eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Zakup samochodu dostawczego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu dostawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020652023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 51

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767469000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppk.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppk.polkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ppk_polkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym zasobem nieruchomości gminy Polkowice

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu dostawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048cf2b7-c194-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055703/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu dostawczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132623

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZPA.231.3.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193495,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej 3.5t, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r. spełniającego aktualnie obowiązujące wymagania z zakresu przepisów prawa o ruchu drogowym i gotowego do rejestracji. służącego do przewozu samojezdnych
kosiarek spalinowych, sprzętu koszącego oraz skoszonej trawy. Pojazd będzie wykorzystywany przy pracach związanych z utrzymaniem obiektów sportowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne w imieniu Gminy Polkowice. 2. Oferowany przez Wykonawcę samochód powinien być w pełni sprawny oraz posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Autoryzowany serwis producenta pojazdu musi znajdować się w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. 4. Okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24
miesiące. 5. Wykonawca oświadcza, że na perforację blach nadwozia udziela 48 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odebrania pojazdu bez wad.
6. Szczegółowe warunki techniczne jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do niniejszej SWZ tj. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w
projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 23.03.2023 r. do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.