eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockPodobne roboty budowlane w placówce oświatowej tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka".



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148117 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfe7cb7-fc08-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Miasta Otwock” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa IV, Działanie 4.2, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie w trybie z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 1) w zw.z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (Dz.U.2019.2019, dalej ustawy PZP) - w zw. z umową WIN/8/2021 z dnia 25.01.2021 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.29.2020 o nazwie: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w następujących zakresach: oświetlenia wewnętrznego (...)".
Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Było w przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita
jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podobne roboty budowlane w placówce oświatowej objętej termomodernizacją tj. Żłobek Miejski w Otwocku, ul. Wronia 7, w ramach zadania budżetowego pn., „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej miasta Otwocka" polegające na:
- kompleksowym remoncie istniejącego stropodachu, polegającym na demontażu i utylizacji istniejących warstw papy,
-dokonania wyrównania powierzchni pod izolację w korytach jak i na pozostałej części dachu,
montażu wpustów dachowych z podgrzewaniem,
-wykonania awaryjnych otworów przelewowych w attykach, lokalnych napraw kominów
z ociepleniem i tynkowaniem,
-obróbek blacharskich na czapkach kominowych, wymianą wywiewek,
-położenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej na przygotowanym podłożu z wywinięciami
na attykach i kominach
-wszelkich niezbędnych prac w celu prawidłowego funkcjonowania stropodachu.
2) Opis przedmiotu zamówienia został określony na podstawie opinii technicznej, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załączonych do niniejszego zaproszenia.
3) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1. sporządzenia projektu dachu
2. zabezpieczenia terenu robót,
3. zapewnienia stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
4. zapewnienia bieżącej obsługi wykonanych prac,
5. organizacji zaplecza budowy,
6. ubezpieczenia budowy,
7. wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych robót do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem kart materiałowych, certyfikatów, kart katalogowych, kart gwarancyjnych, wytycznych do konserwacji i przeglądów, koniecznych do utrzymania gwarancji,
8. wykonanie wszystkich innych prac w tym ujętych w projekcie umowy oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
9. prowadzenie prac w uzgodnieniu z Dyrekcją Żłobka w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie placówki.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą
na podstawie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVUS Sp. z .o o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272747632

7.3.3) Ulica: Grzybowska 80/82

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.