Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129339/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r. – II edycja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003675862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 2767600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mopsostrowiec.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 r. – II edycja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3485133-c155-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002941/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129339/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.262.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi, zwanej dalej „usługą asystencji”, przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej, zwanego dalej „asystentem”, polegającej na wsparciu w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osobom niepełnosprawnym. Usługa skierowana jest do osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, albo orzeczenie traktowanym na równi do wymienionych, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zwanych dalej „Uczestnikami Programu”.
Pomoc w postaci asystenta będzie realizowana na terenie Gminy Ostrowiec Świętokrzyskim, na podstawie Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2022, realizowanego w ramach Funduszu Solidarnościowego przyjętego do realizacji Uchwałą Nr LVIII/15/2022 Rady Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego z dnia 17 lutego 2022 r., w sprawie realizacji przez Gminę Ostrowiec Świętokrzyski Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022
2. Przewidywana liczba godzin usługi asystenta do wykonania w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 r. wynosi 12 901 godzin, w tym dla:
osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności z niepełnosprawnością sprzężoną lub orzeczeniami równoważnymi – 4 200 godzin
osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniami równoważnymi – 7 261 godzin
osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniami równoważnymi – 1 440 godzin
Za jedną godzinę świadczenia usługi dla uczestnika Programu przyjmuje się czas 60 minut
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451535 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451535 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451535 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SERWIS TEMP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SERWIS ATP. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612369863
7.3.3) Ulica: Iłżecka 20
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451535 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302048T - ul. Akacjowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Akacjowej"
- Zakup i dostawy materiałów laboratoryjnych do pobierania krwi
- Zakup i dostawy leków - uzupełnienie
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla podopiecznych MOPS w Chodzieży od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób niesamodzielnych z obszaru miasta Opola".
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.