Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108612/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00120033/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)237-13-34; 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZPZ@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa naturalnej wody źródlanej wraz z urządzeniami. DZPZ.282.17.2025.TB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae4332a7-2bde-4d7b-a986-2eea0139ad6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002645/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa naturalnej wody Źródlanej wraz z urządzeniami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.282.17.2025.TB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 465988,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej (niskozmineralizowanej o ogólnej zawartości soli mineralnych nie większej niż 500 mg/l), spełniającej wymogi Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz.U. 2023 poz. 1448), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7.12.2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. 2011 nr 85, poz. 466), w zwrotnych butlach 19-litrowych (zawartość wody w butli nie mniej niż 18,9 l) wraz z urządzeniami dozującymi (dystrybutorami) oraz dodatkowym wyposażeniem, tj.:
- wysokie dystrybutory - 530 szt.
- dystrybutory z funkcją wody gazowanej - 30 szt.
- pompki (ręczne dozowniki do wody) zakładane na butle – 75 szt.
- stojaki do butli (przeznaczone na gromadzenie butli w poszczególnych lokalizacjach) wraz z sukcesywnym dostarczaniem ich i rozprowadzaniem w obiektach Politechniki Śląskiej.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 15 pkt 1) i ust. 16 oraz § 8 ust. 3 pkt 2) lit. e)
Projektowanych Postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 41110000-3 - Woda pitna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Culligan Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770066541
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W przedmiotowym postępowaniu została złożona jedna oferta od Wykonawcy Eden Springs Sp. z o.o., 41-300 Dąbrowa Górnicza. W trakcie trwania postępowania w dniu 03.03.2025 r. wykonawca zmienił nazwę i siedzibę firmy na: Culligan Polska Sp. z o.o., 02-234 Warszawa, ul. Działkowa 56 A.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont kół bieżnych oraz remont kapitalny krążków prowadzących prowadnic tocznych typu KB 320 i KC 350 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Usługa pralnicza na 2026 rok
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...), znak sprawy: DZPZ.283.101.2025.AP
- Utrzymanie czystości pomieszczeń Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach 2026.
- 2025- Dostawa urządzeń drukujących i projektorów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Dostawa licencji firmy Microsoft. DZPZ.282.112.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do stołówki szkolnej ZSP11 na rok 2026
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2026 r. - część I
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w I półroczu 2026 roku
więcej: Woda pitna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





