Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148117 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfe7cb7-fc08-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Miasta Otwock” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa IV, Działanie 4.2, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie w trybie z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 1) w zw.z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz.U.2019.2019, dalej ustawy PZP) - w zw. z umową WIN/8/2021 z dnia 25.01.2021 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.29.2020 o nazwie: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego (...)".
Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Było w przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita
jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej objętej termomodernizacją tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka" polegające na:
- kompleksowym remoncie istniejącego stropodachu, polegającym na demontażu i utylizacji istniejących warstw papy,
-dokonania wyrównania powierzchni pod izolację w korytach jak i na pozostałej części dachu,
montażu wpustów dachowych z podgrzewaniem,
-wykonania awaryjnych otworów przelewowych w attykach, lokalnych napraw kominów
z ociepleniem i tynkowaniem,
-obróbek blacharskich na czapkach kominowych, wymianą wywiewek,
-położenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na przygotowanym podłożu z wywinięciami
na attykach i kominach
-wszelkich niezbędnych prac w celu prawidłowego funkcjonowania stropodachu.
2) Opis przedmiotu zamówienia został określony na podstawie opinii technicznej, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do niniejszego zaproszenia.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1. sporządzenia projektu dachu
2. zabezpieczenia terenu robót,
3. zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
4. zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,
5. organizacji zaplecza budowy,
6. ubezpieczenia budowy,
7. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem kart materiałowych, certyfikatów, kart katalogowych, kart gwarancyjnych, wytycznych do konserwacji i przeglądów, koniecznych do utrzymania gwarancji,
8. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
9. prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Żłobka w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie placówki.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą
na podstawie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVUS Sp. z .o o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272747632
7.3.3) Ulica: Grzybowska 80/82
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa izotopu I-123 do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Dostawa elementów opakowań transportowych - bębnów (hoboków) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Dostawa zasilaczy elektrycznych prądu stałego do akceleratora liniowego PolFEL.
- Wykonanie Zadania: Wykonanie robót budowlanych związanych z budową: Część 1: ciągu pieszo rowerowego w ul. Reymonta od ul. Westerplatte do ul. Grunwaldzkiej "Budowa ciągu pieszo-rowerowego(...)
- Dostawa igieł do generatorów Mo/Tc do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Roboty remontowe w budynkach portierni i szkoły w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej w zakresie rozbudowy strefy wellness w Parku Wodnym Koszalin
- Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Głuchołazach oraz budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Bodzanów, w ramach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Zabezpieczenie hałdy poeksploatacyjnej w nieczynnym kamieniołomie piaskowca w Gminie Kozy
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Gorzków, miejscowość Wielkopole - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.