eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022



Og³oszenie z dnia 2021-08-13


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00148078 z dnia 2021-08-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nowe Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Apteczna 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 661 49 20

1.5.8.) Numer faksu: 23 661 49 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugnowemiasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6259c876-fc01-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00148078

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Platforma Zakupowa – nale¿y przez to rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych w formie elektronicznej s³u¿±ce szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ, zwane dalej „Platform±” lub „Systemem”.
Informacje dodatkowe
Oferty nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej.
Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji.
Elektronicznie na adres e-mail: info@ugnowemiasto.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
w zak³adce „Korespondencja”.
Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Nowe Miasto; https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje
o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Nowe Miasto tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
W³±czona obs³uga JavaScript;
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
2. administratorem danych osobowych Wykonawców oraz osób wskazanych w ofertach jest Wójt Gminy Nowe Miasto;
3. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez email: iod@ugnowemiasto.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. dane Wykonawców przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego SI.271.1.2021.NP prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), zwanej dalej „Pzp” oraz aktów wykonawczych do niej.
4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawców bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP;
5. dane osobowe zawarte w ofercie bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, okres rêkojmi i gwarancji oraz przedawnienia roszczeñ, wynikaj±cych z umowy;
6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy lub osób wskazanych w ofercie jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP;
7. w odniesieniu do danych osobowych zwartych w ofercie, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jego danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna ,¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania jego danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SI.271.1.2021.NP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dowóz dzieci i m³odzie¿y
z terenu Gminy Nowe Miasto do szko³y i przedszkola w roku szkolnym 2021/2022” oraz bezpieczne odwo¿enie ze szko³y do wyznaczonych punktów zbiórki. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ miejsca siedz±ce dla wszystkich objêtych dowozem uczniów , z zapewnieniem wszystkich zasad bezpieczeñstwa przejazdu
w pozycji siedz±cej. W razie awarii pojazdu wykonuj±cego przewóz uczniów, Wykonawca zobowi±zany jest do podstawienia autobusu zastêpczego na w³asny koszt.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu tj. dowo¿enia i rozwo¿enia uczniów do:
- Zespo³u Szkó³ im. Integracji Europejskiej w Nowym Mie¶cie znajduj±cego siê przy ul. Ciechanowskiej 15;
- Przedszkola Samorz±dowego im. Misia Uszatka w Nowym Mie¶cie znajduj±cego siê przy ul. Ciechanowskiej 17.
3.1 Cztery trasy dowozu o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 120 km:
TRASA A
Nowe Miasto-Folwark, W³adys³awowo, Rostki, Miszewo B, Grabie, Miszewo Wielkie, Nowe Miasto, Przepitki, Kad³ubówka, Nowe Miasto.

TRASA B
Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki,
Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty, Zasonie, Nowe Miasto.
TRASA C
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin, Nowe Miasto.
TRASA D
Nowe Miasto, Joniec, Nowe Miasto.
3.2 Siedem tras odwozu o ³±cznej d³ugo¶ci oko³o 160 km

TRASA A
Kad³ubówka, Miszewo Wielkie, Grabie, Miszewo B, W³adys³awowo, Rostki, Nowe Miasto-Folwark.
TRASA B
Nowe Miasto-Folwark, W³adys³awowo, Rostki, Miszewo B, Grabie, Miszewo Wielkie, Kad³ubówka, Przepitki.
TRASA C
Zasonie, Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki, Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty.
TRASA D
Zasonie, Go¶cimin Wielki, Karolinowo, Gucin, Zawady B, Zawady Stare, Go¶cimin Wielki, Modzele-Bart³omieje, Henrykowo, Czarnoty.
TRASA E
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Szczawin, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin.
TRASA F
Latonice, Janopole, Szczawin, Adamowo, Klukówek, Szczawin, Wólka Szczawiñska, Anielin, Belin.
TRASA G
Nowe Miasto, Joniec, Nowe Miasto.
Podane d³ugo¶ci tras s± przybli¿one, s³u¿±ce do obliczenia warto¶ci zamówienia
i porównania z³o¿onych ofert. Kolejno¶æ przejazdów oraz faktyczne d³ugo¶ci tras mog± uleæ zmianie oraz faktyczne wykorzystanie pojazdów zostan± dookre¶lone. Pojazdy przeznaczone do dowozu dzieci i m³odzie¿y winny spe³niaæ warunki okre¶lone w
Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia ( tekst jednolity- Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
4. Do wykonania zamówienia niezbêdne s±:
- 3 autobusy do przewozu osób- 55 miejsc siedz±cych
- 1 bus do przewozu osób – co najmniej 10 miejsc siedz±cych

