eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9c94509-bd58-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Ochrona osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/WAG/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 982260 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ochrona osób i mienia obiektów Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 i 4 w Warszawie:
1) bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się
w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy, wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, zwanych dalej „Obiektami”, zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 r. poz. 838.), w ilości 31494 roboczogodzin, w tym 400 roboczogodzin w ramach opcji
2) monitorowanie sygnałów alarmowych informujących o napadzie, włamaniu z obiektów wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy;
3) przyjazd Grupy Interwencyjnej w przypadku wywołania alarmu lub jej przywołania,
4) sporządzenie dla każdego Obiektu „Instrukcji Ochrony Obiektu” uwzględniającej specyfikę wykonywanej działalności Zamawiającego;
5) opracowanie procedury działania Grupy Interwencyjnej uwzględniającej specyfikę i położenie Obiektów;
6) sporządzenie analizy ryzyka związanej z zapewnieniem ciągłości ochrony osób i mienia w sytuacji wystąpienia w powołanym Zespole choroby COVID-19 lub innego tego typu zagrożenia epidemiologicznego.
2. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia opisane zostały w dokumentach zamówienia stanowiących załączniki do SWZ. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzeniu dokumentów, które maja na celu dokładne zapoznanie się z przedmiotem zamówienia oraz oszacowaniem ryzyka świadczenia usługi w obiektach Zamawiającego.
3. Wymagania ogólne:
1) Liczba roboczogodzin – do 31 494, w tym 400 roboczogodzin w ramach opcji z zastrzeżeniem prawa do zmiany liczby roboczogodzin.
2) Ilość pracowników ochrony – 18
3) Kwalifikacje – wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji oraz wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzonego przez Komendanta Głównego Policji.
4) Pracownicy skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) zatrudnieni na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320.),
b) posiadający status kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 838. oraz legitymujących się upoważnieniem do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” i zaświadczeniem stwierdzającym odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2019.742 t. j. z dnia 2019.04.23).
c) nieposiadający statusu osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 511, 1000, 1076 i 1925), bez orzeczenia o inwalidztwie lub niezdolności do pracy wydanym przez właściwy organ rentowy bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności, inwalidztwa lub niezdolności do pracy
d) zobowiązani do obsługi systemów: BMS obiektu, central pożarowych i repetytora, systemu kontroli dostępu, systemu włamania i napadu, wizualizacji systemu pożarowego, systemu monitoringu wizyjnego.
e) pracujący w trybie zmian co 12 i 24 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wybrany w postępowaniu Wykonawca: Lider konsorcjum: MJK Spółka z o.o., Dominikańska 33, 02-738 Warszawa Członek konsorcjum: Matpol Grupa Bis Sp. z o.o., Dominikańska 33, 02-738 Warszawa, Członek konsorcjum: Matpol Grupa Sp. z o.o., Dominikańska 33, 02-738 Warszawa - nie stawił się na zawarcie umowy w wyznaczonym, ostatecznym terminie 28.07.2021 r. g. 10:00. Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy na warunkach wskazanych
w ofercie, co potwierdził w złożonym oświadczeniu.
W związku z powyższym, mając na uwadze upływające terminy oraz ekonomikę prowadzonego postępowania i ryzyko utraty ciągłości świadczenia usług ochrony, Zamawiający odstąpił od zastosowania art. 263 i unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 978899,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999999,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 978899,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.