eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › "Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra - etap I" w systemie zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I” w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4651bcd-8018-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033147/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa układu komunikacyjnego na drogach gminnych nr 120276E, 120277E, 120289E wokół projektowanego zbiornika retencyjnego Tkaczewska Góra – etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja I

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa inna niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego
z zegarem Głównego Urzędu Miar.
II. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
III. Wymagania dotyczące formatu dokumentów oraz wymagania techniczne :
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a. .zip
b. .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone
nieskutecznie.
4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem
zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych
w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację
podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem
podpisywanym.
7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować
podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym
i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował
możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie
za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, nie za pośrednictwem
adresu email.
10) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się
o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu
do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie
każdego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików
co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Parzęczew,
z siedzibą ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, telefon 42 / 718-60-66, fax 42 / 718-60-66, adres e-mail: sekretariat_ug@parzeczew.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Parzęczew jest Pan Krzysztof Kawecki, adres e-mail: iod@parzeczew.pl, telefon 503-140-413;
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa
w art. 6 ust. 1 lit.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R-g.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zadanie pn. Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tkaczewska Góra, Pustkowa
Góra, Sokola Góra, Nowomłyny w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają
wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót
budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury
stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew
• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej
nr 120277E
Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt
budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie
pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji
zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr
120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.
Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych
zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego
w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.
Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:
Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,
analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego
Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed
przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz
Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub
zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym
z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych
organów zatwierdzających i decyzyjnych.
Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych
minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.
Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej
Zamawiającemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.
Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji
z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości
i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych
i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji
w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką
dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.
W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa
majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu
zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4
lutego 1994 r.
o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia
Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji
niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian
w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi
w zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót
budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami
określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach
administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń
Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji
Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie
Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką
jest ryczałt;
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży
wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,
stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z
podziałem\
na dokumentację projektową i roboty budowlane.
Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony
środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania
w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy
Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca
na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w
państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,
nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych
do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom
określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność
za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca
ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,
certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.
Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej
36 miesięcy.
Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują
dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres
gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV
– Kryterium Nr 2.
2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zadanie pn. Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi
gminnej nr 120277E w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W ramach zamówienia należy opracować projekt budowlany oraz wykonać roboty budowlane .
Zamawiający posiada n/w programy funkcjonalno-użytkowe (dalej PFU), które określają
wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia projektu budowlanego, a także wykonania robót
budowlanych w zakresie budowy infrastruktury drogowej z uwzględnieniem infrastruktury
stanowiącej własność gestorów zewnętrznych:
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120276E w m. Sokola Góra, gmina Parzęczew
• PFU – przebudowa drogi gminnej nr 120277E w m. Nowomłyny, gmina Parzęczew
• PFU – Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej
nr 120277E
Natomiast na odcinek drogi Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra, Zamawiający posiada projekt
budowlany, bez pozwolenia na budowę – dostosowanie dokumentacji oraz uzyskanie
pozwolenia na budowę należy do Wykonawcy. Zamawiający zwraca uwagę, że przy realizacji
zadania Przebudowa mostu na rzece Bzurze oraz kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr
120277E należy uzyskać m. in. decyzję ZRID.
Zamawiający posiada mapy do celów projektowych w skali 1:500, dla wszystkich objętych
zamówieniem odcinków dróg – przyjęte do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego
w dniach 04.11.2020r., 20.12.2021r., 21.12.2021r. – w załączeniu.
Zakres rzeczowy formuła „ZAPROJEKTUJ” obejmuje m.in.:
Opracowanie projektu budowlanego dla w/w części wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień,
analiz, map, opracowań pomocniczych oraz niezbędnych decyzji.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanego
Projektu budowlanego. Po zaakceptowaniu projektu przez Zamawiającego a przed
przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na rzecz
Zamawiającego decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie i realizację robót lub
zgłoszenia robót nie wymagających uzyskania takich decyzji.
Całość dokumentacji należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (w tym
z przepisami wykonawczymi) oraz uzgodnić z Zamawiającym przed złożeniem ich do właściwych
organów zatwierdzających i decyzyjnych.
Dokumentacja projektowa powinna bazować na najnowszych rozwiązaniach technicznych
minimalizujących koszty eksploatacji z uwzględnieniem założeń programu funkcjonalnoużytkowego.
Uzgodnioną z Zamawiającym dokumentację należy przedłożyć w wersji elektronicznej
Zamawiają-cemu w formacie zapisu .DOC, .PDF, .DXF, .DWG.
Wykonawca, na każdym etapie opracowania dokumentacji, zobowiązany jest do konsultacji
z przedstawicielami Zamawiającego istotnych, mających wpływ na koszty elementów, jakości
i niezawodności funkcjonowania obiektów po ich zrealizowaniu, rozwiązań funkcjonalnych
i konstrukcyjnych. Po zakończeniu projektowania, a przed złożeniem kompletnej dokumentacji
w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, Wykonawca przedłoży taką
dokumenta-cję Zamawiającemu, celem uzyskania pisemnego jej uzgodnienia.
W ramach zamówienia Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa
majątkowe oraz prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do przedmiotu
zamówienia obejmującego wszystkie pola eksploatacji wskazane w art. 50 ustawy z dnia 4
lutego 1994 r.
o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), co upoważnia
Zamawiającego do wykorzystywania przedmiotu umowy na wszelkich polach eksploatacji niezbędnych z uwagi na jego przeznaczenie. Wykonawca wyraża zgodę na dokonywanie zmian
w dokumentacji. Przeniesienie praw autorskich nie jest ograniczone czasowo ani terytorialnie.
Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego przez projektanta nad realizacją projektu wchodzi
w zakres zamówienia.
Zakres rzeczowy formuła „WYBUDUJ” obejmuje m.in.:
- wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych i demontażowych oraz wykonanie robót
budowlanych zgodnie z powstałym i zatwierdzonym projektem budowalnym, warunkami
określonymi w pozwoleniu na budowę (jeżeli takie jest wymagane) oraz innych decyzjach
administracyjnych, przestrzegając zasad sztuki budowlanej i praktyki budowlanej, oraz zaleceń
Za-mawiającego, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- sporządzenie i złożenie w terminie 14 dni przed rozpoczęciem robót „Harmonogramu Realizacji
Robót wraz z kosztorysem”, i przedstawienie do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w przedłożonym Harmonogramie
Realizacji Robót. Złożenie przedmiotowego kosztorysu nie zmienia formy wynagrodzenia, jaką
jest ryczałt;
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów i zawiadomień
w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
Przed podpisaniem umowy w przedmiotowym postępowaniu, wyłoniony Wykonawca złoży
wypełniony i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy,
stanowiący załącznik do tej umowy (na etapie składania ofert dokument nie jest składany), z
podziałem\
na dokumentację projektową i roboty budowlane.
Wykonawcy są zobowiązani do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony
środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania
w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych oraz w krajobrazie.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy
Prawo budowlane oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną,
przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca
na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w
państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia z materiałów nowych,
nieużywanych, których jakość winna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych
do stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymaganiom
określonym w projekcie budowlanym. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność
za dostarczone przez siebie materiały, użyte do realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca
ma obowiązek na każde żądanie Zamawiającego przedstawić świadectwo jakości materiału,
certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą.
Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej
36 miesięcy.
Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują
dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę – obowiązuje okres
gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
Wykonawca zobowiązany jest wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym
załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XV – Kryterium Nr 2.
2. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że:
Dotyczy części 1:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), polegające budowie lub rozbudowie lub przebudowie drogi, w zakresie których znajdowało się wykonanie nawierzchni bitumicznej przy czym wartość netto jednej z tych robót wynosiła co najmniej 500 000,00 PLN.