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-02 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja przetargowa.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u
w postêpowaniu i wykluczy z ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ
dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
4. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie:
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z dokumentami zamówienia nie
powoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty, w tym m.in. polegaj±ce na:
a) b³êdnym obliczeniu kwoty prawid³owo podanej w ofercie stawki podatku VAT,
b) b³êdnym sumowaniu w ofercie warto¶ci netto i kwoty podatku VAT,
4. Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w ramach kryterium cena obliczona zostanie zgodnie z poni¿szym wzorem:
4.1 Cena ofertowa – znaczenie 60 %
Cn/Cof.b x 60 = ilo¶æ punktów
Cn – najni¿sza cena realizacji zamówienia wyliczona zgodnie z pkt. 3 spo¶ród ofert nie odrzuconych
C of.b – cena realizacji zamówienia wyliczona dla oferty badanej
4.2 Czas podstawienia autobusu zastêpczego - znaczenie 20%
(liczony w minutach) w razie awarii
Zaoferowany przez Wykonawców czas podstawienia autobusu zastêpczego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 30 min. Wykonawca zobowi±zany bêdzie podaæ deklarowany czas podstawienia autobusu zastêpczego w pe³nych minutach. W zwi±zku z ustalonym kryterium "Czas podstawienia autobusu zastêpczego" wykonawcy zaoferowaæ mog± ni¿ej wymienione czasy, które bêd± podlegaæ punktacji:
czas podstawienia autobusu zastêpczego 30 min - 0 pkt.
czas podstawienia autobusu zastêpczego 20 min - 10 pkt.
czas podstawienia autobusu zastêpczego 15 min - 15 pkt.
czas podstawienia autobusu zastêpczego 10 min - 20 pkt.
4.3 Termin p³atno¶ci faktury bêdzie liczony od daty wystawienia w nastêpuj±cy sposób - znaczenie 20%
termin 7 dni –0 pkt.
termin 14 dni –10 pkt.
termin 21 dni –15 pkt.
termin 30 dni –20 pkt.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje 30 –dniowy termin p³atno¶ci faktury, otrzyma maksymaln± liczbê punktów (20 pkt.). Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
5. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie do dwóch miejsc po przecinku.
6. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia warunki udzia³u
w postêpowaniu oraz uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
7. Zamawiaj±cy informuje niezw³ocznie wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo
miejsce zamieszkania i adres, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, je¿eli s± miejscami wykonywania dzia³alno¶ci wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±czn± punktacjê,
2) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3) wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równowa¿no¶ci lub braku spe³niania wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci,
4) wykonawcach, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu, ale nie zostali zaproszeni do kolejnego etapu negocjacji albo dialogu,
5) dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów,
6) nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów,
7) uniewa¿nieniu postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastêpczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
 posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci
zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
 posiadania okre¶lonej sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
 posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - warunek posiadania zdolno¶ci
zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia
kierowców posiadaj±cych uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy
kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób, warunek zdolno¶ci technicznej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:
- 3 autobusy do przewozu osób 55 miejsc siedz±cych,
- 1 bus do przewozu osób minimum 10 miejsc siedz±cych;
2. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu odbywa siê dwuetapowo:
a) etap I – Ocena wstêpna, której poddawani s± wszyscy Wykonawcy, odbêdzie siê na
podstawie informacji zawartych w O¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u
i o¶wiadczeniu o nie podleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi±cymi za³±czniki nr 2 i 3 do SIWZ, oraz za³±cznikami 4 i 5 do SIWZ
b) etap II – Ostateczne potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu
zostanie dokonane na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê.
Ocenie na tym etapie podlegaæ bêdzie wy³±cznie Wykonawca, którego oferta zosta³a
najwy¿ej oceniona spo¶ród ofert z³o¿onych nie odrzuconych,
3. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ o¶wiadczenia lub innych dokumentów niezbêdnych do
przeprowadzenia postêpowania lub z³o¿one o¶wiadczenie lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania.
4. Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê, który nie wykaza³ spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu; lub nie wykaza³ braku podstaw do wykluczenia zgodnie z przypadkami podanymi w art. 108 ustawy Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.1129 ze zm.).
5. Ofertê wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ nastêpuj±cych dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1.1 WRAZ Z OFERT¡ - (obowi±zek z³o¿enia dokumentu dotyczy ka¿dego Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê)
- O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu za³±cznik nr 3 do SWZ
- O¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 2 do SWZ
-Wykaz narzêdzi technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug w celu wykonania zamówienia- za³±cznik nr 5 do SWZ
- Wykaz osób które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia - za³±cznik nr 4 do
SWZ
- pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego na którego zdolno¶ciach technicznych,
zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca polegaæ bêdzie przy
realizacji przedmiotu zamówienia do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia,
- pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania wspólnej oferty do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
1.2 PO OCENIE OFERT – NA WEZWANIE ZAMAWIAJ¡CEGO W TERMINIE NIE KRÓTSZYM NI¯ 5 DNI – obowi±zek z³o¿enia dokumentów dotyczy Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, Wykonawca sk³ada dokumenty:
1) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o
podstawie do dysponowania tymi zasobami.– za³±cznik nr 5
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania
zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 4,
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e
wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. 4 i 5 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub
zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych
nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - za³. Nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa w pkt. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a
wybrana, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilka podmiotów ka¿dy z Wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
a) komplet dokumentów wymienionych w ust. 1.2 pkt. 4 i 5.
11. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia nale¿y
przekazaæ Zamawiaj±cemu przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposób okre¶lony w przepisach
rozporz±dzenia wydanego na podstawie art. 70 PZP. Podmiotowe ¶rodki
dowodowe sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ z³o¿one wraz z t³umaczeniem
na jêzyk polski.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
a) zmiany terminu realizacji us³ugi, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, og³oszonego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej,
b) wyst±pienia urzêdowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy,
c) w przypadku zmiany liczby dowo¿onych dzieci (nowe dziecko, rezygnacja z dowozu), zmiany o¶rodka/placówki o¶wiatowej oraz miejsca zamieszkania dziecka, powoduj±c tym samym zmianê trasy,
d) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2. Wykonawca poinformuje niezw³ocznie zamawiaj±cego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, formy prawnej lub numeru rachunku bankowego i przed³o¿y dokumenty potwierdzaj±ce te zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-23 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-08-13 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.