eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu "Laboratoria Przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2022-05-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 6 IM. TYSI¡CLECIA PAÑSTWA POLSKIEGO W ¦WIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000690720

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 58-100

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748520585

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-wodna@sp6.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp6swidnica.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d2e14da8-cf8a-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00149889

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00047111/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63. ust. 2 ustawy.
1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
5. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.

6. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu elektronicznego:
a) odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
b) odno¶nie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
c) odno¶nie podpisu zaufanego:
- wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”.
7. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w najnowszej wersji: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”
8. Wszelkie dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, nale¿y wczytaæ jako
za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy, dostêpnej dla zalogowanych u¿ytkowników w zak³adce „Pomoc” – „Instrukcje”.
9. Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
10. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL)
informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 6 Nr z siedzib± w .¦widnicy ul. Wodna 5-7 , ul. Jod³owa 21 tel: 74 8520585 , mail: sekretariat-wodna@sp6.swidnica.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod numerem tel. nr 609 010 402 lub adresem email : krzysztof.olejniczak@comars.pl
Dane osobowe przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporz±dzenie j/w o ochronie danych w celu realizacji zadañ ustawowych, okre¶lonych w Ustawie – Prawo o¶wiatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59 oraz Ustawy o systemie o¶wiaty z dnia 7 wrze¶nia 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198) w celu realizacji statutowych zadañ dydaktycznych, opiekuñczych i wychowawczych w placówce.
Pana/Pani/ ucznia dane osobowe przechowywane bêd± przez okresy zakre¶lone
w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
Posiada Pan/Pani prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania.
Przys³uguje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowi±zkowe ze wzglêdu na przepisy prawa o¶wiatowego j/w.
Szko³a Podstawowa Nr 6 z siedzib± w ¦widnicy ul. Wodna 5-7 , Jod³owa 21 nie prowadzi zautomatyzowanego przetwarzania danych w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-3/V/22/SP6

