eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrutaUsługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gruta 244

1.5.2.) Miejscowość: Gruta

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564683121

1.5.8.) Numer faksu: 564683121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gruta@gruta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.gruta.akcessnet.net/index.php?idg=5&id=883&x=8&y=21#c4345

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4582acd9-e4b4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003348/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114674/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.25.2021.CC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta w roku szkolnym 2021/2022 w dni nauki szkolnej

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz.U.2018.295) dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Gruta środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych na trasach określonych w załączniku w roku szkolnym 2021/2022, w dni nauki szkolnej.
Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
- Szkoła Podstawowa w Grucie, NIP 876-21-19-703, Gruta 70, 83-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 120 w tym: 118 biletów ulgowych oraz 2 bilety 100% w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
- Szkoła Podstawowa w Słupie, NIP 876-21-19-258, Słup 3, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 37 w tym: 36 biletów ulgowych oraz 1 bilet 100% w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
- Szkoła Podstawowa w Nicwałdzie, NIP 876-21-19-761, Nicwałd 26, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów- 102 bilety ulgowe w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
- Szkoła Podstawowa w Boguszewie, NIP 876-21-19-784, Boguszewo 28-29, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów- 46 w tym: 43 bilety ulgowe oraz 3 bilety 100%w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.
- Szkoła Podstawowa w Plemiętach, NIP 876-21-19-241, Plemięta 19, 86-330 Mełno Szacunkowa liczba dowożonych uczniów - 30 w tym: 23 bilety ulgowe oraz 7 biletów 100% w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.

Zamawiający w roku szkolnym planuje zakup 335 biletów miesięcznych w tym:
- biletów ulgowych 322
- biletów ze 100% odpłatnością – 13
/Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia łącznie do 10% ilości zaplanowanych do zakupienia biletów miesięcznych, Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość zakupionych w danym miesiącu biletów miesięcznych/

2) Wykaz tras
- Trasa I - Szacunkowa długość trasy dziennie - 226 km.
- Trasa II -Szacunkowa długość trasy dziennie - 148 km.
- Trasa III - Szacunkowa długość trasy dziennie -145 km.
- Trasa IV - Szacunkowa długość trasy dziennie -180 km.
Szczegółowy opis tras zawiera – załącznik nr 1. Rozkład jazdy autobusów szkolnych

Szczegółowy opis zamówienia zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.5.) Wartość części: 331481,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie II: usługa przewozu uczniów lub innych osób z terenu Gminy Gruta
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów szkół podstawowych lub innych osób z terenu Gminy Gruta w ramach udziału w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach w miejscowościach położonych w odległości do 70 km od siedziby szkoły.
2. Usługa będzie świadczona na podstawie złożonego przez Gminę Gruta zamówienia zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem
3. Usługa polega na podstawieniu autokaru w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, transporcie do miejsca docelowego oraz powrót do miejsca wyjazdu.
4. Całkowity koszt usługi powinien obejmować cenę za 1 kilometr przejazdu, uwzględniającą czas postoju.
5. Faktury po wykonaniu usługi powinny być składane oddzielnie do każdego zlecenia Zamawiającego.
6. Termin wykonywania usługi od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265818,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333520,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265818,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Wilemscy Daniel Wilemski, Kamil WIlemski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441811257

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Kominiewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Kisielice

7.3.5) Kod pocztowy: 14-220

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265818,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.