Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057449/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS-NET S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810048586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tn@trans-net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ffb84fc-9c72-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ffb84fc-9c72-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00150183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR/0007/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej
2. Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną.
3. Wykonawca powinien posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania robót w danym zakresie.
4. W przypadku zamówień wykonawczych, które wymagają Kierownika budowy Wykonawca zapewni kierownika na własny koszt.
5. Gwarancja: 60 miesięcy
6. Robocizna i sprzęt są po stronie Wykonawcy, materiały po stronie Zamawiającego
7. Zagęszczenie wykopu wraz z badaniem nośności i zagęszczenia gruntu zgodnie z załączoną Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych warstw konstrukcyjnych.
8. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, postępuje w sposób zgodny z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, w szczególności zgodny z art. 17 ustawy - własnym kosztem i staraniem;
9. W zakres przedmiotu robót wchodzą również wszelkie inne prace i czynności niezbędne dla pełnego, kompleksowego zrealizowania zadania (pozostałe obowiązki Podwykonawcy):
10. Przedmiar ma charakter jedynie pomocniczy i ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.
11. Materiały do wykonania niniejszych robót leży po stronie Zamawiającego (tj. rury, studnie, wpusty, materiał na podsypkę itp.)
12. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia własnymi siłami przy użyciu własnego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1154292,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1421100,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1154292,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860259788
7.3.4) Miejscowość: Płocin 10A
7.3.5) Kod pocztowy: 72-510
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1154292,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLIC
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu doka z otwartą skrzynią na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach"
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Zakup i dostawa tabletów na potrzeby obsługi systemu eSesja Rady Powiatu w Policach
- Remont toalet znajdujących się na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Policach
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Remont i odbudowa infrastruktury drogowej zniszczonej w wyniku powodzi w roku 2024
- ,,Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las"
- Budowa ulicy Mieczysława Bekkera na osiedlu Laskówiec w Koninie- Etap I
- Budowa drogi gminnej przy ulicy Mikołaja Kopernika w Dukli - etap I
- BUDOWA UL. ŚW. BARBARY I UL. DASZYŃSKIEGO
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.