eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Lokalny transport zbiorowy - Obsługa Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM)na terenie Miasta Oleśnicy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Lokalny transport zbiorowy - Obsługa Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM)na terenie Miasta Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Lokalny transport zbiorowy - Obsługa Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM)na terenie Miasta Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb051b37-d060-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039974/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Lokalny transport zbiorowy - Obsługa Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM)na terenie Miasta Oleśnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia, kancelaria@um.olesnica.pl, b.strzala@um.olesnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano
na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/5/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usługi transportu zbiorowego Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM) w zakresie przewozów pasażerskich: ilość kilometrów ok. 165.592 na 10 miesięcy.
2. Wykonawca będzie świadczył przewozy w oparciu o rozkład jazdy stanowiący Załącznik do SWZ. Rozkład jazdy może ulec zmianie np. w wyniku zmian rozkładu jazdy pociągów ewentualnie innych uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, zmian związanych z realizacją prowadzonych inwestycji na danym odcinku trasy Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM).
3. Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia należytej staranności, aby zaproponować dostosowanie rozkładów jazdy do zmian rozkładów jazdy pociągów oraz zmian wynikających z realizacji prowadzonych inwestycji na danym odcinku, związanym ze zmianą trasy danej linii. Przesłana zmiana rozkładów ma mieć wygląd rozkładu, który będzie zamieszczany na stronie Operatora i Organizatora zgodnie z zał. 1 do umowy.
4. Przed terminem rozpoczęcia wykonywania usług przewozowych OKM Operator:
- przesyła do zatwierdzenia Organizatorowi sporządzone rozkłady jazdy i schemat OKM w ciągu 7 dni od zawarcia umowy lub 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług OKM, jeżeli nie jest to możliwe – w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zajęcie stanowiska,
- uzgadnia z właścicielami lub zarządzającymi przystankami warunki i zasady korzystania z tych przystanków,
- wyposaża przystanki w zalaminowane rozkłady jazdy wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia. Elementy te Operator zobowiązany jest wykonać w jednolitej formie i umieścić na wszystkich obsługiwanych przystankach komunikacji miejskiej. Schematy linii komunikacji miejskiej Operator umieszcza we wiatach przystankowych i autobusach,
- Operator zobowiązany jest opracować regulamin przewozów zgodnie z art. 47 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1371 z późn. zm.) i przedłożyć go w ciągu 7 dni od zawarcia umowy lub 14 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług OKM, jeżeli nie jest to możliwe – w terminie umożliwiającym Zamawiającemu zajęcie stanowiska.
5. Operator zobowiązuję się do obsługi pasażerów w aspekcie kontaktów z pasażerami, bezpośrednich, telefonicznych, e-mailowych, poprzez stronę internetową oraz listownych (w oparciu o numer telefonu, adres e-mailowy, portale społecznościowe, (co najmniej Facebook) oraz adres pocztowy siedziby. Dane kontaktowe dostępne na zalaminowanych rozkładach jazdy umieszczanych na przystankach, a także na stronie internetowej Wykonawcy, w szczególności związanych z informacjami dotyczącymi bieżącego wykonywania przewozów przez Operatora.
6. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, wg stawki jednostkowej wskazanej w ofercie Operatora za sumę ilość wozokilometrów zrealizowanych wg rozkładu jazdy w okresie miesiąca rozliczeniowego dla każdej linii (1, 11, 2 i 3) wskazanej w zestawieniu załączonym do faktury przekazanym Organizatorowi w wersji papierowej i elektronicznej.
7. Operator dołączy zamawiającemu do faktury za miesiąc grudzień 2022 r. i za miesiąc kwiecień 2023 r. długości linii w km i długości sieci w km dla wszystkich linii komunikacji:
- długość linii: odległość (w km) pomiędzy krańcowymi punktami (przystankami) przebiegu autobusu.
- długość sieci: długość tych odcinków ulic (placów) w miastach, dróg poza granicami administracyjnymi miast (wsi), po których kursują autobusy powszechnie dostępne dla ludności niezależnie od tego, czy na danej trasie odbywa się ruch jedno- czy dwukierunkowy (tj. „tam” i „z powrotem” po tej samej drodze). W przypadku dwóch lub więcej linii komunikacyjnych przebiegających po danej ulicy (drodze) długość trasy należy uwzględnić tylko raz.
- linia komunikacyjna: połączenie komunikacyjne na sieci dróg publicznych wraz z oznaczonymi miejscami do wsiadania i wysiadania pasażerów na liniach komunikacyjnych, po których odbywa się publiczny transport zbiorowy np. po określonej drodze między przystankami wskazanymi w rozkładzie jazdy, po której odbywają się regularne przewozy osób, oznaczone wspólnym numerem, znakiem literowym itp.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyraźnego oznaczenia trasy i numeru linii w pojazdach na własny koszt. Zamawiający wymaga zastosowania tablic z wyświetlanym czytelnym numerem i nazwą trasy.
9. Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym tj. dysponować min. trzema pojazdami przystosowanymi do drogowego transportu osób (łącznie min. 38 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
10. Wykonawca zobowiązany jest zwiększyć liczbę środków transportu w celu zapewnienia obsługi komunikacyjnej w okresach zwiększonego natężenia ruchu pasażerów, a w szczególności w dniach 31 października, 1 i 2 listopada.
11. Wykonawca na własny koszt uzupełnia brakujące zalaminowane rozkłady jazdy wraz z elementem (nośnikiem) do ich umieszczenia, w ciągu 24 h od otrzymania od Operatora lub mieszkańca zgłoszenia o jego braku.
12. Wykonawca na własny koszt uzupełnia brakujące schematy linii komunikacji miejskiej i sporządza nowe w przypadku zmiany trasy danej linii.
13. Operator zobowiązany jest do złożenia Organizatorowi sprawozdania z realizacji świadczonych usług, w tym informacji dotyczących liczby pasażerów korzystających ze środków transportu. Informacja winna być złożona na każdą linię komunikacyjną oddzielnie. Termin złożenia sprawozdania do 15 stycznia 2023 r. i do 15 dnia miesiąca po terminie zakończenia umowy.
14. W każdym pojeździe komunikacji miejskiej Wykonawca zobowiązany jest umieścić wyciąg regulaminu przewozów, oraz pouczenie o sposobach i miejscu zgłaszania oraz zasadach rozpatrywania skarg i reklamacji.
15. Operator zobowiązany jest przekazać do 31.03.2023 r. i do 15.05.2023 r. Organizatorowi informację o liczbie i sposobie załatwienia skarg i reklamacji złożonych w okresie trwania umowy (umowy tj. 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. i od 01.01.2023 r. do końca umowy) wraz z kopią ich ewidencji oraz liczbie i wysokości przyznanych odszkodowań. W przypadku niespełnienia tego obowiązku, Operator podlega karze pieniężnej zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 16 grudnia 2010r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2475 z późn. zm.).
16. W przypadku braku dostarczenia przez Operatora powyższych danych Organizator wstrzymuje płatność faktury do czasu dostarczenia powyższych danych, niezbędnych do sporządzenia sprawozdania (SG-01-1).
17. W przypadku zaistnienia jakiejkolwiek przyczyny uniemożliwiającej wykonywanie przewozów autobusem liniowym, Wykonawca bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 30 minut od chwili unieruchomienia autobusu, wprowadzi do wykonywania usług przewozowych na linii obsługiwanej przez unieruchomiony autobus, autobus rezerwowy, przystosowany do drogowego przewozu osób, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami. Usługi przewozowe, wykonywane przez autobus rezerwowy, finansowane będą według stawki określonej dla unieruchomionego autobusu.
18. Posiadanie aktualnego i opłaconego ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej przez Wykonawcę działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.
19. Zamawiający wymaga posiadania i stosowania systemu do monitorowania pozycji autobusu w czasie rzeczywistym - opis w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Lokalny transport zbiorowy - Obsługa Oleśnickiej Komunikacji Miejskiej (OKM)na terenie Miasta Oleśnicy w następnych latach

