Ogłoszenie z dnia 2023-03-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131163/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego
1.3.) Oddział zamawiającego: sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490781058
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Kusocińskiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stbs@hoga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stbs-nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f277a89-bf63-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f277a89-bf63-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi nadzoru budowlanego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00131163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2a/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno -budowlanych koordynator branż – 1 osoba – część 14.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inspektor nadzoru robót sanitarnych i c.o. - 1 osoba4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inspektor nadzoru robót elektrycznych - 1osoba4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do cen najkorzystniejszych ofert
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na roboty budowlane polegające na wykonaniu w budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Kościuszki 18 w Grybowie izolacji przeciwwilgociowej i instalacji wentylacji mechanicznej (...)
- Dostawa i montaż dźwigu towarowego dla potrzeb budynku diagnostycznego Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Saczu
- BZP.271.56.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego -służebność gruntowa Skarb Państwa
- Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)".
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 nowych..
- BZP.271.50.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i innych urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w trakcie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w SPWZOZ w Stargardzie w celu poprawy dostępności do opieki długoterminowe...".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, instalacyjnymi i termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej w gminie Grodzisk Mazowiecki
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej przy realizacji inwestycji miejskich.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Branice - Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (...)
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.