Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092526/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb
wykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.cps.srodmiescie.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, rybwykonywane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42cf5b18-ab8c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147760
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027815/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy pieczywa
1.2.2 Dostawy wyrobów cukierniczych
1.2.3 Dostawy ryb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich, ryb do Zamawiającego, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Ofertowym Załącznik nr 2 do SWZ i OPZ; tj.:1 chleb pszenno - żytni na naturalnym zakwasie bez polepszaczy z obniżoną zawartością soli i substancji słodzących, min 500 g (+/- 10%), krojony i pakowany kg 2 500
2 chleb pełnoziarnisty z ziarnami słonecznika na naturalnym zakwasie bez polepszaczy z obniżoną zawartością soli i substancji słodzących min 500g (+/- 10%) - krojony i pakowany kg 1 500
3 chleb żytni razowy z pełnoziarnistej mąki żytniej 65% w tym mąka żytnia razowa 39% na naturalnym zakwasie min 500 g (+/- 10%) - krojony i pakowany kg 400
4 bułka grahamka, mąka pszenna graham min 43%, min 65 g (+/-10%) kg 200
5 bułka kajzerka, mąka pszenna, min 55g (+/- 10%) kg 500
6 bułka wieloziarnista z otrębami, nasionami słonecznika, siemieniem lnianym, min 70 g (+/- 10%) kg 200
7 bułeczka pszenna, maślana o złocistej skórce charakteryzująca się delikatnym miękiszem o słodkawym smaku, min 90 g (+/- 10%) kg 140
8 bułka pszenna typu "wrocławska" z obniżoną zawartością soli i substancji słodzących, min 300 g (+/- 10%) - nie krojona kg 150
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia („OPZ”) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Wykonawca zobowiązany jest do:a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,
b) dostarczania zamawianego przedmiotu zamówienia, do budynków Zamawiającego usytuowanych w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 12A i ul. Twardej 1, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin w przypadku ciast i wyrobów ciastkarskich. Nazwa produktu i ilości tj.:
1 ciasto typu sernik śmietankowy, spód ciasta kruchy, ser twarogowy kg 70
2 ciasto typu sernik duet (z makiem), ser twarogowy, mak kg 75
3 ciasto typu szarlotka, spód ciasta kruchy, jabłka, cynamon, kruszonka kg 40
4 ciasto typu comber – czekoladowy biszkopt kg 50
5 makowiec - 800g pakowany kg 129
6 babka drożdżowa - wielkanocna - 500g pakowana kg 90
7 kruche ciasto z truskawką i galaretką kg 38
8 ciasto drożdżowe z owocami (truskawka, malina, jabłko, śliwka, owoce leśne) posypane kruszonką kg 20
9 ciasto typu jogurtowe z brzoskwinią kg 40
10 ciasto typu czekoladowe ze śliwką kg 35
11 drożdżówka z kruszonką i nadzieniem z owoców sezonowych: jabłko, wiśnia, truskawka, śliwka, jagody a poza sezonem owocowym nadzienie: ser lub budyń – waga min. 100g szt 510
12 pączek z ciasta drożdżowego z pudrem, nadzienie różane nie mniej niż 17% - waga min. 70g szt 603
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 16900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do opisu przedmiotu zamówienia powołane są podane niżej dokumenty. Stosuje się aktualne wydanie dokumentu powołanego (łącznie ze zmianami):- PN-A-86767 Ryby i inne zwierzęta wodne świeże i mrożone
- Wspólne wymagania i badania PN-A-86752 Ryby i inne zwierzęta wodne świeże i mrożone
- Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. U. L 364 z 20.12.2006, s 5 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz. U. L 338 z 22.12.2005, s 1 z późn. zm.)
Nazwa produktu i ilość, tj.:
1. filet z miruny mrożony ze skórą – bez glazury (produkcja morska)* kg 200
2. filet z miruny mrożony bez skóry – bez glazury (produkcja morska)* kg 180
3. filet z dorsza mrożony bez skóry - bez glazury (produkcja morska)* kg 80
4..karp świeży – płaty ze skórą kg 40
5. płaty śledziowe – solone bez skóry opakowania 500 g – 5000 g kg 100
6. śledź w sosie salsa (krojone filety ze śledzia atlantyckiego min.
42 %) 250 g – 2500 g kg 50
7. śledź w śmietanie (marynowane krojone filety śledziowe min.
36 % bez skóry w sosie śmietanowym) opakowania 250 g – 2500 g kg 40
8. makrela wędzona – duża tusza (świeża, zapakowana hermetycznie), opakowania 500g - max 1000 g kg 65
9. filet z makreli w sosie pomidorowym ( filety z makreli ze skórą min 62%, sos pomidorowy min 38%) – opak. 170g (+,- 5%) puszka szt. 100
10. filety śledziowe w oleju a la Matjas (min. 80% filety ze śledzia atlantyckiego) – opak. 220g (+,- 5%) szt. 150
11. tuńczyk w sosie własnym duże kawałki (tuńczyk min. 72%) - opak. 170g (+,- 5%) – puszka szt. 91
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211100-1 - Świeże filety rybne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowy s. c. Stanisław i Agnieszka Ponichtera
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762-17-36-296
7.3.3) Ulica: Białebłoto-Kobyla 1A
7.3.4) Miejscowość: Długosiodło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD PRODUKCYJNO - HANDLOWY S.C. " STANISŁAW I AGNIESZKA PONICHTERA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13538,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13538,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Kuliccy sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 835-000-29-89
7.3.3) Ulica: Grójecka 110
7.3.4) Miejscowość: Mszczonów
7.3.5) Kod pocztowy: 96-320
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA KULICCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA KULICCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13538,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25607,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25607,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25607,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-102-71-36
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25607,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 82 "Stumilowy Las" w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 35 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.