eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej "MSIT" w latach 2021-2022



Og³oszenie z dnia 2021-08-16

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: „Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej „MSIT” w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MA£OPOLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356372852

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Kleparski 4 lokal 13

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-150

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 4211604

1.5.8.) Numer faksu: 12 4211536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mot.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mot.krakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Zamawiaj±cy zobowi±zany do stosowania ustawy PZP na mocy umowy z Województwem Ma³opolskim

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Dzia³alno¶æ na rzecz promocji i kreowania pozytywnego wizerunku Województwa Ma³opolskiego oraz wspieranie rozwoju turystyki

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: „Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej „MSIT” w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2252836-fc47-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00149902

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.mot.krakow.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem przesy³ki pocztowej/kurierskiej na adres Ma³opolskiej Organizacji Turystycznej w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków, sekretariat, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.08.2021 do godz. 12:00, co oznacza, ¿e z up³ywem powy¿szego terminu oferta powinna fizycznie znale¼æ siê u Zamawiaj±cego. Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania powy¿szego terminu ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± czy kuriersk±. Oferty nades³ane poczt± bêd± zakwalifikowane do postêpowania przetargowego, pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztê w nieprzekraczalnym terminie wskazanym powy¿ej. Oferty mo¿na sk³adaæ równie¿ osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego w Krakowie, ul. Rynek Kleparski 4/13, w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 9.00-15.00.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych Wykonawcy („ADO”) jest Zamawiaj±cy.
2. W sprawie ochrony danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych powo³anym pod adresem e-mail:iodo@mot.krakow.pllub pod adresem siedziby Zamawiaj±cego.
3. Cele i podstawy przetwarzania. Dane osobowe Wykonawcybêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie danych jest niezbêdne do zawarcia umowy lub podjêcia dzia³añ przed zawarciem umowy, a tak¿e na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadnione interesy Administratora, w szczególno¶ci dochodzenie roszczeñ.
4. Okres przetwarzania danych osobowychWykonawcy zwi±zany jest ze wskazanymi powy¿ej celami ich przetwarzania. Wobec powy¿szego dane osobowe bêd± przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazuj± Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeñ, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.
5. Prawa osoby, której dane dotycz±. W przypadkach i na zasadach okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach o ochronie danych osobowych przys³uguj± Wykonawcy prawa do dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usuniêcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do w³a¶ciwego organu nadzorczego.
6. Odbiorcy danych. Dane osobowe Wykonawcybêd± przekazywane uprawnionym instytucjom okre¶lonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzaj±cym, które ¶wiadcz± us³ugi na rzecz Administratora danych i którym te dane s± powierzane. Dane osoboweWykonawcy nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich brak uniemo¿liwi udzia³ w postêpowaniu oraz prawid³owe zawarcie i wykonanie Umowy.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, ¿e w ramach przetwarzania danych, o których mowa powy¿ej nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i dane Wykonawcynie bêd± profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WYD/MSIT/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ug drukowania i dostawy wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: „Utrzymanie Trwa³o¶ci i Rozwój Ma³opolskiego Systemu Informacji Turystycznej „MSIT” w latach 2021-2022”, w ³±cznym nak³adzie 100 000 egzemplarzy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia wykonawcy us³ug zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, pod warunkiem zgodno¶ci zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania;
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
18.1.2.1. „Cena” – 90 %.
18.1.2.2. „Jako¶æ” – 10 %.
Porównywan± cen± bêdzie cena brutto.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze w kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w ka¿dej czê¶ci zamówienia odbywaæ siê bêdzie wedle nastêpuj±cych zasad:
18.1.3.1. „Cena” (C) - oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów – 90. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy obliczy wedle dzia³ania:

Pi (C) = • Max (C)
gdzie:

Pi(C) ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Cena";
Cmin najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena badanej oferty „i";
Max (C) maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 90