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 189268,29 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 6 w ¦widnicy w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”.”
2. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia oraz nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Wykonawca sk³ada jedn± ofertê na realizacjê przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê fabrycznie nowego sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego oraz fabrycznie nowego sprzêtu, wyposa¿enia i materia³ów eksploatacyjnych do nauki dla uczniów Szko³y Podstawowej Nr 6 im. Tysi±clecia Pañstwa Polskiego przy ul. Wodnej 5-7 w ¦widnicy. Oferowany przez Wykonawcê sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ produktami wysokiej, jako¶ci, musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i wolne od wad materia³owych i prawnych oraz musz± spe³niaæ minimalne wymagania w zakresie parametrów technicznych i jako¶ciowych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
6. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawieraj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ.
7. Oferowany sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u dystrybucji zgodnie z wymaganiami producentów.
8. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji dostawy.
9. Wraz z ka¿dym egzemplarzem sprzêtu i pomocy dydaktycznych Wykonawca dostarczy:
9.1. instrukcje u¿ywania w jêzyku polskim lub z t³umaczeniem na j. polski (niekoniecznie papierowe),
9.2. no¶niki, na których utrwalono oprogramowanie, (je¿eli dotyczy),
9.3. licencje do oprogramowania - je¶li s± wymagane.
10. Po dostarczeniu do siedziby Zamawiaj±cego, sprzêt i pomoce dydaktyczne powinny byæ gotowe do poprawnej, bezawaryjnej pracy w zakresie wszystkich sk³adowych elementów i funkcji, zgodnie z opisem tych elementów. Niedopuszczalne jest, aby dla zapewnienia prawid³owej pracy sprzêtu i pomocy dydaktycznych konieczne by³o instalowanie dodatkowych elementów (urz±dzeñ), oprogramowania, w pó¼niejszym czasie, szczególnie za dodatkow± op³at± (nie dotyczy materia³ów zu¿ywalnych).
11. Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ przedmiot zamówienia, na w³asny koszt i ryzyko oraz dokonaæ jego wniesienia, roz³adunku oraz monta¿u w budynku szko³y. Zamawiaj±cy nie ponosi ¿adnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalacjê lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
12. Dostarczone urz±dzenia i meble musz± zostaæ z³o¿one, zamontowane, zainstalowane i uruchomione we wskazanych przez Zamawiaj±cego pomieszczeniach/salach lekcyjnych.
13. Wymienione w opisie produkty musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, posiadaæ karty gwarancyjne i instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz musz± byæ wolne od obci±¿eñ prawami osób trzecich.
14. Dostarczony sprzêt musi zawieraæ wszystkie elementy niezbêdne do funkcjonowania, uruchomienia i monta¿u, ponadto elementy w ramach zestawów musz± byæ ze sob± kompatybilne. Oprogramowanie musi mieæ mo¿liwo¶æ darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeñstwa. Dostarczone wyposa¿enie musi byæ zgodne z obowi±zuj±cymi normami i posiadaæ wymagane atesty, certyfikaty, w tym certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytku w jednostkach o¶wiatowych, aprobaty techniczne, deklaracje zgodno¶ci, ¶wiadectwa bezpieczeñstwa, homologacje, licencje, itp.
15. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonuj±c instalacji/pod³±czenia sprzêtu elektronicznego bêd±cego przedmiotem zamówienia, zachowa³ wszelk± staranno¶æ chowaj±c i zabezpieczaj±c przewody, kable itp., zgodnie z zasadami BHP.
16. Dostarczony sprzêt i pomoce dydaktyczne musz± byæ dostosowane do u¿ytkowania z wykorzystaniem napiêcia sieciowego w Polsce (je¿eli dotyczy).
17. W zakres uruchomienia wchodzi:
17.1. wypakowanie sprzêtu z kartonów, usuniêcie przez Wykonawcê powsta³ych odpadów przy uruchomieniu, rozstawienie we wskazanym miejscu oraz pod³±czenie urz±dzeñ peryferyjnych;
17.2. pod³±czenie do sieci energetycznej oraz logicznej;
17.3. uruchomienie urz±dzeñ, zainstalowanie wymaganego oprogramowania: system operacyjny, pakiet biurowy, oprogramowanie oraz innych programów, zainstalowanie wymaganych sterowników; nale¿y równie¿, je¿eli bêdzie to wymagane dokonaæ aktywacji programów, dane do rejestracji programów zostan± podane przez Zamawiaj±cego;
17.4. wykonanie podstawowych testów sprzêtowych (pamiêæ, dysk procesor);
17.5. przekazanie hase³ oraz danych rejestracyjnych do zainstalowanych programów, no¶ników, licencji, instrukcji Zamawiaj±cemu.
18. Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia, dla osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, instrukta¿u/szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
19. Je¿eli w SWZ b±d¼ w za³±cznikach do SWZ zosta³y wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materia³ów lub urz±dzeñ), nale¿y przyj±æ, ¿e Zamawiaj±cy zawsze dopuszcza rozwi±zanie równowa¿ne. Celem niniejszego postêpowania jest osi±gniêcie okre¶lonej w SWZ jako¶ci i funkcjonalno¶ci, a nie nabycie materia³ów lub urz±dzeñ konkretnej marki lub producenta. Z tych wzglêdów Zamawiaj±cy do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby przedmiot zamówienia nie zosta³ opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³yby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je¿eli, pomimo tego, oka¿e siê w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w za³±cznikach do SWZ wystêpuj± takie wskazania, nie nale¿y ich traktowaæ jako wymagañ odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia, a nale¿y je rozpatrywaæ wy³±cznie w kategoriach wskazañ o charakterze informacyjnym (nie wi±¿±cych dla wykonawców). Z tych wzglêdów oferta, która nie bêdzie odpowiada³a tym wskazaniom nie bêdzie uznawana za niezgodn± z tre¶ci± SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ jest równowa¿ny spoczywa na Wykonawcy.
20. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji to¿samej z gwarancj± producenta wskazan± w Szczegó³owym Opisie Przedmiotu Zamówienia – Za³±cznik Nr 5 do SWZ. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ Zamawiaj±cemu gwarancjê producenta o 12 miesiêcy, za przed³u¿enie gwarancji Wykonawca otrzyma punkty w kryterium oceny ofert.
21. Przekazanie przedmiotu dostawy zostanie dokonane na protokole zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie strony potwierdzaj±cym kompletno¶æ dostawy zgodnie z zamówieniem. Podpisanie protoko³u i odbiór sprzêtu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiaj±cego prawa do zg³aszania reklamacji z tytu³u jego jako¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo do sk³adania reklamacji dotycz±cych jako¶ci dostarczonych przedmiotów umowy za pomoc± pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy s± wi±¿±ce dla Wykonawcy.
22. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia z³ej jako¶ci oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usuniêcia wad w terminie, do 14 dni roboczych od chwili zg³oszenia. Wówczas za datê odbioru ustala siê datê odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
23. Kody CPV:
G³ówny kod CPV:
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9 Sprzêt dydaktyczny
31710000-6 Sprzêt elektroniczny
30232100-5 Drukarki i plotery
38651000-3 Aparaty fotograficzne
38651600-9 Kamery cyfrowe
32341000-5 Mikrofony
30213100-6 Komputery przeno¶ne
42661000-7 Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
32330000-5 Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo
32340000-8 Mikrofony i g³o¶niki
32351000-8 Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
38650000-6 Sprzêt fotograficzny
39100000-3 Meble
39112000-0 Krzes³a
37520000-9 Zabawki
32322000-6 Urz±dzenia multimedialne
80000000-4 Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe
48900000-7 Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do 24.06.2022 r.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