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 59

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyposażenie dodatkowe oferowanych autobusów liniowych (klimatyzacja)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spełnianie wymogów normy Euro dla oferowanych do wykonani zamówienia autobusów

4.3.6.) Waga: 21

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i 109 pzp, zgodnie z rozdz. XI SIWZ
2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli wykaże, że: posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140) lub licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a) wykaże że realizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przewozy pasażerskie o łącznej wartości min. 500.000,00 PLN
b) dysponuje lub będzie dysponował min. trzema pojazdami przystosowanymi do drogowego transportu osób, w tym pojazdami przystosowanymi do drogowego transportu osób (każdy łącznie min. 38 miejsc, w tym min. 15 miejsc siedzących) zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, spełniającymi co najmniej normę emisji spalin Euro 4 – przez cały okres obowiązywania umowy
5) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego pkt. 4 ppkt. b dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Warunek określony w pkt. 4 ppkt a musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 7 do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. XII SWZ i ogłoszeniu:
a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 2140) lub licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według załącznika nr 4 do SWZ;
c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; ¬– według załącznika nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców
wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;3) Oświadczenie Wykonawcy o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –
wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 3
do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;4) Następujące
podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdz. XIV SWZ i ogłoszeniem 5)
Dokument wadium, 6) Zobowiązanie podmiotu(ów) trzeciego(ich) – jeśli dotyczy
7) inne dokumenty wymagane w SWZ - jeśli dotyczy, 8) formularz ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 000,00 PLN (trzynaście tysięcy), w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) w pieniądzu;
2) w gwarancjach bankowych;
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 18 9584 0008 2001 0000 0055 0004 wpisując tytuł przelewu: wadium i numer (sygnaturę) postępowania
3. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
4. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Miasto Oleśnica

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z
postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców przed zawarciem umowy, b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wskazano we wzorze umowy - załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, skrzynka ePUAP: /idumolesnica/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.