eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zapewnienie usług hotelarskich i hotelarskich usług towarzyszących dla uczestników projektu NPSYD/01/2021/EMPACT



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147237 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie usług hotelarskich i hotelarskich usług towarzyszących dla uczestników projektu NPSYD/01/2021/EMPACT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów Europejskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147027812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 99a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-595

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 542 84 05

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 542 84 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@copemswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copemswia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.copemswia.gov.pl/category/zp/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wdrażanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków pochodzących z bezzwrotnej pomocy zagranicznej oraz środków pochodzących z innych programów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie usług hotelarskich i hotelarskich usług towarzyszących dla uczestników projektu NPSYD/01/2021/EMPACT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac3dadd8-ea18-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00073998/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zapewnienie usług hotelarskich oraz hotelarskich usług towarzyszących dla uczestników projektu NPSYD/01/2021/EMPACT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

NPSYD/01/2021/EMPACT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122596/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COPE/23/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178468,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa podróży na terenie Europy dla uczestników projektu NPSYD/01/2021/EMPACT, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych i usług towarzyszących. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji umowy zleci dokonanie 17 rezerwacji miejsc hotelowych obejmujących łącznie ok. 270 osobonocy oraz zleci zapewnienie hotelarskich usług towarzyszących (zapewnienie sali konferencyjnej, przerw kawowych, etc.) na potrzebę 13 spotkań. Powyższe wartości mają charakter orientacyjny i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami, do wysokości posiadanego na ten cel budżetu tj. 191536,61 PLN brutto (całkowita wartość wynagrodzenia wykonawcy z tytułu rezerwacji oraz kosztu noclegów, usług towarzyszących, etc.). Zamawiający przewiduje, że usługi hotelarskie i hotelarskie usługi towarzyszące będą świadczone w następujących miastach: Rzym (Włochy), Helsinki (Finlandia), Amsterdam (Holandia), Bratysława (Słowacja), Bruksela (Belgia) oraz na terenie Szwecji. Zamawiający nie wyklucza możliwości zamawiania usług hotelarskich w innych destynacjach na terenie Europy, a także poza nią.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137402,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156480,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137402,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UPHOTEL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574

7.3.3) Ulica: Solna 4

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191536,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.