eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onieBudowa Centrum Administracji i Us³ug Publicznych wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³kach nr ew. 60,61,62,63 67/3 obr. 0016 przy ul. Sienkiewicza w B³oniu.



Og³oszenie z dnia 2021-08-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Centrum Administracji i Us³ug Publicznych wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³kach nr ew. 60,61,62,63 67/3 obr. 0016 przy ul. Sienkiewicza w B³oniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 725-30-04 wew.180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Administracji i Us³ug Publicznych wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³kach nr ew. 60,61,62,63 67/3 obr. 0016 przy ul. Sienkiewicza w B³oniu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-39fa62ee-fc17-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00149678

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000365/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Budowa Centrum Administracji i Us³ug Publicznych wraz z zagospodarowaniem terenu na dzia³kach nr ew. 60,61,62,63,67/3 obr. 0016 przy ul. Sienkiewicza w B³oniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.blonie.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej, email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl. Korespondencja przesy³ana w ten sposób nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelakiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniu Zmawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy nadanym przez Zamawiaj±cego tj. WZP.271.6.2021.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
e-mail: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej, email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl. Korespondencja przesy³ana w ten sposób nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelakiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniu Zmawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy nadanym przez Zamawiaj±cego tj. WZP.271.6.2021.
8. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania oraz wpisuj±c ID postêpowania.
9. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
10. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za po¶rednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie, tel. 22 725 30 04, fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie jest Pan Robert Gadzinowski iod@um.blonie.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;







c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Jednocze¶nie Urz±d Miejski w B³oniu przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowê CENTRUM ADMINISTRACJI I US£UG PUBLICZNYCH jako „przebudowê, nadbudowê i zmianê sposobu u¿ytkowania istniej±cego budynku mieszkalnego na cele us³ug administracji publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbêdnymi urz±dzeniami infrastruktury technicznej, komunikacji i zieleni oraz budowa budynku us³ugowego przeznaczonego na cele us³ug administracji publicznej na dzia³kach nr ew. 60,61,62,63, 67/3
obr. 0016 przy ul. Sienkiewicza w B³oniu.

- Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania istniej±cego budynku mieszkalnego
na cele us³ug administracji publicznej wraz z instalacjami wewnêtrznymi, (Kamienica);
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy: 282,80 m2
powierzchnia u¿ytkowa: 632, 49 m2
powierzchnia ca³kowita: 1060,02 m2
kubatura: 3 372,56 m3
wysoko¶æ budynku: 11,98 m
liczba kondygnacji: 3 nadziemne i 1 podziemna
Budynek zosta³ zakwalifikowany do grupy budynków niskich (N)




- Budowa budynku us³ugowego przeznaczonego na cele us³ug administracji publicznej wraz z
instalacjami wewnêtrznymi (Nowy Budynek);
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:
powierzchnia zabudowy: 614,05 m2
powierzchnia u¿ytkowa: 1191, 47 m2
powierzchnia ca³kowita : 1381,00 m2
kubatura: 5 444,90 m3
wysoko¶æ budynku: 11,85 m
liczba kondygnacji: 3 nadziemne
Budynek zosta³ zakwalifikowany do grupy budynków niskich (N)

- Elementy zagospodarowania terenu;
- Badania archeologiczne
- Rozbiórka w ca³o¶ci dwóch budynków gospodarczych;

Podstawowy zakres i opis planowanych robót objêtych zamówieniem zawarty zosta³ w opisie przedmiotu zamówienia który stanowi za³±cznik nr 1a do SWZ

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA: Za³±czone przedmiary robót maj± charakter pomocniczy. Podstaw± wyceny robót jest dokumentacja projektowa i STWiOR.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112450-4 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

45232120-9 - Roboty nawadniaj±ce

45262700-8 - Przebudowa budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71351914-3 - Us³ugi archeologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego, tzn. polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowi±cych niniejsze zamówienie podstawowe.
2. Warunki udzielenia zamówienia:
- bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
- roboty zostan± zlecone w jednym lub kilku zamówieniach, w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ ¶rodki finansowe na ich realizacjê,
- wycena ww. robót zostanie dokonana na podstawie cen nie wy¿szych ni¿ podane w ofercie dla takich samych lub podobnych robót,
- wycena robót ka¿dorazowo zostanie przed³o¿ona Zamawiaj±cemu do akceptacji i ewentualnej korekty.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.

1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.