31710000-6 - Sprzêt elektroniczny

30232100-5 - Drukarki i plotery

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32341000-5 - Mikrofony

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

39100000-3 - Meble

39112000-0 - Krzes³a

37520000-9 - Zabawki

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

19730000-2 - W³ókna sztuczne

80000000-4 - Us³ugi edukacyjne i szkoleniowe

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert
L.p Kryterium oceny ofert Waga kryterium
w %
1) Cena ofertowa brutto – C 60
2) Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja producenta – G 40

2. Zadanie bêdzie oceniane zgodnie z kryteriami wymienionymi powy¿ej. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach.
3. Sposób obliczenia punktów w danym kryterium:

1) Cena ofertowa brutto – C

cena najtañszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = --------------------------------------------------------------------- x 60pkt
cena badanej oferty

2) Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja producenta – G

Ocenie podlega wskazany w formularzu oferty okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja producenta.

Zamawiaj±cy wskaza³ w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) minimaln± wymagan± gwarancjê w ka¿dej z pozycji wyposa¿enia.
Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest zagwarantowaæ co najmniej gwarancjê wskazan± przez Zamawiaj±cego.
W sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje przed³u¿enie minimalnej gwarancji dla ka¿dej pozycji wyposa¿enia o kolejne 12 miesiêcy, otrzyma 40,00 pkt w przedmiotowym kryterium.

4. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja producenta”.

5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji d³u¿szy ni¿ gwarancja producenta

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

14. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:
1) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 3 do SWZ), o ile dotyczy,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. XVIII ust. 7 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia ka¿dego z Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy, stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 ustawy PZP.
3. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy PZP oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w §9 ust. 2 wzoru umowy.
4. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
3) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych;
4) wprowadzenia zmian w stosunku do SWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczno¶ci usprawnienia procesu realizacji zamówienia.
5. W przypadku, gdy w umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy, w których wystêpuj± takie oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe.
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian i uzupe³nieñ nieistotnych umowy (nie stanowi±cych zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególno¶ci:
1) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
7. odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych,
8. wprowadzenia zmian w stosunku do SWZ w zakresie wykonywania prac nie wykraczaj±cych poza zakres przedmiotu umowy, w sytuacji konieczno¶ci usprawnienia procesu realizacji zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-05-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-20 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-06-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.