18.1.3.2. „Jako¶æ“ – ocenie poddana zostanie jako¶æ do³±czonych do ofert próbek. Maksymalna ilo¶æ punktów – 10. Oceny próbek dokonaj± cz³onkowie komisji przetargowej. Punktacja zostanie podzielona ¶redni± arytmetyczn± punktów przyznanych przez wszystkich cz³onków komisji w ramach poszczególnych podkryteriów, wedle nastêpuj±cych zasad:
• nasycenie barw i precyzja szczegó³ów (Jb) – 5 % (maks. 5 pkt),
• strona techniczna wydawnictw/map (Jt) – 5 % (maks. 5 pkt).
• przyznana punktacja wg. Kryterium „Jako¶æ“ zostanie obliczona wedle wzoru:
J = ¶rednia arytmetyczna (Jb) + ¶rednia arytmetyczna (Jt)
4. Na najkorzystniejsz± ofertê w ka¿dej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów, bêd±cych sum± punktów cz±stkowych za poszczególne kryteria, wyliczon± wedle wzoru:
P = C + J
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± punktacjê, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w dokumentach zamówienia. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, o której mowa wy¿ej, zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
8. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy z³o¿± oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenia us³ug drukowania i dostawy map sk³adanych w ³±cznym nak³adzie 16 000 egzemplarzy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia wykonawcy us³ug zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, pod warunkiem zgodno¶ci zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania;
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
18.1.2.1. „Cena” – 90 %.
18.1.2.2. „Jako¶æ” – 10 %.
Porównywan± cen± bêdzie cena brutto.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze w kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w ka¿dej czê¶ci zamówienia odbywaæ siê bêdzie wedle nastêpuj±cych zasad:
18.1.3.1. „Cena” (C) - oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów – 90. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy obliczy wedle dzia³ania:

Pi (C) = • Max (C)
gdzie:

Pi(C) ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Cena";
Cmin najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena badanej oferty „i";
Max (C) maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 90

18.1.3.2. „Jako¶æ“ – ocenie poddana zostanie jako¶æ do³±czonych do ofert próbek. Maksymalna ilo¶æ punktów – 10. Oceny próbek dokonaj± cz³onkowie komisji przetargowej. Punktacja zostanie podzielona ¶redni± arytmetyczn± punktów przyznanych przez wszystkich cz³onków komisji w ramach poszczególnych podkryteriów, wedle nastêpuj±cych zasad:
• nasycenie barw i precyzja szczegó³ów (Jb) – 5 % (maks. 5 pkt),
• strona techniczna wydawnictw/map (Jt) – 5 % (maks. 5 pkt).
• przyznana punktacja wg. Kryterium „Jako¶æ“ zostanie obliczona wedle wzoru:
J = ¶rednia arytmetyczna (Jb) + ¶rednia arytmetyczna (Jt)
4. Na najkorzystniejsz± ofertê w ka¿dej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów, bêd±cych sum± punktów cz±stkowych za poszczególne kryteria, wyliczon± wedle wzoru:
P = C + J
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± punktacjê, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w dokumentach zamówienia. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, o której mowa wy¿ej, zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
8. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy z³o¿± oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenia us³ug drukowania i dostawy map ¶ciennych w ³±cznym nak³adzie 32 egzemplarzy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-29

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia wykonawcy us³ug zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, pod warunkiem zgodno¶ci zamówienia podobnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z niniejszego postêpowania;
2) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.
2. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
18.1.2.1. „Cena” – 90 %.
18.1.2.2. „Jako¶æ” – 10 %.
Porównywan± cen± bêdzie cena brutto.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze w kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach ww. kryteriów. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, a przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w ka¿dej czê¶ci zamówienia odbywaæ siê bêdzie wedle nastêpuj±cych zasad:
18.1.3.1. „Cena” (C) - oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów – 90. Oferta o najni¿szej cenie otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów, pozosta³e proporcjonalnie mniej. Ilo¶æ punktów Zamawiaj±cy obliczy wedle dzia³ania:

Pi (C) = • Max (C)
gdzie:

Pi(C) ilo¶æ punktów, jakie otrzyma oferta „i" za kryterium „Cena";
Cmin najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena badanej oferty „i";
Max (C) maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 90

