Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Goniądz i w m. Janów w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - PSZOKI"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052196095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolistowo Stare 144
1.5.2.) Miejscowość: Dolistowo Stare
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@biom-recykling.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biom-recykling.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://biom-recykling.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Goniądz i w m. Janów w ramach projektu pn. Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III - PSZOKI"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d596fe9f-ca32-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja będzie realizowana w ramach projektu”Biebrzański System Gospodarki Odpadami – etap III – PSZOKI” nr POIS.02.02.00-00-0001/17. Projekt będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1995010,09 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w GoniądzuPrzedmiotem zamówienia jest budowa wiaty do gromadzenia odpadów o powierzchni użytkowej 228,29 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (droga dojazdowa, zjazd z drogi, ogrodzenie, plac manewrowy, przyłącze i sieci, zieleń izolacyjna ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 1214454,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Janowie .Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty do gromadzenia odpadów o powierzchni użytkowej 141m2 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ( ogrodzenie, plac manewrowy, przyłącze i sieci, zieleń izolacyjna).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 780555,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368040,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368040,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368040,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIROL Dorota Kulikowska, ul. Robotnicza 6, 19-200 Grajewo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191161076
7.3.3) Ulica: Robotnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Megawat J. Górniak i Wspólnicy spółka jawna , ul. Wiórowa 24, 19-200 Grajewo - roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368040,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na Część 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania p.n.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą - obiekt WA-19 AOW, jezdnia w kierunku Warszawy, przyczółek od strony Kudowy Zdrój
- ZZP.260.1.9.2024_wykonanie robót budowlanych w ramach projektu BO Miasta Lublin 2022 (VIII edycja), nr O-43, pn. Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian - II etap
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Spacerowej w Kłecku, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.