eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczuczyn › Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn - etap II i III



Ogłoszenie z dnia 2022-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn – etap II i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 862735080

1.5.8.) Numer faksu: 862735080

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: um.szczuczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn – etap II i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc19856-a38e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn – etap II i III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085189/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5070121,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zakres prac dla Części I obejmuje: Roboty budowlane i zagospodarowanie terenu przy Centrum Zarządzania Komunalnego i Kryzysowego w m. Szczuczyn II i III etap.
a) Roboty ziemne:
- plantowanie terenu;
- zakup, nawiezienie i wbudowanie mas ziemnych w celu podniesienia terenu wokół obiektów kubaturowych, pod drogi dojazdowe i parkingi na powierzchni około 8 380 m2 i średniej wysokości nasypu około 1,1 m.
b) Zagospodarowanie terenu
- wykonanie przyłącza wodociągowego;
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z montażem zbiornika na ścieki;
- wykonanie doziemnej kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu i obiektów do projektowanych studni rozsączających;
- wykonanie zewnętrznej doziemnej instalacji elektroenergetycznej tj. zasilającej YKXs 5x50 mm2 (zgodnie z warunkami PGE);
- wykonanie nawierzchni utwardzonych, tj. parkingów, placów, ciągów pieszo - jezdnych i dróg pożarowych;
- montaż ogrodzenia panelowego wys. 1,53 m, wraz z cokołem betonowym drut fi 5mm antracyt, o długości około 490 mb, wraz z montażem bram o szer. 5-6m. – 3 szt. i furtki 1 szt.;
- zagospodarowanie terenu zielonego oznaczonego na projekcie zagospodarowania jako o powierzchni około 9840 m2 poprzez plantowanie nawierzchni i wsiew trawy;
- badania, pomiary, dokumentacja powykonawcza.
c) Roboty budowlane w obiektach
- wykonanie tynków wewnętrznych wraz z malowaniem;
- szpachlowanie ścian w części biurowo – administracyjnych;
- wykonanie okładzin ścian płytami gipsowo - kartonowymi;
- licowanie ścian płytkami;
- montaż ścianek działowych w sanitariatach;
- wykonanie posadzki na hali: folia PE+styropian EPS100+folia PE+beton +kostka betonowa
- wykonanie posadzek w budynku administracyjno – biurowym: warstwa wyrównawcza +gres na kleju
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej tj. w pom. administracyjno – biurowych i na halach (Bz4, D2, D7, Bz4*, D1);
- docieplenie ścian i wykonanie elewacji budynku;
- osadzenie kratek wentylacyjnych i innych elementów wykończeniowych wewnątrz budynku;
- dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń (meble) zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SWZ;
- badania, pomiary, dokumentacja powykonawcza.

