eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › "Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148042 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Goplańska

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/475549

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliw, mocznika, olejów i płynów na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. z podziałem na 3 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc497d4-d584-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014196/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliw i olejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 374390,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego (ON) dla samochodów oraz sprzętu należącego do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o. oraz dostawa gazu LPG w następującej orientacyjnej ilości, tj.:

Orientacyjna ilość
1. oleju napędowego (ON) litr 87 000
2. benzyny bezołowiowej Pb 95 litr 1 200
3. Gaz LPG litr 1 400

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.5.5.) Wartość części: 364227,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa roztworu mocznika w następującej, orientacyjnej ilości:


Lp.
Przedmiot zamówienia
J.m.
Orientacyjna ilość
1. Roztwór mocznika litr 1 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów, płynów chłodniczych, płynów do spryskiwaczy oraz odmrażaczy do szyb w następującej, orientacyjnej ilości:


Lp.
Przedmiot zamówienia
J.m.
Orientacyjna ilość
1. Olej silnikowy mineralny w klasie lepkości SAE30 (opakowanie po 20l) litr 100
2. Olej hydrauliczny w klasie lepkości ISO VG 32 (opakowanie po 20I) litr 400
3. Olej silnikowy w klasie lepkości10W/40 (opakowanie po 20l) litr 800
4. Olej silnikowy w normie API CC w klasie lepkości 15W40 (opakowanie po 20l) litr 200
5. Olej do układów wspomagania (czerwony) litr 10
6. Płyn do chłodnic do temp. krzepnięcia -350C litr 200
7. Płyn do chłodnic (mieszalny z każdym kolorem płynu do chłodnic do wszystkich modeli i rodzajów samochodów -350C) litr 200
8. Płyn do spryskiwaczy letni (opakowanie po 5 l) Szt. 50
9. Płyn do spryskiwaczy zimowy (opakowanie po 5 l) Szt. 50
10. Odmrażacz do szyb samochodowych (opakowanie 1l) Szt. 100
11. Olej silnikowy w klasie lepkości 15W40 (opakowanie po 20I) litr 200

4.5.3.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443104,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470387,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443104,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olkop Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466

7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443104,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2029,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2029,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPOLTRANS 1 sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542678707

7.3.3) Ulica: Norweska

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2029,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu cz. III do upływu terminu składania ofert zostały złożone trzy oferty. Oferta Wykonawcy MGH Małopolska Grupa Handlowa sp. z o.o. ul. Szlak 77/222, 31-153 Kraków oraz Wykonawcy Syntaco sp. z o.o. ul. Lutycka 11, 60-415 Poznań zostały odrzucone.
Oferta Wykonawcy OPOLTRANS 1 sp. z o.o., u. Norweska 13, 45-920 Opole z ceną ofertową 28 661,90 zł brutto, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć wynosiła 10 000 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22618,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28661,90 PLN

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.