Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00028818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych dla 43 wojskowego Oddziału Gospodarczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych dla 43 wojskowego Oddziału Gospodarczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503d23d7-9794-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa materiałów elektrycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/26/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowa dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów Zamawiającego materiałów elektrycznych w ilościach i rodzajach określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 5 do SWZ) do magazynów Sekcji Obsługi Infrastruktury znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 18 maja 2021 roku do przedmiotowego postępowania zostało wniesione odwołanie przez firmę Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski ul. Poznańska 125, 18-400 Łomża, wobec zaniechania odrzucenia oferty MAGELEKTRO Sp. z o.o. Sp. j., ul. Romana Maya 1 bud. Sem/2, 61-371 Poznań.Po przeanalizowaniu treści odwołania firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR Łukasz Baranowski z siedzibą w Łomży, Zamawiający uwzględnił odwołanie w całości oraz dokonał ponownej oceny ofert.W wyniku ponownego badani i oceny ofert Zamawiający odrzucił oferty firm:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ELDOR
Łukasz Baranowski ul. Poznańska 125, 18-400 Łomża
Podstawa prawna:
art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
MAGELEKTRO Sp. z o. o. Sp. J. ul. Romana Maya 1 bud. Sem/2,
61-371 Poznań
Podstawa prawna:
art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych pod UBM i dla SOI w Jarocinie.
- Dostawa sprzętu, namiotów, kontenerów magazynowych i mieszkalnych w ramach programu OliOC Gminy Leżajsk
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - etap I
- Wykonanie awaryjnego zasilania magazynów ochrony ludności i pomieszczeń pracy Zespołu Zarządzania Kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach konkursu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd" realizowanego przez Gminę Babice.
- Dostawa artykułów elektrycznych w ramach zadania pn.: "Zadania bieżące zakup wyposażenia do magazynu OL i OC w tym łączność, narzędzia, ubrania ochronne, środki ochrony osobistej"
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