d) Roboty sanitarne wewnątrz budynku
- przygotowanie podejść do urządzeń sanitarnych;
- montażem szafek hydrantowych (wraz z badaniem hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych;
- montaż elementów białego montażu, baterii, brodzików, term elektrycznych do podgrzewania ciepłej wody, wentylatorów łazienkowych;
- wykonanie odpływów kanalizacyjnych w sanitariatach, kotłowni i pozostałych pomieszczeniach (nie dotyczy odwodnieni liniowych w pomieszczeniach garażowych);
- dostawa i montaż kotła wraz z osprzętem, wykonanie kompletnego wyposażenia kotłowni;
- dostawa i montaż rozdzielaczy c.o., rurociągów stalowych, orurowania kotłowni,
- dostawa i montaż komina zewnętrznego, stalowego izolowanego;
- dostawa i montaż aparatów grzewczo – wentylacyjnych wraz z orurowaniem zasilającym w czynnik;
- dostawa i montaż grzejników c.o.;
- badania, pomiary, dokumentacja powykonawcza.
UWAGA: Zamawiający rezygnuje z dostawy i montażu 4 szt. kurtyn powietrznych w pom. hali garażowej oznaczonej jako M 0/1
e) Roboty elektryczne
- wykonanie rozdzielni elektrycznych,
- wykonanie lokalnego punktu dystrybucyjnego LPD;
- wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, gniazd wtykowych, instalacji odgromowej, instalacji internetowej, telefonicznej wraz zakupem centrali telefonicznej dla min. 20 numerów;
- wykonanie wewnętrznych linii zasilających;
- montaż opraw oświetleniowych i osprzętu instalacyjnego;
- dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kWp (moc inwertera min., 20 kW) na dachu hali garażowej, wraz z opracowaniem dokumentacji technicznej , uzgodnieniami;
- dostawa i montaż 12 szt. słupów oświetleniowych o wysokości min. 7 m wraz z wysięgnikami i oprawami solarnymi, oraz akumulatorami o pojemności Ah 120-130 do doświetlenia terenu;
- badania, pomiary, dokumentacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 4177439,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Zakres dostaw dla Części II obejmuje:
a) dostawa ciągnika rolniczego wraz z pługiem odśnieżnym i pługiem wirnikowym;
b) dostawa wysokociśnieniowego urządzenia do czyszczenia kanalizacji na podwoziu samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t.

Charakterystyka minimalnych parametrów urządzeń:
1) Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem tj. pługiem odśnieżnym, plugiem wirnikowym do śniegu.
A. Wymagania, jakie musi spełniać ofertowany ciągnik rolniczy:
1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2022 r.
2) Termin dostawy: 15-30 wrzesień 2023r.
3) Dostawa do siedziby zamawiającego; Plac 1000 lecia 23, 19-230 Szczuczyn
4) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny.
5) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6) Instrukcja obsługi w języku polskim.
7) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika.
8) Ciągnik gotowy do pracy tj. uzupełnione płyny, oleje, paliwo 100%.
9) Gwarancja min. 24 miesiące od dostawy.
B. Minimalne parametry techniczne i użytkowe ciągnika
B.1 Silnik
1) Wysokoprężny o mocy znamionowej w przedziale 120 – 136 KM
2) Liczba cylindrów min. 4, max. 6
3) Pojemność w przedziale 3900 – 6800 cm3
4) Silnik spełniający normy emisji spalin: min. STAGE V
B.2 Napęd
1) Rewers sterowany mechaniczny lub elektrohydrauliczny
2) Napęd na 4 koła
3) Na tylnych osiach pojazdu koła z kompletem obciążników tył. min. 440 kg.
B.3 Układ hamulcowy
1) Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie
2) Mechaniczny lub hydrauliczny hamulec roboczy
B.4 Układ hydrauliczny
1) Tył ciągnika - min. trzy pary wyjść hydraulicznych
2) Przód ciągnika – min. jedna para wyjść hydraulicznych
3) Tylny TUZ o udźwigu min. 4000 kg
4) Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
B.5 WOM
1) tył WOM wielotarczowce sprzęgło
2) Min. dwie prędkości tylnego WOM 540/1000
B.6 WOM I TUZ Przód
1) przedni WOM 1000 obr. /min
2) Wyjście hydrauliczne przód minimum 1 para
3) Gniazdo zasil. elektr. 12V
B.7 Kabina
1) Homologacja na dwie osoby w kabinie
2) Ogrzewanie i klimatyzacja
3) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz
4) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie
5) Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy
6) Wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby
7) Szyberdach lub dach przeszklony
8)Reflektory robocze przednie i tylne montowane na dachu
9) Radio
10) Lampa ostrzegawcza koloru żółtego
11) Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki lub wykładzinę podłogową wykonaną z materiału antypoślizgowego i łatwo zmywalnego
B.8 Pozostałe parametry
1) Opony radialne (minimalna szerokość przód 420 mm, tył 520 mm)
2) Felgi spawane
4) Zaczep główny transportowy przesuwany lub automatyczny
5) Zaczep dolny rolniczy i stały zaczep do przyczep jedno osiowych
B.9 Wyposażenie
1) Gaśnica
2) Błotniki kół przednich i tylnych
3) Trójkąt ostrzegawczy
4) Układ pneumatyczny umożliwiający pompowanie kół pojazdu
5) Przewód do pompowania kół o długości minimum 7 m
B.10 Wymagania gwarancyjne i serwisowe
1) Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.