18.1.3.2. „Jako¶æ“ – ocenie poddana zostanie jako¶æ do³±czonych do ofert próbek. Maksymalna ilo¶æ punktów – 10. Oceny próbek dokonaj± cz³onkowie komisji przetargowej. Punktacja zostanie podzielona ¶redni± arytmetyczn± punktów przyznanych przez wszystkich cz³onków komisji w ramach poszczególnych podkryteriów, wedle nastêpuj±cych zasad:
• nasycenie barw i precyzja szczegó³ów (Jb) – 5 % (maks. 5 pkt),
• strona techniczna wydawnictw/map (Jt) – 5 % (maks. 5 pkt).
• przyznana punktacja wg. Kryterium „Jako¶æ“ zostanie obliczona wedle wzoru:
J = ¶rednia arytmetyczna (Jb) + ¶rednia arytmetyczna (Jt)
4. Na najkorzystniejsz± ofertê w ka¿dej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska³a najwy¿sz± ilo¶æ punktów, bêd±cych sum± punktów cz±stkowych za poszczególne kryteria, wyliczon± wedle wzoru:
P = C + J
5. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± punktacjê, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w dokumentach zamówienia. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³yn±³ przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody, o której mowa wy¿ej, zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
7. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w z³o¿onych ofertach.
8. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy Wykonawcy z³o¿± oferty dodatkowe o takiej samej cenie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi spe³niaæ warunek posiadania do¶wiadczenia w wykonaniu lub wykonywaniu us³ug odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – tj. wykona³ w tym okresie lub wykonuje, co najmniej dwie us³ugi drukowania, o ³±cznej warto¶ci tych us³ug co najmniej 300 000,00 z³ netto.

Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana wg formu³y: „spe³nia – nie spe³nia”, na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê:
- o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych* us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
- dowodów**, okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
- pisemnego zobowi±zania innego podmiotu do udostêpnienia zasobów (wiedzy
i do¶wiadczenia), niezbêdnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy).

* Wykonawca samodzielnie ustala, które us³ugi uznaje za g³ówne i tylko te wskazuje w wykazie us³ug oraz tylko dla tych przedstawia dowody.

** Dowodami, o których mowa powy¿ej s±:

a) po¶wiadczenie;
b) o¶wiadczenie wykonawcy – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1.

W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie us³ug, zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 8 SWZ Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) O¶wiadczenia:
a) o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ,
b) o braku podstaw wykluczenia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2a do SWZ.

6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.mot.krakow.pl informacji, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy, sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, z pó¼n. zm.), z Wykonawcami, którzy z³o¿yli odrêbne oferty w przedmiotowym postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia okre¶lony jest w za³±czniku nr 2b do SWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
7) Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
a) naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
b) wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub zamawiaj±cym;
c) podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
d) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
e) zreorganizowa³ personel,
f) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
g) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
h) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana wg formu³y: „spe³nia – nie spe³nia”, na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê:
- o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych* us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
- dowodów**, okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie,
- pisemnego zobowi±zania innego podmiotu do udostêpnienia zasobów (wiedzy
i do¶wiadczenia), niezbêdnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy).

* Wykonawca samodzielnie ustala, które us³ugi uznaje za g³ówne i tylko te wskazuje w wykazie us³ug oraz tylko dla tych przedstawia dowody.

** Dowodami, o których mowa powy¿ej s±:

a) po¶wiadczenie;
b) o¶wiadczenie wykonawcy – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 1.

W przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane w wykazie us³ug, zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi i dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, do oferty nale¿y do³±czyæ próbki wykonanych dotychczas przez Wykonawcê przyk³adowych prac, których specyfikacja pozostaje zbli¿ona do okre¶lonej w Za³±czniku nr 4 do SWZ, tj.:

a. dla Czê¶ci I Zamówienia – Druk i dostawa wydawnictw:
1) Wydawnictwo z grzbietem zszywanym zeszytowo
• format: co najmniej A5 pionowo
• objêto¶æ: co najmniej 30 stron + 4 str. ok³adki,
• ok³adka: liczba kolorów (4+4), druk w pe³nym kolorze bez mo¿liwo¶ci podmiany czarnych p³yt, papier: kreda 250g/m2 jednostronnie powlekany foli± matow± plus lakier UV miejscowo.
• ¶rodek: liczba kolorów (4+4), druk w pe³nym kolorze bez mo¿liwo¶ci podmiany czarnych p³yt, papier kreda pó³ mat (silk) 100 g/m²

