eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiZagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nowydwormaz.pl/public/?id=211745

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19c3b942-7a7d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000070/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie brzegu rzeki Narwi na wysokości miasta Nowy Dwór Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakres potrzeb Zamawiającego wchodzą: opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie robót budowlanych w 3 następujących lokalizacjach:
1) na wale przeciwpowodziowym rzeki Narew oraz po odwodnej stronie wału na odcinku Nowy Dwór Mazowiecki – PAN Góra odcinek 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej), zgodnie z mapką stanowiącą załącznik nr 1 - Obszar opracowania,
2) w obrębie terenu wykorzystywanego przez Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe (szkic i zdjęcie stanowiące odpowiednio załączniki nr 2 i 3),
3) na północnym brzegu rzeki Narew na wysokości ulicy Mieszka I (zdjęcie stanowiące załącznik nr 4 - Tereny wypoczynkowe przy ulicy Mieszka I).
2. Pożądany zakres zamówienia to prace projektowe i budowlane dla pierwszej i drugiej lokalizacji zadania. Jako maksymalny zakres zamówienia określa się dwie pierwsze lokalizacje plus prace przewidziane dla trzeciej lokalizacji zamówienia.
3. Prace dla pierwszej lokalizacji zamówienia odnoszą się do wału przeciwpowodziowego na rzece Narew oraz jego bezpośredniego otoczenia i obejmować będą zaprojektowanie i wykonanie:
1) Remontu instalacji oświetleniowej na koronie wału przeciwpowodziowego rzeki Narwi na odcinku 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej) obejmującą:
 dobór odpowiedniej ilość latarni, ich typu i rozmieszczenia,
 dobór sposobu posadowienia / fundamentowania latarń w gruncie,
 dobór źródeł światła,
 wymianę instalacji zasilającej na trójfazową, wyposażoną w dodatkowy kabel zasilający do obsługi dodatkowych odbiorników energii elektrycznej,
 sposób przyłączenia instalacji zasilającej do sieci miejskiej poprzez minimum dwie skrzynki oświetleniowe napowietrzne (złącza kablowe),
 instalację systemu monitoringu oraz jego integracja z systemem monitoringu miejskiego z uwzględnieniem w/w zdolności do pracy w różnych zakresach światła i z wykorzystaniem oprogramowania umożliwiającego autonomiczną pracę,
 inne prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia wału,
2) Remontu ciągu komunikacyjnego od przejazdu wałowego na wysokości ulicy Tadeusza Kościuszki do plaży miejskiej zlokalizowanej na wysokości targowiska miejskiego. Ciąg ma zostać wykonany z kruszywa mineralnego, jego szerokość ma być nie mniejsza niż 2,5 metra a jego przebieg i konstrukcja nie może zmieniać charakterystyki przepływów wody w okresie występowania stanów wody wysokiej,
3) Projekt i realizację umocnienia korony wału kostką brukową. Szerokość utwardzenia wynosić ma minimum 3 metry na odcinkach, które na chwilę obecną nie są umocnione (to jest od CH Hit do starej oczyszczalni ścieków przy ulicy Zachodniej). Na odcinkach korony wału na których jest w chwili obecnej jest umocnienie kostką brukową oraz na umocnionych drogach przywałowych przewidzieć należy przebrukowanie. Projekt uwzględnić musi takie aspekty jak dobór kostki, dopuszczalną głębokość korytowania, sposób posadowienia krawężników, spadek poprzeczy oraz inne niezbędne do wykonania prace, których charakter i zakres musi zostać uzgodniony z właścicielem wału,
4) Modernizację istniejących na obszarze opracowania przejazdów wałowych, bez ingerencji w strukturę wału. Remont obejmować ma przebrukowanie nawierzchni, remont / wymianę band ochronnych,
5) Opracowanie projektu i realizacja czterech przejść wałowych dla pieszych, wykonanych ze stali lub wykonanych z betonu, każde o szerokości min. 3 metry, umożliwiających ułożenie schodów na wale bez konieczności ingerowania w konstrukcję / strukturę wału przeciwpowodziowego. Przejścia mają być zlokalizowane na wysokości WOPR, Placu Solnego, plaży miejskiej, oraz na odcinku pomiędzy targowiskiem a CH HIT,
6) Zaprojektowanie i instalację małej infrastruktury, której elementy składowe nie będą wymagały kotwiczenia w podłożu, takich jak: ławki o długości minimum 150cm, kosze na śmieci - każdy o pojemności min. 30 litrów, stojaki na rowery 3 x 5 miejsc, zacienienia, itp.,
7) Opracowanie planu zagospodarowania zieleni terenu międzywala na odcinku 0+000 (Centrum Handlowe Hit) – 2+063 (przejazd wałowy na wysokości ulicy Nadrzecznej). Plan zagospodarowania zieleni ma na celu zamianę terenu po odwodnej stronie wału w miejsce bezpiecznego wypoczynku.
4. Prace dla drugiej lokalizacji zamówienia odnoszą się do remontu / przebudowy terenu stanicy WOPR. Wykonawca opracuje dokumentację projektową i dokona na jej podstawie przebudowy istniejących budynków wykorzystywanych w chwili obecnej przez WOPR (budynki niemieszkalne oznaczone na mapach ewidencyjnych numerami 28-103, 28-105, 28-106 oraz budynek magazynowy oznaczony numerem 28-104 zgodnie z załącznikiem nr 2).

