Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140012/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00142376/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-30
- 2022/BZP 00373113/01 - Wynik z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych ciągłych i zapewnienie usługi opiekuna tych praktyk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149311
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00140012/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od maja 2022 r. do 28 lutego 2023 r.
2. Termin realizacji został określony datą początkową i końcową z uwagi na zależność tego zamówienia od organizacji roku akademickiego i szkolnego, przy czym data rozpoczęcia jest datą planowaną (może ulec przesunięciu, w szczególności ze względu na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego). W przypadku zawarcia umowy w terminie po maju 2022 r., umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się w liczbie godzin przewidzianych do zrealizowania w ramach każdej z części, najpóźniej do 28.02.2023 r.
3. W zakresie części nr 1 - 21 przedmiotu zamówienia praktyka ma być zorganizowana w szkole podstawowej w rozumieniu art. 2 pkt 2 lit. a) ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 poz. 1082 z późn. zm), a w zakresie części 22 - 42 przedmiotu zamówienia - w przedszkolu w rozumieniu art. 2 pkt 1 tej ustawy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na tę część zamówienia wyrażonej w formie pisemnej zgody dyrektora placówki oświatowej (odpowiednio szkoły podstawowej lub przedszkola), w której będzie obywała się praktyka na jej zorganizowanie i pełnienie przez osobę wskazaną w ofercie wykonawcy funkcji opiekuna tej praktyki.
4. W niniejszym postępowaniu zastosowanie ma nowa obligatoryjna przesłanka wykluczenia w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) oraz w art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1).
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od maja 2022 r. do 28 lutego 2023 r.
2. Termin realizacji został określony datą początkową i końcową z uwagi na zależność tego zamówienia od organizacji roku akademickiego i szkolnego, przy czym data rozpoczęcia jest datą planowaną (może ulec przesunięciu, w szczególności ze względu na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego). W przypadku zawarcia umowy w terminie po maju 2022 r., umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się w liczbie godzin przewidzianych do zrealizowania w ramach każdej z części, najpóźniej do 28.02.2023 r.
3. W zakresie części nr 1 - 21 przedmiotu zamówienia praktyka ma być zorganizowana w szkole podstawowej w rozumieniu art. 2 pkt 2 lit. a) ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 poz. 1082 z późn. zm), a w zakresie części 22 - 42 przedmiotu zamówienia - w przedszkolu w rozumieniu art. 2 pkt 1 tej ustawy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy na tę część zamówienia wyrażonej w formie pisemnej zgody dyrektora placówki oświatowej (odpowiednio szkoły podstawowej lub przedszkola), w której będzie obywała się praktyka na jej zorganizowanie i pełnienie przez osobę wskazaną w ofercie wykonawcy funkcji opiekuna tej praktyki.
4. W niniejszym postępowaniu zastosowanie ma nowa obligatoryjna przesłanka wykluczenia w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń nr 12 oraz 36 w budynku W-12 (10-35), WIiTCh Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
- Zakup i dostawa różnych materiałów ogrodniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 87/2025; Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont pomieszczeń dziekanatów oraz pomieszczeń socjalnych WILiGZ wraz z modernizacją instalacji klimatyzacji w budynku A-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-414/25
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych w dniach 14-16 stycznia 2026 r. podczas XII Konferencji Naukowej "Ł2B Łukasiewicz to Business/Building Chemistry"
- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Modernizacja Sali Dializ i Sali Konferencyjnej Pawilon M5 Nr sprawy: DZ.271.83.2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycje z: matematyki, języka angielskiego, języka polskiego, języka francuskiego i historii
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Spawanie MIG/MAG/TIG" dla dwóch nauczycieli z ZSZ im. Stanisława Staszica w Barlewiczkach, gdzie organem prowadzącym jest Powiat Sztumski"
- Organizacja 10 - dniowego wyjazdu dydaktyczno-rekreacyjnego dla dzieci i osób pełnoletnich przebywających w pieczy zastępczej w wieku od 7 do 25 roku życia do miejscowości nadmorskiej w Polsce
- Zakup szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Głównego Inspektoratu Sanitarnego i 9 Granicznych Stacji Sanitarno-Epidemiologicznych
- Kurs komputerowy o standardzie ECDL BASE lub równoważny dla dla max 5 osób w wieku 15-20 lat uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w OSiW w Grudziądzu
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.