym.
h) Zaoferowanych w ofercie asortymentowo cenowej towarów nie można zmieniać w trakcie trwania umowy na inny, ani zmieniać ich cen.
i) W przypadku reklamacji złej jakości dostarczonego towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem lub ze SWZ zamawiający żąda w ramach gwarancji wymiany towaru na nowy- odpowiadający parametrom opisanym w SWZ
j) W przypadku nieterminowej lub braku dostaw z winy Wykonawcy lub dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający zamówi towar u innego dostawcy, a kosztami obciąży Wykonawcę.
3.4. Rozwiązania równoważne
Jeśli w załączonej dokumentacji – opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, urządzeń, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację niniejszego zadania oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w załączniku nr 1 – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne – lecz nie o gorszych parametrach technicznych zamawianego sprzętu. Wymieniony sprzęt przez Zamawiającego w załączniku nr 1 – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określa warunki minimalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany załączyć do oferty Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych wraz ze stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby spełniają kryteria równoważności wskazane przez zamawiającego.
Za produkt, urządzenie równoważne Zamawiający uzna sprzęt o nie gorszych, mniejszych parametrach technicznych niż ten wskazany w załączniku nr 1 – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie wymaganych parametrów technicznych, jakościowych i estetycznych.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
3.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zgodnie z art. 95 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (odpowiednio podwykonawców i dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności związane z realizacją zamówienia przez cały okres realizacji umowy. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. Szczegółowe zapisy odnośnie zatrudnienia zamieszczono w załączniku nr 7 do niniejszej SWZ – projekcie umowy, §3 ust. 5.
W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności.
3.6. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania na platformie miniPortalu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198485,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198485,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO Oleksiewicz Sp. komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198485,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.