1) Celem przebudowy będzie zwiększenie efektywności działania WOPR. Zamawiający oczekuje, że dodatkową korzyścią płynącą z prowadzonych prac będzie zwiększenie funkcjonalności istniejącej infrastruktury na cele kulturalne ogólnodostępne, gastronomiczne, aktywnego wypoczynku i zwiększenie zdolności operacyjnych WOPR-u.

2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy opracowania optymalnego, pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym, a jednocześnie atrakcyjnego pod względem architektonicznym, całego terenu stanicy WOPR (załącznik nr 3).

3) Projekt i prace, będące wynikiem realizacji zadania, obejmować będą:
a) ekspertyzę techniczną istniejących na terenie stanicy budynków,
b) w oparciu o w/w dokument – projekt przebudowy i przebudowę istniejącego budynku WOPR wraz z poprawą jego funkcjonalności oraz zwiększeniem powierzchni użytkowych na cele kulturalne, gastronomiczne, wypoczynkowe,
c) zaprojektowanie i wybudowanie tarasu widokowego na budynku / budynkach WOPR z możliwością przejścia na taras bezpośrednio z korony wału przeciwpowodziowego,
d) projekt przebudowy i przebudowę pomieszczeń magazynowych wykorzystywanych przez WOPR znajdujących się w obrębie stanicy,
e) projekt przebudowy i przebudowę przystani przy WOPR wraz z poprawą jej funkcjonalności,
f) zaprojektowanie i wykonanie konstrukcji nośnej pod panele fotowoltaiczne, montaż paneli wraz z urządzeniami umożliwiającymi magazynowanie wytworzonej energii elektrycznej,
g) zaprojektowanie i wykonanie biologicznej oczyszczalni ścieków dla obsługi WOPR,
h) opracowanie projektu sieci zewnętrznych umożliwiających obsługę działalności gastronomicznej na terenie WOPR,
i) utworzenie basenu pływającego na rzece Narwi w obrębie plaży miejskiej,
j) projekt plaży miejskiej,
k) projekt małej architektury,
l) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i uzgodnień umożliwiających realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
5. W ramach prac dla trzeciej lokalizacji zamówienia, Wykonawca opracuje dokumentację projektową i wykona roboty budowlane polegajace na zagospodarowaniu północnego nabrzeża rzeki Narew w obrębie terenów wypoczynkowych na wysokości ulicy Mieszka I, których lokalizację prezentuje załącznik nr 4. Głównym zamierzeniem Zamawiającego przy realizacji przedsięwzięcia jest zwiększenie funkcjonalności istniejącej infrastruktury sportowej, rekreacyjnej oraz/i zwiększenie atrakcyjności przedmiotowego terenu jako miejsca aktywnego wypoczynku.

1) Wynikiem prac będzie:
a) pogłębienie starorzecza (patrz załącznik nr 4) i przekształcenie go w kanał umożliwiający wpływanie i cumowanie kajakami i łodziami do brzegu wraz z utworzeniem przystani kajakowej stworzenie plaży pomiędzy mostem kolejowo-drogowym (ciąg DK85) oraz pogłębionym starorzeczem,
b) stworzenie pasażu od strony rzeki i wykonanie z niego zejść dla pieszych prowadzących z terenu wypoczynkowego przy ulicy Mieszka I nad brzeg rzeki do plaży oraz do przystani kajakowej,
2) Na terenie nadzalewowym, pomiędzy linią kolejową a boiskiem sportowym, prace obejmować będą:
a) przebudowę wjazdu na teren wypoczynkowy przy ulicy Mieszka I oraz parkingu,
b) zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw z urządzeniami dla najmłodszych,
c) zaprojektowanie i wybudowanie trybuny o pojemności od 100 do 200 osób na północno zachodnim skraju boiska. Trybuna powinna zostać zintegrowana z szatnią dla osób korzystających z boiska, z szatnią dla osób uprawiających sporty wodne oraz powinna kryć w sobie hangar na kajaki i sprzęt niezbędny do eksploatacji sprzętu wodnego,
d) zaprojektowanie i wybudowanie ogólnodostępnej wiaty grillowej,
e) zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki zdrowia/wybiegu dla psów,
f) zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia oraz monitoringu terenu działającego w jednym systemie z monitoringiem omówionym dla lokalizacji nr 1 zadania,
g) zaprojektowanie i wykonanie sieci zewnętrznych umożliwiających obsługę działalności gastronomicznej,
h) ogrodzenie terenu,
i) projekt i montaż małej architektury,
j) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń i uzgodnień umożliwiających realizację projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

45246510-1 - Roboty budowlane w zakresie deptaków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5637255,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5936595,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5936595,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENULAND SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252715385

7.3.3) Ulica: ul. Plac Inwalidów 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5936595 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.