C. Minimalne parametry techniczne pługa śnieżnego
- maszyna fabrycznie nowa dopuszcza się wyprodukowaną w 2021r.
- szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych od 2500 do 3 100 mm
- ilość pozycji roboczych mini. 3
- hydrauliczne sterowanie odkładnicami
- listwa zgarniająca gumowa
- amortyzacja listwy zgarniającej sprężynowa,
- sterowanie: elektrohydrauliczne z nośnika,
- zasilanie hydrauliczne 16-20 MPa,
- zasilanie elektryczne 12V,
- oświetlenie obrysowe,
- gwarancja min. 24 miesiące od dostawy
D. Minimalne parametry techniczne odśnieżarki wirnikowej
- maszyna fabrycznie nowa dopuszcza się wyprodukowaną w 2021r.
- szerokość robocza 2,0 – 2,2 m
- wysokość robocza 0,70 – 0,90 m,
- odległość wyrzutu 4-30 m
- sposób mocowania: TUZ kategorii II i III przód ciągnika,
- obroty WOM 540 lewe, 1000 prawe
- wał przegubowo – teleskopowy.
- gwarancja min. 24 miesiące od dostawy ciągnika bez limitu motogodzin pracy.

2. Dostawa fabrycznie nowego dostawa wysokociśnieniowego urządzenia do czyszczenia kanalizacji na podwoziu samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5t.

a) Podwozie
− Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji min. 2022
− Samochód DMC 3,5 tony.
− Kabina trzymiejscowa
− Silnik diesel o mocy min. 140 KM
− Skrzynia biegów manualna min. 6 biegowa
− Długość przestrzeni ładunkowej mierzona po podłodze min. 3,0 m
− Wysokość przestrzeni ładunkowej min. 1,6 m
− Liczba miejsc łącznie z kierowcą 3
− Drzwi boczne odsuwane po prawej stronie przedziału ładunkowego
− Tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kątem min. 270 stopni
− Przegroda stała-pełna pomiędzy strefą pasażerską a bagażową
− System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania – ABS
− Hamulce tarczowe wszystkich kół
− Centralny zamek zdalnie sterowany z dwoma kluczykami
− Światła do jazdy dziennej
− Klimatyzacja
− Immobiliser
− Radio fabryczne
− Gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów
− Pełnowymiarowe koło zapasowe
− Na kabinie umieszczona podłużna lampa ostrzegawcza

