eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin"Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2022 roku."



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2022 roku."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Imielin

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Imielin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Imielińska 81

1.5.2.) Miejscowość: Imielin

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-407

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@imielin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.imielin.pl/pl/1705/0/postepowania-krajowe-i-unijne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2022 roku."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27392104-aa9f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020444/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Roboty związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2022 roku."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096046/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje prace związane z utrzymaniem i konserwacją rowów na terenie Miasta Imielin w 2022 roku. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach: wiosennym i jesiennym. Każdy etap obejmuje utrzymanie 43 000 mb rowów komunalnych jednorazowo.
W okresie wiosennym przewiduje się wykoszenie 21 000 mb rowów, odwóz urobku na odległość do 10 km w ilości około 100 m3,odmulenie przepustu rurowego o średnicy fi 400 mm z rozplantowaniem urobku na miejscu w ilości 300 mb, odmulenie przepustu rurowego o średnicy fi 600 mm z rozplantowaniem urobku na miejscu w ilości 300 mb, wykoszenie i odmulenie rowu z namułu o grubości 20 cm – 20 000 mb rowów, wykoszenie i odmulenie rowu z namułu o grubości 30 cm – 2 000 mb rowów, umocnienie 100 mb rowu opaską faszynową podwójną, odtworzenie rowu o głębokości 0,6m, szerokości dna 0,4m i skarpach o nachyleniu 1:1 - 600 mb rowu.
W okresie jesiennym przewiduje się wykoszenie 43 000 mb rowów, odmulenie przepustu rurowego o średnicy fi 400 mm z rozplantowaniem urobku na miejscu w ilości 300 mb, odmulenie przepustu rurowego o średnicy fi 600 mm z rozplantowaniem urobku na miejscu w ilości 300 mb.
W przypadku złego stanu technicznego rowów, zamawiający zastrzega sobie możliwość zmienienia zakresu robót na rowach poprzez dodatkowe odmulenie rowów.
Niniejsze zadanie obejmuje usługi w zakresie: wykaszania chwastów i samosiewów, odmulania rowów, czyszczenie przepustów rurowych samochodami asenizacyjnymi typu WUKO.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia oferty złożyło dwóch wykonawców. Wykonawca, którego oferta w dniu 14.04.2022 roku została wybrana jako najkorzystniejsza FIRMA BERYLBOLA Borkiewicz Wioleta ul. Orla 1A, 1-407 Imielin (oferta nr 2) z ceną ofertową 308 391,00 zł brutto oraz Wykonawca F.H.U. KOZERA Michał Kozera, ul. Lipowa 7A, 41-407 Imielin (oferta nr 1) z ceną ofertową 553 046,00 zł brutto.
W dniu 19.04.2022r. Wykonawca F.H.U. KOZERA Michał Kozera złożył do Krajowej Izby Odwoławczej odwołanie na niezgodną z przepisami ustawy PZP czynność Zamawiającego, podjętą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz na zaniechanie czynności w zakresie określonym treścią odwołania stanowiącego załącznik do niniejszego zawiadomienia.
W dniu 22.04.2022r. na podstawie art. 522 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający uwzględnił w całości zarzuty przedstawione w odwołaniu.
W dniu 25.04.2022r. Komisja Przetargowa jw. na podstawie art. 16 i 17 ustawy PZP, wniosła o unieważnienie czynność wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zgodę na dokonanie czynności ponownej oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Wniosek w tym zakresie został przyjęty.
Po powtórzeniu czynności oceny ofert zgodnie z art. 223 ustawy PZP Komisja przetargowa wniosła o odrzucenie oferty nr 2 na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, który stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wniosek o odrzucenie oferty nr 2 z postępowania został przyjęty.
Po odrzuceniu oferty nr 2 jedyną ważną ofertą była oferta nr 1 Wykonawcy F.H.U. KOZERA Michał Kozera, ul. Lipowa 7A, 41-407 Imielin z ceną ofertową 553 046,00 zł brutto. Cena ofertowa ww. Wykonawcy przewyższa o 72,8 % kwotę 320 000,00 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwotę tą Zamawiający podał przed otwarciem ofert i oznacza ona środki, jakie mają być przeznaczone na pokrycie wydatków z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Kwota, jaką zamawiający zaplanował na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia jest niższa od ceny jedynej ważnej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu o czym stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zawiadomienia – zbiorcze streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy PZP zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W stanie faktycznym w niniejszym postępowaniu cena ofertowa jedynej ważnej oferty nie mieściła się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający winien rozważyć możliwość zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zmówienia do kwoty ceny ofertowej jedynej ważnej oferty, tj. kwoty 553 046,00 zł.
Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający zatwierdził wniosek Komisji Przetargowej o unieważnieniu postępowania jak w sentencji.

Zamawiający informuje, iż po zmodyfikowaniu opisu przedmiotu zamówienia zostanie wszczęte postępowanie dotyczące tego samego zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553046,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.