Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00116805/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka
z zabudową po regeneracji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 2525
1.5.8.) Numer faksu: 876102525
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukelk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarkaz zabudową po regeneracji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6058ed54-e5f9-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027829/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa samochodu cieżarowego do odbioru odpadow
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116805/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK/EŁK/4/1384/24/06/2021-ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Dostawa Samochodu do wywozu odpadów komunalnych typu śmieciarka z zabudową po regeneracji
PODWOZIE:
1. Samochód używany, bezwypadkowy
2. Rok produkcji 2015 lub młodszy,
3. Przebieg nie większy niż 200000 km,
4. Dopuszczalna masa DMC 18 T
5. Ładowność minimalna 5 T
6. Podwozie dwuosiowe 4x2
7. Zawieszenie przednie pneumatyczne, tylne pneumatyczne
8. Silnik o mocy od 150 do 200 kW.
9. Pojemność silnika do 10000 cm3,
10. Norma emisji spalin minimum EURO 6
11. Układ kierowniczy lewostronny (oryginalny) ze wspomaganiem hydraulicznym,
12. Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana
13. Pneumatyczne zawieszenie kabiny
14. Fotele wyposażone w pasy bezwładnościowe, w tym fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie z możliwością regulacji,
15. Kabina 2 miejscowa
16. Kabina podwozia w kolorze dowolnym
17. Klimatyzacja automatyczna
18. Kamera cofania
19. Elektryczne sterowanie szyb
20. Centralny zamek
21. Ogumienie 315/80R 22,5 o rzeźbie konstrukcyjnej
22. Pojazd po pełnym przeglądzie technicznym
NADWOZIE - ZABUDOWA SKRZYNIOWA PO REGENERACJI Z URZĄDZENIEM ZSYPOWYM TYLNYM:
1. Pojemność skrzyni ładunkowej minimalna 14,5 m3,
2. Zabudowa jednokomorowa
3. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy,
4. Stopień zagęszczenia odpadów 5:1,
5. Zabudowa z nową powłoką lakierniczą w kolorze pomarańczowym RAL 2004
6. Mechanizm załadowczy – wrzut na pojemniki od 110 l do 1110 l.
7. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym
8. Sterowanie urządzeniem zsypowym i prasą z tyłu po prawej i lewej stronie pojazdu
9. Dźwignie hydrauliczne proporcjonalne do obsługi mechanizmu zgniatania odpadów oraz obsługi mechanizmu zasypowego
10. Zamontowane dodatkowe mocowania ( łapy) do podnoszenia starszego typu pojemników metalowych
11. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa (STOP i AWARYJNY)
12. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie
13. Sterowanie podnoszeniem odwłoka
14. Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów; światła hamowania postojowe, obrysowe, kierunkowskazy, światło alarmowe /kogut/ z tyłu pojazdu,
15. Dwa światła typu „koguty” w kolorze światła pomarańczowego na dachu zabudowy,
16. Spełnia wymagania przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do poruszania się po drogach publicznych,
REGENERACJA ZABUDOWY
1. Zabudowa po wymianie ślizgów prasy i ściany wypychowej
2. Wymiana łożysk prasy na nowe
3. Przegląd i wymiana zużytych elementów siłowników zabudowy
4. Wymiana na nowe blachy podłogi i dna zasypu
5. Kompletny przegląd instalacji elektrycznej zabudowy
6. Światła robocze i światła doświetlające boki i tył zabudowy w technologii LED
GWARANCJA
1. Minimalny wymagany okres gwarancji: min 3 miesiące od daty odbioru końcowego.
2. Zakres gwarancji obejmuje wszystkie koszty ( materiały, części, robociznę i dojazdy).
3. W zakresie wad stwierdzonych i usuniętych w okresie gwarancji, okres gwarancji liczony jest ponownie, począwszy od daty protokolarnego stwierdzenia ich usunięcia..
4. Dostawca odpowiada za wadę przedmiotu umowy również po upływie okresu gwarancji o ile Zamawiający zawiadomił Dostawcę o wystąpieniu wady przed upływem okresu gwarancji.
5. Dostawca zobowiązany jest na stawienie się na usunięcie awarii w terminie 24 godz. od zgłoszenia. Usunięcia awarii w terminie max 96 godzin licząc od godziny zgłoszenia.
6. W przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę w uzgodnionym terminie Dostawca udostępni pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach.
7. W przypadku nie stawienia się Dostawcy na zgłoszenie awarii, po jego uprzednim powiadomieniu, Zamawiający dokona naprawy własny kosz, a kosztami naprany oraz wynajmu pojazdu zastępczego obciąży Dostawcę.
8. Naprawa może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w stacji Dostawcy. Koszty transportu ponosi Dostawca.
POZOSTAŁE WYMAGANIA:
1. Komplet dokumentów do rejestracji,
2. Instrukcja obsługi zabudowy i podwozia w języku polskim.
3. Serwis mobilny i stacjonarny dysponujący odpowiednią wiedzą, zapleczem technicznym
4. Całodzienne szkolenie dla operatorów i mechaników z zakresu użytkowania oraz obsługi technicznej
5. Dostarczenie przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMECO sp. z.o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 848-189-77-73
7.3.3) Ulica: Podmiejska 7
7.3.4) Miejscowość: Ełk
7.3.5) Kod pocztowy: 19-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.