2) Wydawnictwo ze spiral±
• format: 150mm x 220mm
• objêto¶æ: 144 str. + 4 str. ok³adki, tylna ok³adka ze skrzyde³kiem 100mm
• ¶rodek zadruk: CMYK 4+4 druk w pe³nym kolorze, papier: kreda mat 120 g/m2 lub papier z recyklingu lub równowa¿ny
• ok³adka: liczba kolorów: (4+4) druk w pe³nym kolorze, kreda mat 250 g/m2, uszlachetnienie ok³adki: folia soft touch 1+0


b. dla Czê¶ci II Zamówienia – Druk i dostawa map sk³adanych:
Mapy sk³adane:
• format po obciêciu (netto) – 980x680 pion
• podstawa przy z³o¿eniu mapy: – ok. 122x227mm
• liczba stron: nie mniej ni¿ 2
• liczba kolorów: (4 + 4) druk w pe³nym kolorze
• przygotowanie do druku: na¶wietlanie bezpo¶rednio na p³yty
• liniatura rastra: minimum 190 lpi
• materia³: kreda matowa 100g/m² G-PRINT
• oprawa: brak
• falcowanie map: 8 x 3 szpalty (7 x 2) ³amy
• maszynowe sk³adanie map w harmoniê, niedopuszczalne jest rêczne ³amanie mapy.

c. Dla Czê¶ci III Zamówienia – Druk i dostawa map ¶ciennych:
• wysokiej jako¶ci wydruk w pe³nym kolorze,
• dwustronnie laminowana foli± mat,
• oprawiona w wa³ki plastikowe na górze i na dole (górny wa³ek z zawieszk±),
• zapakowana w tubê tekturow± z opisem zawarto¶ci.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi i dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, do oferty nale¿y do³±czyæ próbki wykonanych dotychczas przez Wykonawcê przyk³adowych prac, których specyfikacja pozostaje zbli¿ona do okre¶lonej w Za³±czniku nr 4 do SWZ, tj.:

a. dla Czê¶ci I Zamówienia – Druk i dostawa wydawnictw:
1) Wydawnictwo z grzbietem zszywanym zeszytowo
• format: co najmniej A5 pionowo
• objêto¶æ: co najmniej 30 stron + 4 str. ok³adki,
• ok³adka: liczba kolorów (4+4), druk w pe³nym kolorze bez mo¿liwo¶ci podmiany czarnych p³yt, papier: kreda 250g/m2 jednostronnie powlekany foli± matow± plus lakier UV miejscowo.
• ¶rodek: liczba kolorów (4+4), druk w pe³nym kolorze bez mo¿liwo¶ci podmiany czarnych p³yt, papier kreda pó³ mat (silk) 100 g/m²

2) Wydawnictwo ze spiral±
• format: 150mm x 220mm
• objêto¶æ: 144 str. + 4 str. ok³adki, tylna ok³adka ze skrzyde³kiem 100mm
• ¶rodek zadruk: CMYK 4+4 druk w pe³nym kolorze, papier: kreda mat 120 g/m2 lub papier z recyklingu lub równowa¿ny
• ok³adka: liczba kolorów: (4+4) druk w pe³nym kolorze, kreda mat 250 g/m2, uszlachetnienie ok³adki: folia soft touch 1+0


b. dla Czê¶ci II Zamówienia – Druk i dostawa map sk³adanych:
Mapy sk³adane:
• format po obciêciu (netto) – 980x680 pion
• podstawa przy z³o¿eniu mapy: – ok. 122x227mm
• liczba stron: nie mniej ni¿ 2
• liczba kolorów: (4 + 4) druk w pe³nym kolorze
• przygotowanie do druku: na¶wietlanie bezpo¶rednio na p³yty
• liniatura rastra: minimum 190 lpi
• materia³: kreda matowa 100g/m² G-PRINT
• oprawa: brak
• falcowanie map: 8 x 3 szpalty (7 x 2) ³amy
• maszynowe sk³adanie map w harmoniê, niedopuszczalne jest rêczne ³amanie mapy.

