Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111626/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej – obręb Dubidze i obręb Konstantynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA BRZEŹNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 103
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Brzeźnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-331
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.8.) Numer faksu: 34 311 96 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowabrzeznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: nowabrzeznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24fb250e-b581-11ec-97c7-b646b0ba23df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci wodociągowej – obręb Dubidze i obręb Konstantynów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24fb250e-b581-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022000/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci wodociągowej - obręb Dubidze i obręb Konstantynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentacje projektową wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, a nastypnie wykonać roboty budowlane zgodnie z opracowana dokumentacją. W formie ,,Zaprojektuj i wybuduj". Ogólny zakres prac objętych zamówieniem:
Zakres do zaprojektowania:
- opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wodociągu PVC DN 110 ok. 800 mb. w m. Pieńki Dubidzkie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii poz. 2454 z dnia 20 grudnia 2021r.
Uzyskanie, swoim staraniem i na swój koszt:
- badan geotechnicznych gruntu (jeśli wymagane),
- wszystkich niezbędnych uzgodnień dla dokumentacji sporządzanej przez Wykonawcy (m.in. rzeczoznawca ds. ppoż., sanepid, gestorzy sieci),
- uzgodnień z Zamawiającym,
- wszystkich zgód instytucji określonych przez Prawo budowlane, przez prawo lokalne oraz wymaganych na podstawie odrębnych przepisów,
- niezbędnych decyzji i zgód wymaganych dla wykonania robot budowlanych, stanowiących zakres Wykonawcy, w tym pozwolenia na budowy /lub dokonania zgłoszenia robot budowlanych.
Zakres do wykonania:
- wykonanie robot budowlanych wymienionych i opisanych w zakresie rzeczowym niniejszego PFU na podstawie dokumentacji projektowej, obejmuj4cych:
- rozbudowy wodoci4gu PVC DN 110 ok. 800 mb.
Pozostały zakres Wykonawcy objęty przedmiotem zamówienia:
- sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych (dla całości przewidywanych prac),
- sporządzenie wszelkiej dokumentacji powykonawczej (w tym mapy inwentaryzacji), łącznie ze złożeniem we właściwych instytucjach,
- przygotowanie niezbędnych dokumentów oraz wystąpienia w imieniu Zamawiającego i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane prawem).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składa się PROGRAM FUNKCYJNO – UŻYTKOWY.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314757 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314757 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ,, ROB-BUD" BOŻENA GRYGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271810784
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314757 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.