eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › "Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra - etap I" w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4651bcd-8018-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033147/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja I

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039755/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R-g.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zadanie pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tkaczewska Góra, Pustkowa
Góra, Sokola Góra, Nowomłyny w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają
wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót
budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury
stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew
• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej
nr 120277E
Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt
budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie
pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji
zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr
120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.
Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych
zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego
w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.
Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:
Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,
analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego
Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed
przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz
Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub
zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym
z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych
organów zatwierdzających i decyzyjnych.
Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych
minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.
Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej
Zamawiającemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.
Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji
z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości
i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych
i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji
w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką
dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.
W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa
majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu
zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4
lutego 1994 r.
o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia
Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji
niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian
w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi
w zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót
budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami
określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach
administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń
Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji
Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie
Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką
jest ryczałt;
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży
wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,
stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z
podziałem\
na dokumentację projektową i roboty budowlane.
Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony
środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania
w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy
Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca
na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w
państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,
nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych
do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom
określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność
za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca
ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,
certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.
Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej
36 miesięcy.
Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują
dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres
gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV
– Kryterium Nr 2.
2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 6811650,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zadanie pn. Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi
gminnej nr 120277E w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia należy opracować projekt budowlany oraz wykonać roboty budowlane .
Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają
wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót
budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury
stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew
• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej
nr 120277E
Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt
budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie
pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji
zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr
120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.
Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych
zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego
w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.
Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:
Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,
analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego
Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed
przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz
Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub
zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym
z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych
organów zatwierdzających i decyzyjnych.
Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych
minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.
Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej
Zamawiają-cemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.
Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji
z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości
i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych
i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji
w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką
dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.
W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa
majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu
zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4
lutego 1994 r.
o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia
Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian
w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi
w zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót
budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami
określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach
administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń
Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji
Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie
Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką
jest ryczałt;
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży
wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,
stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z
podziałem\
na dokumentację projektową i roboty budowlane.
Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony
środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania
w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy
Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca
na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w
państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,
nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych
do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom
określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność
za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca
ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,
certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.
Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej
36 miesięcy.
Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują
dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres
gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV – Kryterium Nr 2.
2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.5.) Wartość części: 1783001,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8772060 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8798000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8772060 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114

7.3.3) Ulica: Łódzka 108

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8772060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W określonym w SWZ terminie na składanie ofert, tj. do dnia 15 lutego 2022 r. do godz. 11:00 w w/w postępowaniu dla części 2 pn. "Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 120277E" nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.