eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budzyń › Przebudowa dróg w Gminie Budzyń



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BUDZYŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 16 A

1.5.2.) Miejscowość: Budzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 2843201; 2843313

1.5.8.) Numer faksu: 67 2843 370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@budzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.budzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Budzyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b5e2473-9899-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032129/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych we wsi Wyszynki

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej nr 201513P w m. Prosna

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 201527P we wsi Popielno - etap II

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 201532P w m. Dziewoklucz

1.1.5 Przebudowa drogi w m. Dziewoklucz (dz. nr 505/1)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3043492,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa dróg gminnych we wsi Wyszynki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej na dwóch odrębnych zadaniach-odcinkach i lokalizacjach dróg gminnych w miejscowości Wyszynki.
Zadanie A: dotyczy trzeciego etapu przebudowy drogi gminnej nr 201504P na odcinku od km. 1+212,0 do km. 1+637,0, o szerokości 4,0 m i długości 425 mb.
Zadanie obejmuje wykonanie n/w zakresu robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na pięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną
o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30
(klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejącego rowu przydrożnego lub przyległych zieleńców.
Zadanie B: dotyczy przebudowy drogi gminnej wewnętrznej na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 206, obręb ewidencyjny Wyszynki, na odcinku od km. 0+002,0 do km. 0+693,7
o szerokości 4,0 i o długości 691,7 mb.
Zadania planuje się wykonanie n/w głównego zakresu robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych lub przyległych zieleńców
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 873297,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej Nr 201513P w m. Prosna.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z
przebudową drogi gminnej nr 201513P pn. Prosna (do drogi powiatowej nr 1488P) – Prosna (do drogi gminnej nr 201596P), tj. od km. 0+592,0 do km. 1+254,0 (skrzyżowanie z drogą gminną nr 201596P), na części działek o numerach ewidencyjnych 279, 280, 289 i 297, obręb ewidencyjny Prosna. Roboty dotyczą wykonanie na powyższym odcinku ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej na szerokości 4,0 i o łącznej długości 662,0 mb.
W ramach tej części przedmiotu zamówienia planuje się wykonanie n/w głównego zakresu robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni sześciu zjazdów mieszanką mineralno - bitumiczną,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 411596,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 201527P we wsi Popielno -etap II.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych
z realizacją drugiego etapu przebudowy nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 201527P
we wsi Popielno, od km. 1+034,0 do km. 1+996,0 z przebudową zjazdów na działki
i odtworzeniem rowów przydrożnych, oznakowaniem – roboty wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego, Długość odcinka przebudowywanej drogi dla drugiego etapu wynosi 962,00 m.
W ramach tej części przedmiotu zamówienia planuje się wykonanie n/w zakresu robót:
• przygotowanie terenu w koronie drogi - zdjęcie warstwy humusu pod poboczami wraz z ich
profilowaniem, wywozem i utylizacją urobku,
• Wykonanie na jezdni warstwy odcinającej z piasku zagęszczanej mechanicznie, grubość
warstwy 10 cm,
• Wykonanie na jezdni podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C 50/30, grubość
warstwy 20 cm po zagęszczeniu,
• Przygotowanie terenu w koronie drogi - wykonanie na jezdni profilowania i zagęszczenie istniejącej nawierzchni jezdni umocnionej tłuczniem kamiennym,
• Wyrównanie istniejącego profilu mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30, grubość
warstwy 15 cm po zagęszczeniu na całej szerokości jezdni,
• Ułożenie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1)
grubości 5 cm,
• Ułożenie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W-50/70 (dla KR 1)
grubości 4 cm,
• Ułożenie nawierzchni zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1) grubości 5 cm,
• Ułożenie nawierzchni zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W-50/70 (dla KR 1) grubości 4 cm,
• Wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu
4/31,5 mm), grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu do poziomu krawędzi jezdni (łącznie ze zjazdami),
• Odtworzenie (usunięcie namułu), oczyszczenie rowów przydrożnych,
• Montaż znaków pionowych.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 741720,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej Nr 201532P w m. Dziewoklucz
Zadanie B: Przebudowa drogi w m. Dziewoklucz (dz. nr 505/1)
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej na dwóch odrębnych zadaniach-odcinkach i lokalizacjach dróg gminnych w miejscowości Dziewoklucz w następujących zakresach:
Zadanie A: Przebudowa drogi gminnej Nr 201532P w m. Dziewoklucz:
Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej dla przebudowy drogi gminnej nr 201532P, od km. 0+002,4 do km. 0+823,0 na części działek o numerach ewidencyjnych nr 190, 198, 202, i 283/1 położonych w obrębie ewidencyjnym Dziewoklucz.
W ramach tego zadania zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki
mineralno-bitumicznej o szerokości 3,5 m i długości odcinka 820,6 mb oraz wykonanie n/w
głównego zakresu robót:
• wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,
• wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie umocnienia nawierzchni na dziesięciu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległych zieleńców

Zadanie B: Przebudowa drogi w m. Dziewoklucz (dz. nr 505/1):
Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej dla przebudowy drogi wewnętrznej od km. 0+002,3 do km. 0+294,5 na części działek o numerach ewidencyjnych 496/4, 505/1 i 505/2 położonych w obrębie ewidencyjnym Dziewoklucz.
Dla tego zadania zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej na szerokości 5,0m i długości odcinka 292,2 mb. oraz wykonanie n/w
głównego zakresu robót:
• wyrównanie części istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30
o grubości 15 cm,
• wykonanie na wybranych odcinkach drogi podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22 cm,
• wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej o łącznej grubości 9 cm,
• wykonanie jednego zjazdu o nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej,
• odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm,
Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego rowu


Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:
- dokumentacje techniczne (projekty budowlane),
- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe),
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).
Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://przetargi.budzyn.pl;
Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.
Uwaga:
Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 1012877,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737896,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385005,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737896,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 562 180 46 60

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737896,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428353,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817560,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428353,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 562 180 46 60

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428353,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 611039,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1557232,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 611039,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 562 180 46 60

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611039,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777205,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1419877,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 777205,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kowalski Budownictwo Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 562 180 46 60

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 12

7.3.4) Miejscowość: Żnin

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 777205,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.