Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083836/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00094309/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00160968/01 - Wynik z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno - pomiarowych służących do monitorowania eksploatacji kopalin, zwanymi dalej urządzeniami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wyższy Urząd Górniczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 327361723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@wug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/wug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno - pomiarowych służących do monitorowania eksploatacji kopalin, zwanymi dalej urządzeniami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcd5a0f1-a131-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042176/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa urządzeń kontrolno - pomiarowych służących do monitorowania eksploatacji kopalin, w podziale na części.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG/02/2022/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184937,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki specjalistycznego zestawu składającego się z drona RTK, aparatury sterującej, kamery i wyposażenia dodatkowego wraz ze szkoleniem z obsługi zestawu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 29291,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 12 sztuk dalmierza laserowego wraz z wyposażeniem dodatkowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 38636000-2 - Specjalistyczne przyrządy optyczne
4.5.5.) Wartość części: 34461,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 5 sztuk detektora wielogazowego wraz z wyposażaniem dodatkowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów
4.5.5.) Wartość części: 11299,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 sztuk zestawu pomiarowego GPS\GNSS RTK składającego się z odbiornika mobilnego, kontrolera do odbiornika wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenia dodatkowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 85900,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 sztuki analizatora spalin silników spalinowych wraz z wyposażeniem dodatkowym oraz ze szkoleniem z obsługi urządzenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38433200-1 - Sprzęt do pomiaru emisji
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 23985,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez wykonawcę Geotronics Dystrybucja Sp. z o.o. Oferta nie została opatrzona właściwym podpisem. Tym samym oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy pzp, jako niezgodna z przepisami ustawy pzp oraz z powodu, że nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Wobec powyższych okoliczności zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na art. 255 pkt 2 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez wykonawcę Dräger Polska Sp. z o.o. z ceną ofertową brutto: 35 793,00 zł.
Zgodnie z przekazaną przed otwarciem ofert informacją, na sfinansowanie zamówienia w zakresie przedmiotowej części, zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 13 898,05 zł brutto.
Tym samym cena oferty przekracza o 257,54 % wskazaną przez zamawiającego kwotę. Uwzględniając możliwości finansowe zamawiającego, a także celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi, zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym w SWZ terminie składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SIEDZIBY URZĘDU SKARBOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ ORAZ DO SIEDZIBY URZĘDU CELNO-SKARBOWEGO W RYBNIKU
- Dostawa drzew dla miasta Katowice.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programu Adobe Premier do montażu filmów w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- DOSTAWA LEKÓW 51
- Świadczenie usług przeglądów konserwacyjnych urządzeń pomiarowych lub pomocniczych będących w użytkowaniu Zamawiającego
- Dostawa zestawów narzędzi oraz materiałów do realizacji zajęć i szkoleń SEP w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu "E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk"
- Szkolenia dla pracowników W. Informatyki Starostwa Powiatowego w Kr. w zakresie wdrażanych środków bezpieczeństwa cyfrowego, realizowane w ramach F. Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) .
- DOSTAWA BEZZAŁOGOWEJ NAWODNEJ ŁODZI POMIAROWEJ ZINTEGROWANEJ Z SENSORAMI HYDROAKUSTYCZNYMI
- Doposażenie systemu audio Biłgorajskiego Centrum Kultury.
- Doposażenie Szkół Podstawowych na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO ZOBRAZOWANIA MIEJSCA ZDARZENIA Z POWIETRZA DLA ŻW
więcej: Kamery wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.