eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Filipów › Przebudowa ulicy Jordyka, Bema i Olendry w miejscowości Filipów.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Jordyka, Bema i Olendry w miejscowości Filipów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Filipów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbaska 2

1.5.2.) Miejscowość: Filipów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-424

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 569 60 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@filipow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filipow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://filipow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Jordyka, Bema i Olendry w miejscowości Filipów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167afe04-aabe-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017859/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa ul. Jordyka, Bema i Olendry w msc. Filipów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.7225.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3733884,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Jordyka, Bema i Olendry w miejscowości Filipów.
1) Długość odcinków dróg lub nr działek objętych przebudową na nawierzchnię z kostki betonowej:
a) ul. Jordyka: 129,38 m tj. od km 0+0,00 do km 0+129,38 m wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, budową kanału technologicznego, wymianą oświetlenia ulicznego, likwidacją kolizji z siecią energetyczną, wodociągową i sanitarną, robotami w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1109B relacji Filipów – Bakałarzewo oraz pracami towarzyszącymi;
b) ul. Bema o łącznej długości 412,98 m, w tym:
- od km 0+0,00 do km 0+194,00 m - trasa 1,
- od km 0+0,00 do km 0+218,98 m - trasa 2,
wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, wymianą oświetlenia ulicznego, likwidacją kolizji z siecią wodociągową i sanitarną oraz pracami towarzyszącymi;
c) ul. Olendry o łącznej długości 779,61 m, w tym:
- od km 0+0,00 do km 0+546,34 m - trasa 1
- od km 0+0,00 do km 0+136,30 m - trasa 2
- od km 0+0,00 do km 0+096,97 m - trasa 3,
wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, wymianą oświetlenia ulicznego, likwidacją kolizji z siecią energetyczną, wodociągową i sanitarną, robotami w obrębie skrzyżowania z drogą gminną nr 101895B oraz pracami towarzyszącymi;
d) utwardzenie częściowe działek oznaczonych geodezyjnie:
- nr 2007/2 wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej, robotami w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1109B relacji Filipów – Bakałarzewo oraz pracami towarzyszącymi;
- nr 1594 wraz z pracami towarzyszącymi.

2) Zakres prac obejmuje miedzy innymi wykonanie:
- roboty przygotowawcze w tym rozbiórkowe nawierzchni jezdni i elementów ulicy, w tym roboty geodezyjne, oczyszczenie terenu budowy z krzaków i drzew itp.,
- roboty ziemne związane z wykonaniem wykopów i nasypów, wymianą gruntu i korytowaniem pod konstrukcję nawierzchni jezdni i jej elementów, usunięcie humusu z odwozem ziemi,
- korekta łuków pionowych i poziomych,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
- wykonanie warstwy z kostki betonowej,
- przebudowę zjazdów indywidualnych,
- przebudowę skrzyżowań dróg gminnych i powiatowej,
- wykonanie poboczy,
- roboty porządkowe,
- oznakowanie pionowe,
- budowa sieci kanalizacji deszczowej,
- likwidacja kolizji z siecią energetyczną, wodociągową i sanitarną,
- budowa kanału technologicznego,
- wymiana oświetlenia ulicznego istniejącego na słupach PGE,
- urządzenie drogi zastępczej na potrzeby obsługi inwestycji i ruchu mieszkańców w zakresie: wycinki 32 szt. drzew wraz z usunięciem karczy kolidujących, roboty ziemne związane z poszerzeniem istniejącej jezdni z 2,5m do 6,5m wraz z poboczami obustronnymi szer. 0,75m, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o gr. 20 cm na dł. ok. 210 mb.
- wykonanie i montaż tablic pamiątkowych szt. 3 wg wytycznych Zamawiającego.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SWZ – projekt umowy, pozwolenia na budowę i zgłoszenia, przedmiar robót będący elementem załącznika nr 1 do SWZ, przy czym przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
4) Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót (jeżeli został dołączony do SWZ) zwanych dalej „dokumentacją projektową” stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.

UWAGA!!!
Przedmiot zamówienia obejmuje poza dokumentacją projektową dodatkowo:
- wycinkę drzew i karczy kolidujących z inwestycją: sosna szt. 32 – obwód pnia: 20-50cm; świerk szt. 17 – obwód pnia: 20-50cm; modrzew szt. 1 – obwód pnia 50cm;
- po wykonanych robotach należy dokonać czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej przez WUKO na odcinkach drogi objętej inwestycją z zanieczyszczeń po budowie;

5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na ewentualnie występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
6) Załączony przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ Zamawiający udostępnia jako materiał informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiaru robót przygotowanego przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy. Załączony do SWZ przedmiar robót, stanowi jedynie przykładowe wyliczenie zakresu i nie może być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze robót.
7) Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej.
8) Wszystkie nazwy urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Mogą być zastąpione przez inne równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
9) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
10) Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11) Wszystkie roboty należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu.
12) Na postawie art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nie przyznania środków na dofinansowanie zamówienia z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5365505,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6712350,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5365505,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790012280

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1A

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

na dzień podpisania umowy podwykonawca i zakres robót nie jest znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5365505,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.