Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00086568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet oraz zestawienie i dzierżawa łączy do obsługi sieci transmisji danych Dolnośląskiego Ośrodka Ruchu Drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Ośrodek Ruchu Drogowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931191367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 774 67 70
1.5.8.) Numer faksu: 71 774 67 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dord.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dord.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych do kierowania pojazdami w zakresie wszystkich kategorii i pozwolenia do kierowania tramwajem, szkolenia, działania z zakresy BRD.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet oraz zestawienie i dzierżawa łączy do obsługi sieci transmisji danych Dolnośląskiego Ośrodka Ruchu Drogowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da5c053-cf4e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002644/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usługi dostepu do sieci Internet oraz zestawienie i dzierżawa łączy do obsługi sieci transmisji danych DORD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OL-ZP/02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi dostępu do sieci Internet oraz zestawienie i dzierżawa łączy do obsługi sieci transmisji danych Dolnośląskiego Ośrodka Ruchu Drogowego.
1.1. Szczegółowy wykaz usług wraz z minimalnymi parametrami znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.
1.2. Dla wszystkich usług wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, Zamawiający wymaga brak ograniczeń w ilości przesyłanych danych.
1.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić infolinię do zgłaszania problemów z działaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, dostępną 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia usługi zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (kolumna „Data rozpoczęcia świadczenia usługi”).
1.5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimalną dostępną przepustowość łączy na poziomie 15 % wymaganych parametrów.
1.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić roczną dostępność łącza na poziomie 99,8 % dla łączy dzierżawionych i 99,5 % dla pozostałych usług.
1.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić parametry jakościowe QoS łącza na poziomie: Utrata pakietów: max 2 % w skali miesiąca.
1.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić czas usunięcia zgłaszanych przez Zamawiającego awarii w czasie nie dłuższym niż: 8 godzin dla łączy dzierżawionych i 12 godzin dla pozostałych usług.
1.9. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania przez Wykonawcę planowanych prac. Prace takie Wykonawca może wykonywać nie częściej niż 3 razy w miesiącu w godzinach 0:00 – 05:00, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego (nie później niż 5 dni przed planowanymi pracami).
1.10. Czas niedostępności łącza w związku ze zgłoszonymi pracami planowanymi nie będzie liczony jako czas niedostępności usługi.
1.11. Prace planowe należy zgłaszać przez email na adres ustalony z Zamawiającym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Miejsca realizacji usługi:
2.1. ul. Bydgoska 30C, 59-220 Legnica,
2.2. ul. Szpakowa 1, 59-300 Lubin,
2.3. ul. Dolna 8, 59-800 Lubań,
2.4. ul. Macieja Rataja 9, 58-560 Jelenia Góra,
2.5. ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra,
2.6. ul. Folwarczna 52b, 67-200 Głogów,
2.7. ul. Łagiewnicka 12, 50-512 Wrocław,
2.8. ul. Piotra Wysockiego 28, 58-300 Wałbrzych,
2.9. ul. Bartosza Głowackiego 1, 58-100 Świdnica,
2.10. ul. Warty 19, 57-300 Kłodzko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32412110-8 - Sieć internetowa
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281927,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 582134,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Centrum Opieki Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Warsztat Terapii Zajęciowej w Małkowicach
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztat Terapii Zajęciowej im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Dobroszycach
- Dostawa fabrycznie nowego 9 - cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Caritas Archidiecezji Wrocławskiej Dobroszyce
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA W CENTRUM BIBLIOTECZNO - KULTURALNYM FAMA MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. TADEUSZA RÓŻEWICZA WE WROCŁAWIU
- Udostępnienie torów na krytym basenie wraz z infrastrukturą niezbędną do przeprowadzenia zajęć sportowych i lekcji wychowania fizycznego dla uczniów ZSEO we Wrocławiu w 2026 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostęp do aplikacji webowej/narzędzia zapewniającego obsługę ankiet, kwestionariuszy, badań użytkownika i formularzy online wraz ze wsparciem technicznym
- Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w Gminie Miasta Tychy w latach 2026 - 2027
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- DABG.261.36.2025 Zakup licencji oraz wsparcia oprogramowania do zarządzania dostępem do licencjonowanych naukowych baz danych
więcej: Sieć internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