b) Urządzenie wysokociśnieniowe do czyszczenia kanalizacji
− Całość urządzenia umieszczona na ramie pośredniej
− Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: ciśnienie robocze – min. 150 bar przy wydatku wody min. 100 l/min.
− Regulator ciśnienia i manometr ciśnieniowy z zaworem (płynna regulacja ciśnienia i wydatku wody)
− System automatycznie zatrzymujący pracę pompy, gdy poziom wody w zbiornikach zbliża się do minimum z możliwością krótkotrwałego włączenia pompy wysokociśnieniowej, np. w celu zwinięcia węża.
− Silnik wysokoprężny o mocy min 44 KM z rozrusznikiem elektrycznym (niezależny od silnika samochodu) chłodzony wodą ze zbiornika urządzenia.
− Dwustopniowe włączanie silnika poprzez przycisk oraz kluczyk umieszczony na głównym panelu kontrolnym oraz pilotem zdalnego sterowania.
− Wydech spalin z urządzenia wyprowadzony poza samochód, pod podwozie pojazdu.
− Zbiornik na wodę wykonany z tworzywa sztucznego o pojemności min. 800l, wyposażony w przegrody anty-falowe oraz przelew nadmiaru wody wyprowadzony poza samochód (pod podwozie pojazdu). Zbiornik nie dłuższy niż 75 cm w celu zachowania jak największej długości przestrzeni ładunkowej.
− Główny panel sterujący (umieszczony na bębnie głównym z wężem wysokociśnieniowym), wodoszczelny, ze stali nierdzewnej, wyposażony w stacyjkę, regulację obrotów silnika, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, licznik motogodzin, sygnalizację niskiego ciśnienia oleju w silniku, sygnalizację niskiego poziomu wody w zbiorniku, joystick zwijania i rozwijania węża roboczego, gniazdo 12V.
− Maksymalne wymiary urządzenia bez zbiornika : dł. 1240 mm x szer. 1460 mm x wys. 1490mm.
− Układ cyrkulacji wody podczas jazdy samochodu – praca w warunkach zimowych.
− Główny bęben zamocowany na ramieniu uchylnym w płaszczyźnie poziomej o kąt 90 stopni, dodatkowo możliwość obrotu bębna o kąt 180 stopni, umożliwiający umieszczenie węża bezpośrednio nad studnią.
− Bęben zwijany/odwijany hydraulicznie z płynna regulacją prędkości obrotowej o pojemności min 100m węża wysokociśnieniowego DN 16.
− Drugi bęben pomocniczy - ciśnieniowy zwijany/odwijany hydraulicznie z wężem DN 13 o długości 60 m lub DN 10 o długości 80 m. Bęben z płynną regulacją prędkości obrotowej.
− Układ automatycznego układania węża na bębnie głównym oraz pomocniczym prowadzony przez prowadzenie ślimakowe.
− Zdalne sterowanie radiowe z funkcjami: włączanie/wyłączanie, regulacja obrotów silnika urządzenia, włączanie i wyłączanie pompy ciśnieniowej, awaryjne wyłączanie urządzenia, bezstopniowa regulacja prędkości rozwijania i nawijania węża głównego i pomocniczego, przełącznik wyboru pracy bębna
− Minimalny zasięg 100m. Dodatkowa bateria umieszczona w kabinie kierowcy.
− Możliwość zablokowania ramienia roboczego w min. 4 pozycjach.
− Możliwość zablokowania bębna w min. 5 pozycjach.
− Możliwość załadunku/rozładunku wózkiem widłowym.
c) Osprzęt
− Głowica standardowa z otworem do przodu (z pilotem),
− Głowica standardowa bez otworu do przodu (ślepa),
− Głowica czyszcząca rakietowa,
− Prowadnica węża dolna – banan,
− Rolka dolna ( banan ślizgowy ),
− Pistolet wysokociśnieniowy z lancą i dyszą,
− Licznik motogodzin.
d) Zabudowa pojazdu
− Zabezpieczenie przeciw-wilgociowe przestrzeni roboczej pojazdu poprzez: wyłożenie podłogi sklejką wodoodporną oraz pokrycie przestrzeni ładunkowej powłoką wodoodporną,
− Wygłuszenie i ocieplenie boków i dachu pojazdu wełną mineralną bądź pianką PUR,
− Zamontowanie szafki narzędziowej w przestrzeni ładunkowej,
− Zamontowanie oświetlenia LED przestrzeni ładunkowej,
− Osłona zbiornika przed uszkodzeniem w przestrzeni ładunkowej
− Ogrzewanie postojowe typu Webasto do ogrzewania przestrzeni gdzie zamontowane jest urządzenie
e) Inne
− Dostawa do siedziby Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 892682,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5101440,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5101440,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5101440,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450010553

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Szczuczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 19-230

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5101440,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1049190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1049190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450010553

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Szczuczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 19-230

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1049190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-15 do 2023-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.