Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078226/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00131481/01 - Wynik z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup nowego sprzętu IT na potrzeby cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- Cyfrowa gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup nowego sprzętu IT na potrzeby cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- Cyfrowa gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-259a172a-a2e1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup nowego sprzętuna IT na potrzeby cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- Cyfrowa gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój Cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078226
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego sprzętu IT na potrzeby cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- Cyfrowa gmina.Zadanie nr 1:Dostawa komputera do zastosowań multimedialnych. Jednostka centralna wraz z bezprzewodową klawiaturą i myszką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ pn.:zadanie_nr_1_dostawa_komputera_do_zastosowan_multimedialnych_jednostka_centralna_wraz_z_bezprzewodowa_klawiatura_i_myszka_wymagane_minimalne_parametry_techniczne
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 13000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego sprzętu IT na potrzeby cyfryzacji Urzędu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna- Cyfrowa gmina.Zadanie nr 2: Dostawa monitora z aktywną matrycą – dotykowy 65’, stojak mobilny do monitora 65”, router bezprzewodowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ pn.: zadanie_nr_2_dostawa_monitora_z_aktywna_matryca_dotykowy_65’’_stojak_mobilny_do__monitora65”_router_bezprzewodowy_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39153000-9 - Meble konferencyjne
32413100-2 - Rutery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 12260,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18673,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21448,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18673,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIserw Kraków, ul. Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7341189166
7.3.3) Ulica: ul. Królowej Jadwigi 31
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18673,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla Osiedla Pomirki w miejscowości Złockie, gmina Muszyna
- "Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE II
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.