Dotyczy części 2:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum dwie roboty budowlane (na podstawie dwóch odrębnych umów), polegające budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub odbudowie mostu, w zakresie których znajdowało się również wykonanie nawierzchni bitumicznej przy czym wartość netto jednej z tych robót wynosiła co najmniej
1 000 000,00 PLN.

W przypadku składania oferty na obie części należy wykazać spełnienie warunku
dla części 1 i części 2.

Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Uwaga
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia
w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków

b) Warunek zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
Dotyczy części 1:
- jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej drogowej.

Dotyczy części 2:
- jedną osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej i drogowej,
- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej mostowej i drogowej.

W przypadku składania oferty na obie części należy wykazać spełnienie warunku
dla części 1 i części 2.
Dopuszcza się łączenie kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.

Uwagi:
1) Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2) W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte
w innych państwach, na zasadach określonych w art.12 a ustawy Prawo budowlane,
z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020, poz. 220).
3) W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA)-stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
4) Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - warunki zostały określone w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 4 lit a specyfikacji- załącznik nr 6 do SWZ
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki określone zostały w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 4 lit b specyfikacji - załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Dla części nr 1: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)
Dla części nr 2: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VI SWZ.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 SWZ niniejszego rozdziału, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
do wykluczenia.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/parzeczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.