Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00053170/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00068529/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 149 w Krakowie przy ul. Bujaka 15
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl2@mcoo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mcoo.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 149 w Krakowie przy ul. Bujaka 152.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b025ed-8a42-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00150514
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017847/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 149 w Krakowie, ul. Bujaka 15
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Termomodernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Kraków - II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053170/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/zit/4/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3220774,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia podstawowego jest sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 149 w Krakowie przy ul. Bujaka 15.
Zakres zamówienia podstawowego nie obejmuje wykonania robót budowlanych, o których mowa w pkt. "Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji", których wykonanie Zamawiający ma prawo zlecić w ramach prawa opcji.
W zakres zamówienia podstawowego wchodzi:
1) Wykonanie dokumentacji technicznej, która winna być sporządzona zgodnie z „Programem funkcjonalno-użytkowym”, zwanym dalej „PFU”, oraz „Audytem energetycznym” i obejmować w szczególności:
a) Projekt wykonawczy we wszystkich wymaganych branżach dla ww. zadania zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021r., poz. 2454);
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz.U. 2021r, poz. 2454);
c) Informacje BIOZ;
2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji technicznej;
3) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zamówienia podstawowego został określony w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5990000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5990000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Piotr Kapusta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 290180282
7.3.3) Ulica: ul. Dr Piotrowskiego 41
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej - Neoenergetyka Sp. z o.o., Warszawa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAPUSTA PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAPUSTA PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5815000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dotyczy punktów: "Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem" , "Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem", "Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia" - podano ceny łączne za zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji.
Dotyczy pkt "Wartość umowy/umowy ramowej": wartość umowy: 5 815 000,00 zł za zamówienie podstawowe.
Dotyczy pkt "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku przy ul. Stanisławy Daneckiej 1 w Miechowie, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostosowanie sali obsługi klienta w budynku w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-311/25
- 155.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora stacjonarnego na potrzeby Zakładu Humanocentrycznej Sztucznej Inteligencji IIS WFAIS UJ.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla dwóch zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowości Węgorzyno.
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Dębice, Rymań i Karsibór.
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przyłączami, utwardzenie terenu oraz wyposażenie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Wągrowcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.