eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSporządzenie projektu wykonawczego i projektu wnętrz dla zadania "Modernizacja pomieszczenia (Sali Fantomowej lub Sali Seminaryjnej) na Salę Zabiegową Stomatologii Zintegrowanej" UM Wrocław.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu wykonawczego i projektu wnętrz dla zadania „Modernizacja pomieszczenia (Sali Fantomowej lub Sali Seminaryjnej) na Salę Zabiegową Stomatologii Zintegrowanej” UM Wrocław.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 784 11 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dembska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektu wykonawczego i projektu wnętrz dla zadania „Modernizacja pomieszczenia (Sali Fantomowej lub Sali Seminaryjnej) na Salę Zabiegową Stomatologii Zintegrowanej” UM Wrocław.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-680e7cf5-c6b6-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060436/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Modernizacja pomieszczenia Sali Fantomowej na Salę Zabiegową Stomatologii Zintegrowanej zlokalizowanej na I piętrze budynku Wydziału Lekarsko-Stomatologicznego przy ul. Krakowskiej 26

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139408/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-44/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sporządzenie projektu wykonawczego i projektu wnętrz dla zadania „Modernizacja pomieszczenia (Sali Fantomowej lub Sali Seminaryjnej) na Salę Zabiegową Stomatologii Zintegrowanej” zlokalizowanych w budynku Wydziału Lekarsko – Stomatologicznego przy ul. Krakowskiej 26 Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
Zakres prac: Projekt wykonawczy wielobranżowy wykonany na podstawie wytycznych Zamawiającego oraz inwentaryzacji do celów projektowania, projekt wnętrz wraz z listą produktów, przedmiary, kosztorys inwestorski.
Powierzchnia modernizowanego pomieszczenia wynosi ok. 100 mkw.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ: Opisie przedmiotu zamówienia (Wytyczne Zamawiającego co do zakresu dokumentacji projektowej oraz Rzut pomieszczenia z propozycją lokalizacji unitów stomatologicznych).
Zamawiający wymaga, by oferowane usługi spełniały wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SWZ).
Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, szczególnie ustawą Prawo Budowlane oraz obowiązującymi aktami prawnymi i wytycznymi.
W przypadku zmiany odnośnych przepisów w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca na swój koszt doprowadzi przedmiot umowy do zgodności z przepisami aktualnymi.
2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.