Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00109643/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147961 z dnia 2021-08-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac związanych z zagosp.posc.-Scalanie gruntów obr.Białopole,Buśno,Kicin,Strzelce –Kolonia i Zabudnowo,gm.Białopole- część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Insp.Nadz.Inwest.nad realizacją zad.pn.Wykonanie prac związanych z zagosp.posc.-Scalanie gruntów obr.Białopole,Buśno,Kicin,Strzelce –Kolonia i Zabudnowo,gm.Białopole- część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc4c7c6f-e095-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad prac.związ. z zagosp.posc.-Scalanie gruntów obrębu Białopole,Buśno,Kicin,Strzelce-Kolonia i Zabudnowo,gm.Białopole,powiat chełmski,woj.lubelskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109643/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13760,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym- „Scalanie gruntów obrębów Białopole, Buśno, Kicin, Strzelce – Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie- część II Zamówienie dotyczy operacji typu „Scalanie gruntów“ w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego obejmuje budowę i przebudowę dróg oznaczonych w zagospodarowaniu poscaleniowym nr: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 18, 20, 24, 40, 54,55, której zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
1. droga nr 7- Długość 156,77 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 0+156,77 o nawierzchni asfaltowej
2. droga nr 8- Długość 170 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 0+170,00 o nawierzchni asfaltowej
3. droga nr 9-Długość 170 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 0+170,00 o nawierzchni asfaltowej
4. droga nr 10- Długość 150 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 0+150,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB
5. droga nr 11-Długość 91 m, szerokość 3,0 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 0+091,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB ułożonych w 2 rzędy
6. droga nr 12-Długość 512 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od 0+000 km do km 0+512,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB
7. droga nr 18-Długość 1 535 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od km 0+000 do km 1+535,00 o nawierzchni tłuczniowej
8. droga nr 20-Długość 727,96 m, szerokość 3,5 m, Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+727,96 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu
9. droga nr 24-Długość 931,85 m, szerokość 3,5 m, Budowa drogi od 0+000 km do km 0+931,85 o nawierzchni tłuczniowej
10. droga nr 40-Długość 593,26 m, szerokość 3,5 m, Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+593,26 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu
11. droga nr 54-Długość 2 584,00, szerokość 3,5 m, Przebudowa drogi od km 0+000 do km 2+584 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu
12. droga nr 55- Długość 1 887,09 m, szerokość 3,5 m, Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+266,41 oraz od km 0+000 do km 0+620,68 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu
Razem zadanie obejmuje budowę dróg o łącznej długości 3 716,62 km oraz przebudowę dróg o łącznej długości 5 792,31 km.
Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ :
1) Projekty budowlane, projekty techniczne,
2) Projekty wykonawcze,
3) Projekty usunięcia kolizji telekomunikacyjnej,
4) Projekty stałej organizacji ruchu,
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
6) Przedmiary robót.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19887,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19887,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191669958
7.3.3) Ulica: Jasielska 11 skr. p. 2
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19887,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
2021-08-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, sprzętu komputerowego oraz serwerów wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu p.n. "PANS w Chełmie - Uczelnia dostępna 2.0"
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- część nr 8
- Dostawa 7 sztuk używanych sam. os. tej samej marki, modelu i typu, przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B oraz 1 używanego sam. os., przeznaczonego do egzaminowania na kategorię B+E dla WORD
- Naprawy sprzętu transportowego NOSG
- Sukcesywna dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy.
- Pełnienie kompleksowego i wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie stolarki okiennej w bud. A i bud. mieszkalnym w siedzibie MI wraz z robotami towarzyszącymi
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową pn.: "Przebudowa ulic Krzemiennej i Smoczej" - drugi etap realizacyjny
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: "Rozwój i poprawa bezpieczeństwa, jakości i wyników leczenia osób starszych w Szpitalu Specjalistycznym im. A Falkiewicza we Wrocławiu".
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.