Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00527024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00052025/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00157310/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu osobowego w Budynku C Uniwersytetu Artystycznego
im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marcinkowskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-967
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.pakulska@uap.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uap.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu osobowego w Budynku C Uniwersytetu Artystycznegoim. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82319fbf-8843-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00159348/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana dźwigu osobowego w Budynku C Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu dostępny dla wszystkich”, realizowanego w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-A039/21-00, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00527024
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UAP/PN/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę dźwigu osobowego w budynku Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, zlokalizowanym przy pl. Wielkopolskim nr 9. Realizację przedmiotu zamówienia podzielono na dwa Etapy:
a. I Etap - wykonanie prac przygotowawczych, tj. inwentaryzacji istniejącego szybu windowego, oceny stanu technicznego szybu windowego (ewentualnej ekspertyzy technicznej) pod kątem możliwości zamontowania nowego dźwigu osobowego, oraz sporządzenie projektu wykonawczo-warsztatowego dźwigu osobowego (dalej: „Dokumentacja Projektowa”);
b. II Etap - roboty budowlane prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i na podstawie zgłoszenia lub uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę, obejmujące wymianę dźwigu osobowego w budynku przy pl. Wielkopolskim nr 9, zakończone przeprowadzeniem czynności rejestracyjnych UDT w imieniu Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCHINDLER POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-00-02-069
7.3.3) Ulica: ul. Postępu 12A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa odczynników dla Laboratorium nr 2
- Remont pomieszczenia w żłobku Kalinka- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Zakup samochodu osobowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- ZP3/2787/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Materiały opatrunkowe dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im. J.Strusia w Poznaniu
- AN/ZP/110/24 Wykonanie usługi termomodernizacji 4 kortów tenisowych Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z wykonaniem usługi naprawy powłoki górnej części dachu kortu nr 4.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie ścian oraz sufitów w korytarzach w obrębie od parteru do 4 piętra, oraz pomieszczeń pracowni RTG w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń OAiIT z wyposażeniem medycznym oraz uwzględnieniem wymagań dla pacjentów z COVID-19" dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
- Wykonanie robót budowlanych na terenie obiektu CZRL, ul Wieżowa 8
- Przebudowa wymiennikowni w ramach realizacji zadania pn. "Przebudowa z nadbudową budynku nr 36 wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek wielofunkcyjny
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Piotrków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.