c. Dla Czê¶ci III Zamówienia – Druk i dostawa map ¶ciennych:
• wysokiej jako¶ci wydruk w pe³nym kolorze,
• dwustronnie laminowana foli± mat,
• oprawiona w wa³ki plastikowe na górze i na dole (górny wa³ek z zawieszk±),
• zapakowana w tubê tekturow± z opisem zawarto¶ci.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- o¶wiadczenie, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± (informacje w tym zakresie nale¿y podaæ, je¿eli warunek dotyczy dysponowania osobami). Przyk³adowy wzór zobowi±zania podmiotu podany jest w za³±czniku nr 3 do SWZ.
5) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, tj. wykazu us³ug wykonanych w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Wzór wykazu wykonanych us³ug stanowi za³±cznik nr 3a do SWZ. Dowodami okre¶laj±cymi czy us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, s± dowody wymienione w tre¶ci § 9 ust. 1 pkt 2 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy tj.:
a) referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane;
b) o¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie us³ug – je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji b±d¼ dokumentów, o którym mowa w lit. a, przy czym w przypadku gdy Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, zobowi±zany jest podaæ przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania referencji b±d¼ dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie us³ug.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9 SWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do z³o¿enia w ofercie pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika, o którym mowa w pkt 10.1.
3. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani dostarczyæ Zamawiaj±cemu stosown± umowê reguluj±c± wspó³pracê, zawieraj±c± w swojej tre¶ci minimum nastêpuj±ce postanowienia:
1) okre¶lenie celu gospodarczego,
2) okre¶lenie, który z podmiotów jest upowa¿niony do wystêpowania w imieniu pozosta³ych przy realizacji ww. zamówienia,
3) oznaczenie czasu trwania wspó³pracy wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie obejmuj±cego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rêkojmi,
4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiaj±cego.
6. Nie dopuszcza siê sk³adania umowy przedwstêpnej reguluj±cej wspó³pracê lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszaj±cym.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w oparciu o tre¶æ art. 455 ustawy.
2. Zmiana mo¿e obejmowaæ:
a) pominiêcie jakiejkolwiek czê¶ci us³ug,
b) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania us³ug.
3. Zmiana mo¿e byæ wprowadzona jedn± z nastêpuj±cych metod:
a) Wykonawca mo¿e zaproponowaæ zmianê przez z³o¿enie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy w razie przyjêcia pozwoli skróciæ okres realizacji umowy lub obni¿y koszty realizacji umowy lub w inny sposób bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego.
b) Zamawiaj±cy mo¿e przed³o¿yæ propozycjê zmiany, je¿eli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawid³owej realizacji Projektu, i która w razie przyjêcia pozwoli skróciæ okres realizacji umowy lub obni¿y koszty realizacji umowy lub w inny sposób bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego lub je¿eli konieczno¶æ jej wprowadzenia wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji zarz±dzaj±cych i monitoruj±cych realizacjê Projektu, ze zmiany prawa lub ze zmiany okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
4. Ka¿da ze stron przedk³adaj±c drugiej stronie propozycjê zmiany, spe³niaj±c± wymogi okre¶lone w ust. 2, wraz z t± propozycj± przed³o¿y:
a) opis proponowanej zmiany,
b) zakres proponowanej zmiany,
c) szacunki, czy i w jaki sposób zak³adana zmiana wp³ynie na termin realizacji przedmiotu umowy, oraz
d) szacunki dotycz±ce wp³ywu zmiany na wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem.
5. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiaj±cy (w zale¿no¶ci od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi b±d¼ odrzuci otrzyman± propozycjê zmiany b±d¼ w tym terminie wyst±pi do strony wystêpuj±cej z propozycj± zmiany, przesy³aj±c zmodyfikowan± propozycjê zmiany, spe³niaj±c± wymogi opisane w ust. 3.
6. W przypadku up³ywu terminu podanego w ust. 5, traktuje siê, i¿ propozycja wprowadzenia zmiany zosta³a odrzucona.
7. Do przes³anej zmodyfikowanej propozycji zmiany maj± zastosowanie postanowienia ust. 4-5.
8. Ka¿da zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi byæ dokonana poprzez sporz±dzenie zmiany do Umowy - Aneksu.
9.
10. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowieñ ust. 1 - 8 jest niewa¿na.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ma³opolska Organizacja Turystyczna w Krakowie, Rynek Kleparski 4, lokal 13, 31-150 Kraków

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.