1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej i finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:

a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê w wysoko¶ci minimum 15.000.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie milionów z³otych).
Uwaga:
Wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej nie mo¿na ³±czyæ. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegaj±cych siê Wykonawców musi spe³niæ w ca³o¶ci ten warunek. W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spe³nia w ca³o¶ci Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:

1.4.1. wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:

a). rewitalizacjê/remont/rozbudowê/przebudowê obiektu bêd±cego pod opiek± konserwatorsk± lub wpisanego do rejestru zabytków i warto¶ci min. 6 000 000,00 z³ brutto;

b). budowê jednego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej (budynki edukacyjne, budynki instytucji publicznych lub biurowe o powierzchni u¿ytkowej powy¿ej 1500m2 ) i warto¶ci ³± min. 12 000 000,00 z³ brutto;
c). wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± na terenie stanowiska archeologicznego pod nadzorem uprawnionego archeologa

Uwaga:
Zasobu wiedzy i do¶wiadczenia nie mo¿na ³±czyæ. Przynajmniej jeden ze wspólnie
ubiegaj±cych siê Wykonawców musi spe³niæ w ca³o¶ci warunek wymieniony w pkt 1.4.1. W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spe³nia w ca³o¶ci Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.

1.4.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj:



a). kierownik budowy posiadaj±cy:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w
specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej
- od co najmniej 10 lat uprawienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci
konstrukcyjno– budowlanej,
- do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji Kierownika budowy przy:
• budowie min. 1 budynku u¿yteczno¶ci publicznej (budynki edukacyjne, budynki
instytucji publicznych lub biurowe o powierzchni u¿ytkowej powy¿ej 1500m2) i warto¶ci min. 12 000 000,00 z³ brutto
• przebudowie/remoncie/odbudowie/rozbudowie min. 1 budynku znajduj±cego siê
pod opiek± konserwatora zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków o warto¶ci min. 6 000 000,00 z³ brutto
b). kierownik robót sanitarnych:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
- od co najmniej 5 lat uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

c). kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadaj±cy:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
- od co najmniej 5 lat uprawienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,

d). Archeolog/ Kierownik badañ archeologicznych
- wykszta³cenie wy¿sze archeologiczne oraz posiadaj±cy kwalifikacje uprawniaj±ce do
prowadzenia badañ archeologicznych, o których mowa w § 10 ust. 1 Rozporz±dzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badañ konserwatorskich i architektonicznych, a tak¿e innych dzia³añ przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badañ archeologicznych i poszukiwañ ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r., nr 150, poz. 1579),
- co najmniej 5 lat do¶wiadczenia w prowadzeniu badañ archeologicznych

UWAGA:
Dla osób odpowiedzialnych za kierowaniem robotami budowlanymi Zamawiaj±cy dopuszcza wa¿ne uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymienionym wy¿ej uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Kierownicy: budowy i robót powinni posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), oraz rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r. poz. 220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117). Szczegó³owe informacje w SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania;
1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.1. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
1.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
1.3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2. Dowód wniesienia wadium.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp – Za³±cznik nr 2 do SWZ.
(W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa wy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
W przypadku zatrudnienia Podwykonawcy/ów niebêd±cym/ch podmiotem udostêpniaj±cym zasoby, o którym/ch wiadomo na etapie sk³adania oferty, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Podwykonawcê/ów wy¿ej wskazanego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy) – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych. (je¿eli dotyczy)
6. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (je¿eli dotyczy)
7. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
8. Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy) ...
Szczegó³owe informacje w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 200.000,00 PLN
(s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Pzp:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy)
Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych. (je¿eli dotyczy)

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1.1. Zmiany wynikaj±ce z konieczno¶ci zastosowania innych ni¿ przewidziane w projekcie technologii i materia³ów, przy czym mo¿liwo¶æ i celowo¶æ wprowadzenia takich zmian musi byæ zaakceptowane przez projektanta. Ewentualna zmiana wynagrodzenia lub innych warunków Umowy z tym zwi±zanych zostanie okre¶lona w aneksie do Umowy. Zmiany technologiczne mog± byæ spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w Dokumentacji Projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ;
b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci Robót;
c) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
d) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
e) odmienne od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych;
f) odmienne od przyjêtych w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
g) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa;
h) konieczno¶æ usuniêcia sprzeczno¶ci w dokumentacji w przypadku niemo¿no¶ci usuniêcia sprzeczno¶ci przy pomocy wyk³adni, w szczególno¶ci gdy sprzeczne zapisy maj± równy stopieñ pierwszeñstwa.1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy o której mowa w art. 455 ust 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129).1.3. Zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy – w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê – ewentualna zmiana bêdzie dotyczy³a jedynie osób skierowanych do wykonania przedmiotu Umowy, których wysoko¶æ wynagrodzenia jest równa minimalnemu wynagrodzeniu za pracê.1.4. Zmiany wynagrodzenia na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego – w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.1.5. Zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Pe³en zakres zmian zawarty jest we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:

- cena ofertowa brutto - waga 60 %
- okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane - waga 40 %
Ocena ofert zostanie przeprowadzona zgodnie z podanymi wy¿ej kryteriami z po¶ród ofert zakwalifikowanych do oceny, wzorów podanych w SWZ.
Liczba punktów okre¶lona zostanie na podstawie poni¿szego wzoru:
C+G = Liczba punktów
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±:
– Iwona Kopczyñska, Agnieszka Kopij (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej) email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.