Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00099835/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZELCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 20A
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825683210
1.5.8.) Numer faksu: 825683225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01afcc90-c23c-4082-8d5b-02c4876354ef1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01afcc90-c23c-4082-8d5b-02c4876354ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00099835
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149766,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2025 roku sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce.
Elementy umundurowania muszą być zgodne co do formy i wykonania z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności z unormowaniami wymienionymi poniżej:
a)
Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia,
b)
Zarządzenie Nr 107/2024 w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów leśnika według rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak służbowych dla osób uprawnionych do ich noszenia
c)
Zarządzenie Nr 95/2024 z dnia 1 sierpnia 2024 r. Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych.
d)
Zarządzenie Nr 107/2023 z dnia 29.11.2023 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmiany i nadania tekstu jednolitego Zarządzenia 14 DGLP z dnia 10.02.2022 r. w sprawie doraźnego wyposażenia i testowania munduru leśnika,
e)
Zarządzenie Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurowych leśnika,
c)
Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika,
d)
Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno -technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
e)
Zarządzenie nr 50 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
f)
Zarządzenie 136 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zmiany zarządzenia 95 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych ( Znak.: EZ.241.14.2024) .
g)
Zarządzenie nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany powyższych rozporządzeń lub zarządzeń . Odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony osobistej powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m. in. muszą posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i muszą być oznaczone symbolem (CE). Szczegółowy opis sortów bhp zawierają Polskie Normy:
-odzież ochronna (ubrania) wymagania ogólne PN-EN 340:2006
-środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012
-obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008
-odzież ochronna -ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008
-odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058
Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/425 z dnia 9 marca 2016 w prawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz.U. UE L 81 z 31.03.2016, str. 51), Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344); a także
Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych
Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku.
Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6902 pkt., ustalonych w oparciu o
Zarządzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23 sierpnia 2024r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.EZ.240.2.2024),.
Łączną szacowaną ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania leśnika zawiera załącznik nr 8A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18110000-3 - Odzież branżowa
18211000-1 - Peleryny
18223200-0 - Kurtki
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18235300-8 - Swetry
18332000-5 - Koszule
18423000-0 - Krawaty
18424000-7 - Rękawice
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia głowy
18800000-7 - Obuwie
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18222200-3 - Komplety odzieżowe
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183411,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183411,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183411,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. IRMAK Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121081202
7.3.3) Ulica: Roztocze 5c/4a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183411,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-13 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zakup pojazdu kwatermistrzowskiego dla KP PSP w Hrubieszowie
- Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku dawnej szkoły na centrum opiekuńcze
- "Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczo-garażowego przy Ośrodku Zdrowia w Kryłowie na punkt apteczny"
- "Remonty dróg powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remonty dróg powiatowych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- Remont pomieszczeń garażowych w KP PSP Hrubieszów
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży dla edukatorów w ramach Kampanii Kolejowe ABC III (2)
- Dostawa sortów mundurowych, odzieży służbowej i BHP dla pracowników Świętokrzyskiego Parku Narodowego w 2025 roku
- Dostawa odzieży medycznej i obuwia dla pracowników Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- (16A) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 42/D
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.