eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@igkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igkim.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d267025-590f-437b-b065-5f101d96a616

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094257/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPZ.2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165, w tym karmy suchej i mokrej.
2. Przewidywany zakres i ilość dostaw objętych zamówieniem:
1) karma sucha dla psa – ok. 12 000 kg;
2) karma mokra dla psa – ok. 1 600 kg;
3) karma sucha dla kota – ok. 1 323 kg;
4) karma mokra dla kota – ok. 99 kg.
3. Wymagania jakościowe (żywieniowe) karmy:
1) specyfikacja pełnoporcjowej karmy suchej dla psa:
skład karmy: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 38%, w przypadku karmy z rybą - mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 35% oraz ryby i produkty rybne nie mniej niż 4%;
składniki analityczne nie mniej niż:
białko surowe - 27%, tłuszcz surowy - 16%, popiół surowy – 7,5%, włókno surowe - 3%, kwasy tłuszczowe Omega-6 - 1%, kwasy tłuszczowe Omega-3 - 0,13%;
2) specyfikacja pełnoporcjowej karmy mokrej dla psa:
skład karmy: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 70%;
3) specyfikacja pełnoporcjowej karmy suchej dla kota:
skład karmy: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 34%, w przypadku karmy z rybą mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 29% oraz ryby i produkty rybne nie mniej niż 4%;
4) specyfikacja pełnoporcjowej karmy mokrej dla kota
skład karmy: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego nie mniej niż 60%.
4. Oferowana karma musi spełniać wymagania obowiązujących norm krajowych i unijnych w zakresie dopuszczenia do obrotu. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, iż dostarczana karma spełnia te wymagania.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wskazanych w pkt 2. Wskazane ilości mają charakter szacunkowy i Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania ich w całości, a Wykonawcy nie będzie wówczas przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu.
6. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich, spełniający wymagania jakościowe (żywieniowe), o których mowa w pkt 3.
7. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację umowy na poziomie co najmniej 60% kwoty łącznego zobowiązania, zgodnie ze złożoną ofertą.
8. Warunki dotyczące realizacji dostaw:
1) miejsce dostawy: Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165;
2) wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym koszty dostawy) ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty;
3) zakup i dostawa karmy odbywać się będzie sukcesywnie (nie rzadziej niż raz na trzy miesiące) wyłącznie według potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem ilości karmy, rodzaju karmy (sucha czy mokra), przeznaczenia (dla psów czy kotów) oraz terminu dostawy;
4) zlecenia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną i/lub telefonicznie;
5) osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest p. Paulina Marczak – Inspektor w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu;
6) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) terminowego wykonania poszczególnych zamówień, zgodności dostarczonej karmy z zamówieniem oraz ofertą, i obowiązującymi przepisami prawa,
b) realizacji każdego z zamówień w ciągu 4 dni roboczych, licząc od dnia następującego po dniu złożenia zlecenia, przez cały okres obowiązywania umowy,
c) w przypadku dostarczenia Zamawiającemu karmy niezgodnej z wymaganiami jakościowymi (żywieniowymi), o których mowa w pkt 5.4 oraz w ilościach niezgodnych z zamówieniem, upoważniony pracownik Zamawiającego, odpowiedzialny za realizację zamówienia i kontakt z Wykonawcą złoży Wykonawcy reklamację w formie pisemnej, która zostanie rozpatrzona w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej złożenia. Po upływie tego terminu, reklamacja będzie uważana za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwej lub niezgodnej z ofertą Wykonawcy karmy na nową, wolną od wad i zgodną z ofertą, a także do uzupełnienia braków ilościowych, w terminie 5 dni roboczych,
d) niezwłocznego potwierdzenia drogą elektroniczną otrzymania od Zamawiającego (pracownika Zamawiającego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia i kontakt z Wykonawcą) reklamacji. Jeśli Wykonawca nie potwierdzi otrzymania reklamacji, Zamawiający będzie domniemywać, że dotarła ona do Wykonawcy, chyba że udowodni on, że z przyczyn technicznych było to niemożliwe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15713000-9 - Karma dla zwierząt domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125833,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157737,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125833,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CiA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361988426

7.3.3) Ulica: Pułtuska 32

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125833,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.