eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztabin › Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZTABIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augustowska 53

1.5.2.) Miejscowość: Sztabin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-310

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 6439750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugsztabin@sztabin.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e6a7b8-aa81-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025368/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg na terenie Gminy Sztabin w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OAG.271.2.2022.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia obejmuje wykonanie w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”:
1) Przebudowy drogi gminnej Nr 102835B „Jastrzębna Druga – Ostrowie – Jastrzębna Pierwsza” na terenie wsi Ostrowie na odcinku o długości ok. 3100 mb
2) Przebudowy drogi gminnej Nr 167500B na terenie wsi Jasionowo k/Krasnegoboru na odcinku o długości ok. 1660 mb
3) Przebudowy drogi gminnej Nr 167680B „Droga powiatowa nr 1228B – droga gminna nr 102835B (ulica)” we wsi Jastrzębna Druga na odcinku o długości ok. 580 mb,
4) Przebudowy drogi gminnej Nr 102834B „Komaszówka - Lebiedzin” na terenie wsi Komaszówka na odcinku o długości ok. 2300 m,
5) Przebudowy drogi gminnej Nr 167503B „Droga powiatowa 1227B – Ściokła” na terenie wsi Ściokła na odcinku o długości ok. 990 m,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programach Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1) Realizacja zamówienia obejmuje:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowanie materiałów do dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego właściwego zezwolenia na wykonania robót budowlanych oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa,
b) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia zezwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii wymaganych obowiązującymi przepisami, w tym m.in.
• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
• zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów
• dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 7150000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia obejmuje wykonanie w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”:
1) Przebudowy drogi gminnej nr 102849B pn. „Droga gminna nr 102829B – Budziski” na terenie wsi Budziski na odcinku o długości ok. 1600 m,
2) Przebudowy drogi gminnej Nr 102825B „Janówek - Kamień” na terenie wsi Ewy na odcinku o długości ok.460 m,
3) Przebudowy drogi gminnej Nr 102821B „Jasionowo Dębowskie - Kopytkowo” na terenie wsi Jasionowo Dębowskie i Kopytkowo na odcinku o długości ok. 3000 m,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programach Funkcjonalno – Użytkowych (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji.
1) Realizacja zamówienia obejmuje:
a) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz przygotowanie materiałów do dokonania w imieniu i na rzecz Zamawiającego właściwego zezwolenia na wykonania robót budowlanych oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie przepisy prawa,
b) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa,
c) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do uzyskania w imieniu Zamawiającego niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia zezwoleń, decyzji, uzgodnień i opinii wymaganych obowiązującymi przepisami, w tym m.in.
• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
• zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów
• dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizację inwestycji drogowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 4900000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6899875,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9575174,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6899875,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. KAMPOL Barbara Szymczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451176784

7.3.4) Miejscowość: Małyszówka Kolonia 33

7.3.5) Kod pocztowy: 16-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6899875,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5429332,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5996865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5429332,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKODROM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461661689

7.3.3) Ulica: Mirabelki 25

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5429332,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.